Veel sterkte en geluk toegewenst voor jullie
Ooo ik kan mij voorstellen dat dat je aan het hart gaat. Heel veel beterschap en een dikke knuffel voor jullie beiden
024?
Ja het waait maar echt storm vind ik het niet te noemen.
Ik zou zeggen dat zij ook wat representatiever mag zijn wat betreft haar werkgeverschap. Normale bazen betalen gewoon hun personeel.
Ah wat sneu om te lezen Ik hoop dat je vader snel opknapt!
Ik zag net beelden van in een vliegtuig uit Madrid dat niet kon landen na verschillende pogingen en er zat een vrouw echt in doodsangst te schreeuwen.
Wat heftig om je lieve vader zo te zien. Hopelijk knapt hij snel een beetje op
Die schreeuw klonk heftig ja. Maar zoals het klonk was alleen die vrouw in zware paniek en neemt dan helaas ook de andere mensen mee.
Ah nee! Kennelijk heeft mijn moeder alle Hongerspelen boeken weggedaan. We gaan morgen nog eens zoeken, maar ben bang dat ik ze opnieuw moet kopen. Gelukkig ben ik bijna jarig
Ik heb die anders wel voor je denk ik. Wel in het nederlands.
Ooh dat zou fijn zijn. Ik ga morgen nog even zoeken en anders laat ik het je weten
Hele dikke knuffel voor jou e je vader
Wat ontzettend sneu… Hopelijk is hij snel wat minder verward. Logisch dat 't even slikken is om je vader zo te zien, die machteloosheid. Heel veel sterkte, hopelijk wordt het gaandeweg voor jou ook wat makkelijker om naar het ziekenhuis te gaan
Helemaal goed!
Ik kijk een serie (grace & frankie) en iemand gaat zelfmoord plegen en ze bespreken hoe. Maar dat is op dezelfde manier als een vriendin van me zelfmoord heeft gepleegd 2 jaar geleden.
En ik merk dat ik het er niet echt makkelijk mee heb, pfft
Ik heb ze in het Engels mocht je die liever willen!
Dat vind ik wel iets lastiger om te lezen. Sorry
Dankjewel voor het vragen! Het was echt bijzonder. Het ging echt goed en was supertof. Ik ben echt zo dankbaar dat ik eindelijk een keer de kans kreeg om te spreken!
Ja ze was ook de enige volgens mij. Klonk alsof ze er niet meer uit kwam.