Wat je even kwijt wil #33

Ik wil niet slapen, maar moet wel slapen haha. Wil niet dat het maandag is :sob: Ik behandel schades bij een vezekeraar en morgen gaat dus zo zo zo belachelijk druk zijn.

2 likes

Door de storm denk ik :scream:
Maar nee dat kan echt zeer doen inderdaad. Zeker als ze precies met de rand op je hoofd vallen.

In de flat kun je savonds de trillingen van het spoor (goederenvervoer) nog wel eens voelen, ook al hoor je ze dan niet.

Ooh haha ik voelde meerdere keren per week in de avond zo’n trilling, terwijl ik aan de voorkant woonde dus het ā€˜verste weg’. Schrok me rot de eerste keer :sweat_smile:

Ons gebouw is wel sterk. In Breda woonde ik op de 8e verdieping en voelde ik alles. Maar nu woon ik op 12 en ik voel nikssss

Zijn dat geen zakelijke nummers? Lijkt me wel heel raar anders

Ik hou echt van onweer etc maar ben nu wel klaar wakker terwijl ik nog 2 uur kan slapen :pensive:

Eisen dat je dat van je baas krijgt.

3 likes

Maandag :sob:

4 likes

Geen zin om zo te fietsen😭
Sowieso weinig zin

1 like

I feel you… ik ga er wel langer voor uittrekken. Normaal 20 minuten, reken nu maar op een half uur… Op maandag! :cry:

1 like

Pff ja ik ga ook wat eerder weg. Meestal heb ik heen wel wind mee. Maar ik moet wel een brug over (wind van de zijkant daar) en ik vind dat best wel spannend. Ik dacht dat de storm we wat minder zou zijnšŸ˜’

1 like

Om hier nog even op in te haken; inderdaad, van je werk eisen. Ik vind het ook echt niet kunnen om een personeelslid’ (privĆ©) telefoonnummer op een website te zetten…

1 like

Ik ook, niet dus. Ik hoor echt doodenge windvlagen langs het huis razen… Moet ook een brug over, ga dat gewoon lopend doen.

1 like

Vandaag een vrije dag, vroeg opgestaan om richting de huisarts en de sportschool te gaan. Denk dat ik het maar even bij de huisarts houd met die wind en maar ga lopen. :sweat_smile:
Stay safe everyone!

3 likes

Wil gewoon heel graag op m’n fiets naar het werk want vind dat fijner, alleen dit weer ?!?! Ben echt bang dat ik van m’n fiets waai.

Kan op zich ook met de auto maar denk dat het zo mega druk gaat zijn dat ik dan wel een uur eerder weg moet.

Wat een ellende op de maandagochtend.

Ik stond om 5 uur op met het nummer ā€˜can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars…’ en nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd. :upside_down_face:

6 likes

You’re welcome. I could really use a wish right now om ervan af te komen. :wink:

16 likes

Ik wil mijn raam open doen maar dat durf ik niet hoor met deze wind

Ik heb zo slecht geslapen vanwege die klote wind. Moet echt veel gedaan krijgen vandaag dus echt geĆÆrriteerd, nu al. En ik maak mij zorgen om mijn collega’s die normaal gesproken zeker een uur onderweg zijn om met de auto te komen. Lijkt me echt eng met die storm heel de tijd.