Ik lig alweer 1,5 uur wakker, zo vervelend dit.
Eisen dat je dat van je baas krijgt.
Maandag
Geen zin om zo te fietsenš
Sowieso weinig zin
I feel you⦠ik ga er wel langer voor uittrekken. Normaal 20 minuten, reken nu maar op een half uur⦠Op maandag!
Pff ja ik ga ook wat eerder weg. Meestal heb ik heen wel wind mee. Maar ik moet wel een brug over (wind van de zijkant daar) en ik vind dat best wel spannend. Ik dacht dat de storm we wat minder zou zijnš
Om hier nog even op in te haken; inderdaad, van je werk eisen. Ik vind het ook echt niet kunnen om een personeelslidā (privĆ©) telefoonnummer op een website te zettenā¦
Ik ook, niet dus. Ik hoor echt doodenge windvlagen langs het huis razen⦠Moet ook een brug over, ga dat gewoon lopend doen.
Vandaag een vrije dag, vroeg opgestaan om richting de huisarts en de sportschool te gaan. Denk dat ik het maar even bij de huisarts houd met die wind en maar ga lopen.
Stay safe everyone!
Wil gewoon heel graag op mān fiets naar het werk want vind dat fijner, alleen dit weer ?!?! Ben echt bang dat ik van mān fiets waai.
Kan op zich ook met de auto maar denk dat het zo mega druk gaat zijn dat ik dan wel een uur eerder weg moet.
Wat een ellende op de maandagochtend.
Ik stond om 5 uur op met het nummer ācan we pretend that airplanes in the night sky are like shooting starsā¦ā en nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.
Youāre welcome. I could really use a wish right now om ervan af te komen.
Ik wil mijn raam open doen maar dat durf ik niet hoor met deze wind
Ik heb zo slecht geslapen vanwege die klote wind. Moet echt veel gedaan krijgen vandaag dus echt geĆÆrriteerd, nu al. En ik maak mij zorgen om mijn collegaās die normaal gesproken zeker een uur onderweg zijn om met de auto te komen. Lijkt me echt eng met die storm heel de tijd.
Pfff ik sliep pas laat en nu word ik net wakker door de wind die de regen keihard tegen mān raam aan slaat
Pff half 7 opgestaan omdat ik evt moet werken (invallen in het onderwijs) en gebeld kan worden vanaf 7u. Zit nu nog steeds te wachten maar heb het gevoel dat ik niet gebeld ga worden, meestal is dat wel gelijk rond 7u. Maar officieel moet ik tot 8u wachten. Straks voor niks opgestaan Was ik nu gisteren maar niet gaan sporten, dan had ik zo kunnen gaan haha.
Vandaag thuis werken door alle treinwerkzaamheden, maar nu met die storm ook wel prima.
Ik kon echt niet slapen vannacht, liggen piekeren en dingen overdenken. Toen had ik 10 minuten een bodyscan gedaan en was ik daarna wel chill. Gingen mijn buren rond 00u weer hard praten, echt kill me now. Met oordoppen hoorde ik ze niet meer maar was wel weer helemaal uit die ontspannend staat.
Geen zin in vandaag.
Heb wel een leuke outfit aan, dat is dan nog het leukste aan vandaag.
Edit: en het wordt licht!
Dat ik een collage uit BelgiĆ« zou ontmoeten, ver weg in een hotel. Nu is ze ziek en gaat het niet door, waardoor ik a) zelf lunch moet scoren, anders hadden we daar geluncht b) laat op kantoor kom omdat ik mijn wekker later kon zetten, terwijl ik vroeg weg moetā¦
Oh en de caramel in mijn millionaires shortbread is te vloeibaar waardoor ik noet lekker een stukje mee naar werk kan nemen