Wat je even kwijt wil #33

Ik wil eigenlijk even naar de supermarkt omdat ik bedacht heb wat ik wil bakken. Is dat nog slim? :stuck_out_tongue:

Ik heb net voor het eerst met mijn moeder pasta Aglio e olio gemaakt (wel al heel vaak gegeten bij iemand thuis of restaurant). Had precies alle juiste ingrediënten die op de site van AH stonden. Maar ik vind het geen succes, de peterselie te overheersend en m’n moeder gooide er per ongeluk teveel chili vlokken doorheen. Ook toen ik op YouTube keek zag ik dat ze de knoflook allemaal in plakjes snijden, wel dun maar niet zo fijn gehakt waardoor ik die knoflook juist niet vond overheersen, wat dus wel de bedoeling is. M’n ex maakte het iig veel lekkerder maar die sneed wel altijd de knoflook heel fijn en deed er garnalen door. Misschien dat toch maar proberen. Meh.

Ik vond het vanmiddag ook nog wel meevallen maar nu neemt het idd toe. Onze buren gaan de tuin renoveren en zijn tevens aan het verhuizen en hebben nu allemaal losstaande spullen staan ( denk kinderpicknicktafel / pallets/ bloempotten)… ik appte net dat ze dat wellicht vast of binnen konden zetten appt ze terug; waarom dan? Echt…:nerd_face:

3 likes

Maar als hij morgen wel appt, wat dan? Je moet natuurlijk zelf je keuze maken, maar 1x zo’n verdwijntruc wil al aangeven dat hij het blijkbaar niet op kan brengen om respectvol met je om te gaan. Ik zou het na een keer al voor gezien houden, zo’n persoon gaat dit alleen nog maar vaker doen als je je grenzen voor hem oprekt. Wel een uitzonderlijk naar verhaal, ben bijna benieuwd naar de man hierachter.

3 likes

Kun je niet een vriend of vriendin uitnodigen om langs te komen? Dat helpt mij altijd wel als ik sad ben enz. Knuffel. :heart:

1 like

Door dit bericht denk ik ineens omg ik heb nog duo penotti!!

2 likes

Ik heb net zoooooo gezellig geluncht en bijgepraat met een vriendin, en op de terugweg vond ik per toeval hét perfecte verjaardagscadeau voor haar: 50 geïllustreerde briefkaarten met dieren erop, gemaakt door een kunstenaar en zij houdt van dieren, musea bezoeken en is echt zo’n lief attent iemand die altijd kaartjes stuurt. Ik kan echt niet wachten om het aan haar te geven :smiling_face_with_three_hearts:, jammer dat het nog een tijdje duurt voor ze jarig is.

12 likes

Ja klopt hoor. Ik weet van mezelf dat ik te vaak iemand over mijn grenzen heen laat gaan en het blijf goed praten (hij heeft het druk met werk, als we samen zijn is het leuk). Vind het zo moeilijk om iets te beëindigen en weer alleen te zijn. Maar ik heb hem daarnet toch maar geappt of we deze week even kunnen meeten, anders blijf ik met vragen zitten.
Ik snap er ook niet zoveel van. Hij is eind 30 en heeft een kinderwens, verwacht dan wel wat serieuzers.

Oh gadverdamme, ik wilde een taart bakken in mijn combi oven. Maar had 'm op magnetronstand gezet dus nu stinkt mijn studio enorm en staat het het helemaal blauw. Tweede keer deze week dat mijn rookalarm afgaat haha man.

2 likes

Ik heb zoveel zin in sushi maar ik vind het zielig voor de bezorger als ik het nu ga bestellen. Dan moeten ze helemaal door de storm omdat ik zo nodig sushi moet eten. Maar ik heb er zooon trek in

Nou de kleuters waren helemaal happy, echt leuke kinderen allemaal! Zeiden steeds netjes dankjewel en er werd niet gejengeld. Op weg naar huis nog een vrouw met een fiets moeten oprapen, het gaat echt hard hier! (Amsterdam West)

6 likes

Ik hoop wel dat morgenochtend de wind weer een beetje is gaan liggen. Ik moet morgen met de fiets een brug over

Ik ben echt een slappe vaatdoek vandaag. Met yoga was ik super duizelig, en ik moest opruimen en schoonmaken enz en alles kost zoveel energie. Echt vervelend.

Mensen die zeggen dat het storm alarm overdreven is. Ik zal het tegen de vrienden zeggen op wiens auto nu een boomstam is gevallen hihahohihi

4 likes

ik heb echt het ultieme wholesome weekend gehad
gister boeken gelezen en 's avonds naar vrienden voor een dinner party
vandaag weer boeken gelezen en naar een huiskamerconcert in de buurt geweest

14 likes

Haha ja alleen woon ik niet in Nederland :pensive:. De geur is echt niet te harden, alles in mijn kamer stinkt nu, zelfs mijn kleding. Iemand tips? Heb alle deuren/ramen openstaan. een pot water met citroen en kaneel op het vuur staan maar wat helpt verder?

1 like

Ja heb de magnetron buiten gezet want die stonk te erg. Maar dat ga ik denk ik wel doen zodra ik de magnetron weer naar binnen haal.
Ik wil nu vooral dat de geur uit mijn kamer en kleding gaat.

Knuffel!! Hoop dat je je al wat beter voelt.

1 like

Gluren bij de buren?
Ik had m’n huis ook opgegeven als locatie, maar is last minute afgezegd door de artiest.

1 like

meanwhile hebben mijn huisgenoten tijdens een intens potje kahoot de magnetron omver gegooid en nu werkt die niet meer hahaha

4 likes