Super lieve reactie! Alle tips zijn zeker welkom
Ja, dat heb ik normaliter ook hoor, maar ik had het eigenlijk niet zo door? Dus startte de dag met wat uitzoekdingen en dat was ineens klaar en nu zit ik hier van ok en nu? Beetje schrapen dan maar nu!
Reageert deze persoon ook zo als er een willekeurige vogel voor haar deur poept. Ik vind haar reactie zwaar overdreven. Zou me er niks van aantrekken.
Dit slaat echt als een tang op een varken.
Hoe kiezen jullie je eindcijfer van je staatslot?
Gewoon waar ik op dat moment een goed gevoel bij heb
Haha ik ging het voor de grap ook eens opzoeken in mijn stadje, maar dan krijg je dus ook zulke koren met ouwe wijffies erin, dus helaas hahahaha
Wat voor soort contract heb je? Als je een vast aantal uren contract hebt krijg je vaak aan het einde vd zelfde maand uitbetaald. Als je bijvoorbeeld een 12 - 24 uren contract hebt krijg je dat aan het einde van de maand erop uitbetaald.
Ik heb een abbonnement dus moet een cijfer kiezen. Hoeft niet maar vind ik wel chill.
Klaag wel eens over me schoonvader en zijn commentaar overal op. Maar hij was vandaag wel heel erg lief. Hij was onverwachts vrij, stond hij ineens voor me deur. Heeft hij me eerst naar opa en oma gereden om me dochter af te zetten en daarna naar me werk gebracht zodat we niet door de wind hoefden te fietsen.
Voor mij verjaardag heb ik Sonos boxen gekregen en die kan je als wekker zetten met je eigen muziek. Beste ooit: wakker worden met je eigen muziek aan! En je kan het ook gewoon een hele tijd af laten spelen.
Net weer een gesprek gehad bij een uitzendbureau en ze gaan me voorstellen bij een bedrijf. Weer afwachten dus!
Ook gebeld dat ze me willen uitnodigen voor een 2e gesprek. Dat bedrijf ligt alleen op ongeveer een uur reizen vanaf hier en staat altijd vast in de spits. Ga wel gewoon en kijk wat ze me kunnen bieden!
Getver ik verveel me echt helemaal de pleuris en het is pas half 12.
Ik heb om 13:00 een sollicitatiegesprek voor een andere bijbaan en ik ben zozozo blij
Same here girl
is het nu een klaar met die wind???
Nope zondag komt Dennis storm⦠eh storm Dennis hehehe
ik moet lachen⦠maar het is niet leuk.
hier in de kop van noord holland niet onder de windkracht 8 geweest ofzo! joehoe
Ik ben er inmiddels ook helemaal kant en klaar mee
Ik kan nu al niet meer wachten tot ik gewoon weer mijn mond vol kan proppen met eten en kan gewoon kan kauwen zonder op te letten. Het is ook wel kut dat ik de wond niet kan zien, vorige keren waren het gewone kiezen onderin en toen kon ik ook goed zien of het beetje dicht begon te gaan maar ik zie echt niks nu⦠hmm.