Als er alleen staat ‘let op storing’ oid dan rijdt hij wel gewoon, alleen soms wat vertraging. Als er ‘rijdt niet’ staat dan rijdt ‘ie ook echt niet
Dat is mijn ervaring iig
Ik ben al te vaak ziek geweest, ik kan me echt niet meer ziekmelden. Maar m’n lichaam trekt zich daar niks van aan. Ben dus nu met 38 graden koorts op weg naar werk.
Op mijn traject was hetzelfde en de intercity’s rijden gewoon, alleen wel minder sprinters en kleine vertragingen.
Je privénummer? Belachelijk. Zeker niet mee akkoord gaan en een werktelefoon eisen.
Bouwvakkers op de vroege ochtend zijn nog tot daar aan toe, maar die hooooooere radio. Tering Slamfm. Haathaathaaat die muziek.
Oh en @Bird @Nox en @Fredje ik ga inderdaad bij het tekenen van m’n contract deze week gewoon een werktelefoon eisen, thanks!
Als je ook geen zin hebt in je werkdag, like deze post.
Grapje. Maar ik heb geen zin. Need sleep.
Toen ik langs dit bericht scrollde, dacht ik: HOEZO ZIJN ER 15 MELDINGEN
Kut programma
Ik ben laat omdat m’n wenkbrauwen niet lukte
Oke, naar huis gestuurd door mijn collega’s. Ik mocht niet blijven zitten met m’n gehoest en gesnotter. Thank god, want her voelt alsof ik ben geraakt door een vrachtwagen.
Shit ik zou vandaag gaan babyknuffelen bij mijn nichtje. Maar nu werd ik wakker met een flinke verkoudheid. Durf niet meer te gaan want straks maak ik de baby ziek.
Weet niet hoe hard het zal gaan maar even een tip voor mensen die ibuprofen in huis willen hebben… Haal het nu nog op voor het misschien te laat is, net als met de pil toen. Supermarkten in mijn wijk hebben het al niet meer (prijskaartjes zijn ook weg) en ik zag net bij de Kruidvat ook een half leeg schap al.
Even een tip voor de mensen die het denken nodig te zijn de komende tijd.
Vandaag is echt een topdag (nee). Ik ben best wel verkouden en mijn verstandskies gaat er straks uit, ik voel me vanmiddag heel erg zielig denk ik en mezelf troosten met eten zit er ook niet in dan.
Van 11 tot 19 op de universiteit vandaag en ben heel erg ongesteld. Zin in
Gewoon hoofdstuk voor hoofdstuk doen en dan de oefeningen. Als je het idee hebt dat je het hoofdstuk beheerst door naar de volgende en er niet meer naar kijken. Leer de formules goed uit je hoofd, maak er ezelsbruggetjes voor. Ik heb het in 5 dagen erin gestampt en had een 9. Als je een beetje kunt stampen is het goed te doen
Slim! Misschien is het ook wel niet nodig maar het is ook wel verrot als het echt opraakt en je bent het nodig.
Ik eet in het kader van intermittant fasting mijn ontbijt pas om 11 maar vandaag heb ik een spreekuur om 11 dus was net even proberen heel snel een halve kilo kwark weg te werken, valt er een hele lepel op mijn jurk . Dus nu panisch aan het drogen met doekjes maar ik gok over twee minuten spreekuur met een natte plek op mn tiet.
Ik ga zometeen al rijst koken zodat ik vanavond niet te lui ben om nasi te maken. Ik ken mezelf te goed.
Nasi is sowieso lekkerder met ‘oude’ rijst