Ja weet ik (hopelijk iedereen toch wel, anders mis je iets) maar dat komt niet altijd zo uit natuurlijk. Maar heb nu toch tijd en vanavond heb ik geen zin meer, weet ik nu al.
Iemand hier ruikt muf. Zo’n vieze muffe mensenlucht die je niet kan maskeren met een luchtje. Vieze, muffe, stinkende klerenlucht. Zo’n lucht die je ruikt als je een hostelkamer met 20+ bedden ingaat.
We hebben net een konijn gered die over straat hupste, en ze zit nu naast me te kroelen in een bak
Heb de dierenambulance gebeld om haar (denk ik tenminste) te komen halen maar mehhhhhh wil haar houden en knufelen 4ever
Mn man probeert me in te prenten dat er ergens een kindje is die zn konijn heel erg mist maar nou en ik wil knuffelen
Edit:
KIJK DAN DEZE KNUFFELKOUS
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen(jij nu dus) dan wel even tijd hebben om dit bericht te tikken
Aaah wat een mooierd
Succes!
haha ja dat klopt, heb het forum altijd voor een kort moment van ontspanning tijdens het eten (en afdeppen van mijn kleding vandaag), en ik wil het dan ook delen.
Ik ben vrij vandaag en zit nog steeds in mijn pyjama op de bank. Had allemaal wilde plannen, maar zo geen zin om naar buiten te gaan met die wind joh.
En eigenlijk moet het huis ook schoon en daar heb ik ook geen zin in.
Ik was even vergeten hoe naar het in je hoofd klinkt als ze een kies trekken. Ik zei nog tegen de assistente: Kun je niks leuks zeggen tegen mij maar nee hoor stilte en luid gekraak in mijn hoofd.
Nou de dierenambulance is dr komen halen hoor
Die man zei nog: ‘Weet je zeker dat je haar niet wil houden? Haha!’
Mijn godddd
Maar heb wel gezegd dat als ze over een tijdje nog niet opgehaald is, dat ze ZEKER welkom is bij ons thuis
Omg ik wil pas een konijn als ik een tuin heb maar als ik een konijn zou vinden zou ik het ook echt willen houden
de mensen bij die Kiosk op het station zijn altijd zo leuk en gezellig
ook overal eigenlijk
@Banananana zo vies. Zo’n muffe bedlucht en niet gewassen kleding. Ben heel gevoelig voor geuren en moet soms echt weglopen van mensen.
Ik moest vanochtend een beetje huilen op werk. Maar ik hield het in soort van en nu elke keer als iemand wat kuts zegt sta ik echt op springen. Ik ben gewoon klaar hier. Nog 7 dagen werken
Ahh Vind dat idee zo ontzettend sneu altijd. Je zal maar weken dood in je huis liggen en dat niemand je heeft gemist al die tijd. Mijn hart breekt daarvan.
Voordeel van thuis werken: leftover zelfgemaakte panpizza voor lunch.
Aaah das zo rot, aftellen!!
De Volkskrant heeft een rubriek over mensen die eenzaam sterven. Die mensen krijgen dan een staatsbegrafenis waarbij ook nooit iemand aanwezig is en daarna wordt het huis door medewerkers ontruimd. Ze schrijven een soort postuum portret aan de hand van de situatie en wat je terugziet in het huis van diegene, met aan het einde een gedicht. Brengt me ook iedere keer tot tranen.
Omg kan iedereen de komende weken héél hard voor mij duimen? Heel misschien ben ik namelijk geen wortelkanaalbehandeling meer nodig! Als de pijn nu wegblijft (of naja zodra het genezen is) dan kwam het van mijn verstandskies vandaan en dus niet de kies waar nog wat zit na een eerdere behandeling. Ik hoop echt zo hard dat dat het geval is want scheelt toch weer even 500 euro haha.
(Verstandskies zat vlakbij deze kies dus het is voor de tandarts ook moeilijk om met 100% zekerheid te zeggen welke kies de pijn veroorzaakt op dit moment maar verstandskies moest er sowieso uit nu om goede normale kies ook te redden.)
Ik ben mbo’ers leren photoshoppen als docent .
.