Wat je even kwijt wil #33

Normaal heb ik ook zoiets van je moet ruiken en je ogen gebruiken, maar toch weet ik nu niet of ik mijn pastasaus van woensdagavond gewoon zonder zorgen ga kunnen opeten :weary: Normaal houd ik 3 dagen wel als max. Zouden jullie het opeten? Kan geen poll maken met m’n telefoon nohh

Maar waarom kun je het nu niet beoordelen dan? Ik zou inderdaad zeggen dat als het er nog goed uitziet en goed ruikt gewoon opeten. Als je twijfelt omdat het anders of muffig ruikt zou ik het niet riskeren na 4 dagen.

1 like

Is het iets met room?

1 like

Hahaha nee zeer zeker niet heb haar gezegd van nee niks voor mij joe joe. En dr toen geblokt hahaha. Pleur op zeg.

2 likes

Bij mij stormt het wel nog en volgens mij zijn we in dezelfde stad?

Wel vaker iets gegeten met zal wel goed zijn en dan op de pot geƫindigd :see_no_evil:
@Nestley_Toulhouse nee wel kwark of sojamelk, weet niet meer welke van de twee. Geloof kwark.
Edit; ga het gewoon proberen. Misschien doe ik straks vanaf de wc de groeten :wave:t5: (al zit er geen vis/vlees in dus zal wel meevallen) .

1 like

Wou net komen klagen over de spierpijn in mijn bil. Misschien is er vannacht wel een krokodil op bezoek geweest

1 like

Ohja had het even ingekort.

Maar de stiefvader van mn beste vriendin wist dat er bij zijn werk in de straat iemand was die werknemers zocht. Dus hij had vet lief geregeld dar ik daar afgelopen zaterdag mocht werken. Ik dacht nja voor de time being wil ik het wel even doen voor wat extra geld en zo kan ik rustig verder solliciteren enzo. Nja toen ik binnen kwam was haar eerste opmerking " zo jij bent wel huge"
( ik heb maat 50 maar ben daar niet onzeker over ofzo) toen daxht ik al wtf maar oke prima. Ze vond dat ik niet representatief was voor de winkel want volgens haar zag ik er shabby uit. ( had een mooie maxi jurk aan mja kan me voor stellen dat als mensen naar mn mooie jurk vragen dat ik dan een andere winkel noemt dat de 3 mensen die binnen komen dan ook nog eens ergens anders gaan shoppen)
Toen moest ik ook maar even klanten helpen en doen. Ze had me niet eens uitgelwgd hoe de kassa werkte. Dus ik een klant geholpen en toen stond ik daar van eh jaa… zei ze ja nou probeer maar wat he… QUEEEE?
De hele dag zat ze ook andere medewerkers die daar soms werken of gewerkt hadden af te zeiken. En ohja ook niet geheel belangrijk ze vond het helemaal niet leuk om met klanten te praten… dus ze negeerde die maar een beetje tot ze echt wat kochten.
En toen hadden we t over het salaris. Ze had niet veel te besteden want op een zaterdag zou ik er dan als extra kracht komen. Dus zat ze te denken van of een deel zwart en een deel wit. En toen kwam ze over het minimun loon van een volwassenen ( ze zei ietd van 9.50 maar vgm is dst ook al vet weinig) en dst was ook al te veel. En blijkbaar betaalde ze een andere vrouw op de zaterdag ook maar 5 euro.

Mja als je daar staat dan denk je ik moet levend thuiskomen hahaha dus ik deed maar gwn asrdig maar onderweg naar huis viel t kwartje pas en voelde ik me heel raar.

1 like

Haha die presentator van NOS helemaal doorweekt, ahhh

2 likes

Nja ik ben gewend van zwart werken dat je dan wel fatsoenlijk loon ( vaak meer zelfs) krijgt maar dan gewoon in je handje ipv via de bank want dan moet er belasting over betaald worden.

5 euro klinkt voor mij als uitbuiten hahaha.

1 like

Pffff wat een raar verhaal dit! Goed dat je niet daar gaat werken hoor

1 like

Ik kijk een serie en nu zet ik hem niet per se op pauze omdat m’n mobiel afleidt (@lapzwans) maar omdat het zo spannend is :weary::weary:

Welke?

Aflevering 8 seizoen 3 better call Saul.

1 like

Nope die persoon die er voor 5 euro werkt is 65 hahahaa. En door de weeks staat die oersoon er een dag gewoon alleen en dan krikgt ze wel normaal minimun loon. Heel vaag allemaal ahhaha.

Pff hier weer even van me afschrijven. Mn vader heeft dus een hartinfarct gehad, ruim een week geleden. Vrijdag heeft ie de operatie gehad met 4 omleidingen (uit zn been gehaald). Ze zijn 5 uren bezig geweest. Daarna heeft ie anderhalve dag op de ic gelegen, met tig slangen overal (door zn neus in zn keel). Hij was daar nauwelijks aanspreekbaar dus toch besloten niet te gaan. Door de hormonen (zwanger) was ik bang dat ik volledig zou breken en dat wilde ik ook niet nadat hij net zo’n zware operatie heeft ondergaan.

Vandaag er heen geweest. Viel me zwaarder dan gedacht. Hij was zo verward, toen we binnenkwamen zei ie: hey wat leuk, maar hoe weten jullie nou dat ik hier ben? Door de zware medicatie en lange narcose is ie onwijs verward en voelt ie zich dronken. Hij krijgt plaspillen dus moet constant naar de wc. Hij kan zelf uit bed (met veel moeite) maar haalt soms de wc niet. Hij moest dus een luier om. En net toen wij kwamen moest ie ā€˜verschoond’ en was het weer mis gegaan. Kijk tuurlijk vind ik dat niet boeiend of vies of wat dan ook. Maar ik vind het moeilijk voor hem, zo bijna mensonterend. En bang dat hij zich vreselijk voelt dat wij dit moeten zien. Dan liep ie met die enorme luier naar de wc te hijgen en doen. Kon het bijna niet aanzien. Hij was ook echt heel vermoeid dus we zijn niet lang gebleven. Toen we weggingen keek ie zo verdrietig, echt vreselijk :confounded:

11 likes

Pfoeee je zal daar maar veel over weten zeg. Maar wel handig voor bij een pubquiz zo blijkt :wink:

1 like

Ah nee :slightly_frowning_face: Hopelijk knapt ie zsm weer op!

1 like

Wat moeilijk om je vader zo te moeten zien! Veel sterkte voor jou en beterschap voor je vader :heart:

1 like

Ik hoop voor je dat hij snel zich beter voelt en dat het goedkomt :heart:

1 like