Ik heb net mijn hele familie zover gekregen om verstoppertje te doen in het donker. Dit is echt het perfecte weer hiervoor.
He gadverdarrie, dat snap ik wel. Wil je die aflevering wel kijken?
Wat tof zeg!!
Binnen of buiten?
Omg N@tschool, bestaat dat nog steeds? Wat een ellende
Haha, dat dacht ik ook precies! In 2004 had ik dat al op het hbo. Hopelijk werkt het tegenwoordig beter.
Zaantje
@Chicago pff wat klote om je vader zo te zien⊠Heel veel sterkte, de operatie is wel goed gegaan?
Ik heb nooit begrepen wat mensen fijn vinden aan wind- en regengeluiden als ze in bed liggen.
Ik haaaat het geluid van wind en word nu chagrijnig .
Ja irritant he! Ik ben aan het zoeken of een account delen een optie is maar volgens mij niet. Vind 5e per maand toch leuker klinken dan 10. Ze hebben nu wel een actie voor de eerste drie maanden gratis zag ik, als je het wel wilt.
Omg, arme jij! Er is licht aan het einde van de tunnel. Pas na je studie, dat welâŠ
Ik heb een tijdelijk baantje en moet vroeg op elke keer, maar ik raak er zo getresst van dat ik niet goed kan slapen en merk dat ik nu ook een beetje keelpijn begin te krijgen. Ik wil echt niet ziek worden en heb echt spijt dat ik hier ja tegen heb gezegd
Nee dat hebben ze niet meer!
Ik heb morgen mijn eerste stagedag en ik ben echt bang dat ik niet kan slapen van de zenuwen, heel irritant want ik weet dat dat nergens voor nodig is en je op de eerste dag nog niet zoveel fout kan doen. Maar toch die paniekjes.
Ik wil niet slapen, maar moet wel slapen haha. Wil niet dat het maandag is Ik behandel schades bij een vezekeraar en morgen gaat dus zo zo zo belachelijk druk zijn.
Door de storm denk ik
Maar nee dat kan echt zeer doen inderdaad. Zeker als ze precies met de rand op je hoofd vallen.
In de flat kun je savonds de trillingen van het spoor (goederenvervoer) nog wel eens voelen, ook al hoor je ze dan niet.
Ooh haha ik voelde meerdere keren per week in de avond zoân trilling, terwijl ik aan de voorkant woonde dus het âverste wegâ. Schrok me rot de eerste keer
Ons gebouw is wel sterk. In Breda woonde ik op de 8e verdieping en voelde ik alles. Maar nu woon ik op 12 en ik voel nikssss
Zijn dat geen zakelijke nummers? Lijkt me wel heel raar anders
Ik hou echt van onweer etc maar ben nu wel klaar wakker terwijl ik nog 2 uur kan slapen