Succes!
Mijn moeder gebruikt de smirking emoji totaal verkeerd. Ze gebruikt het zegmaar als deze . Ik snap niet hoe je dat kan vergelijken met
. Doet ze al lang maar heb het nu maar uitgelegd. Een vriendin van mij gebruikt die emoji ook wanneer het totaal niet past. Maar niemand boeit het genoeg om het te zeggen. Het is ook gewoon niet belangrijk natuurlijk. Maar net appte ik iets naar m’n moeder met
op het eind. Reageert zij met
. Ok mam haha, en nu is ze helemaal verbaasd.
Mijn moeder appt nog steeds naar iedereen als ze iets verdrietigs stuurt. Ooit zullen ze het leren!
Haha oh ja daar heb ik nog niet eens aan gedacht dat ze dat waarschijnlijk ook naar anderen stuurt. :’)
Ik heb haar dit gelinkt:
Ik ben vergeten in welke context die vriendin van mij het gebruikt maar ook heel vreemd iig.
@Chesirecat haha oh dat is wel helemaal hilarisch eigenlijk.
HAHAHAHA . “OMG jumpsuit er is ingebroken in de straat ”
Ik stuur je vanavond een bericht!
Iemand had zn container aan de weg laten staan nadat deze afgelopen vrijdag geleegd is. Hij is nu eindelijk omgevallen
Finlaggan is hier favoriet, ook niet zo heel erg duur voor een whisky
Het klimaat op deze werklocatie is zo shit. Dan koud, dan warm, droge ogen en duf hoofd.
Heb echt een chille baan, maar de werkdruk ligt de laatste tijd zo hoog. Moeten allerlei projecten van de grond krijgen naast het gewone werk. Ik weet niet hoe ik het moet indelen, doe alles maar half waardoor ik niets echt goed voor elkaar krijg. En krijg alleen nog maar extra taken erbij. Hoe denken ze dat ik dit ga doen?
Hehe eindelijk het bachata nunmer wat ik al een hele maand in mn hoofd heb gevonden haha
Haha dit is ook echt mijn nummer 1 ergernis op werk (nee oke sommmige collega’s zijn wel erger).
Ik moet een vervelend telefoontje plegen en ik heb zo’n schurfthekel aan bellen, al helemaal als het niet met een hele fijne boodschap is (al maak ik het in mijn hoofd 100 keer erger dan het is, het valt eigenlijk best mee)
Kun je niet een “voorbereidend” mailtje of appje sturen naar diegene? Dan weet hij/zij al een beetje wat er komen gaat. Misschien maakt dat het minder moeilijk/vervelend.
Succes in ieder geval!
—————
Mehh ben misselijk van veel te veel paaseitjes.
Ben een beetje gestart met inpakken van mijn spullen. Kan je verzekeren dat dit nog wel even gaat duren.
Heb 1 mega doos vol met spelletjes en puzzels, heb minstens net zoveel boeken…
Iemand nog tips voor goede dozen?
Ja!
We hebben een huis gekocht en hopen over een week of 4 de sleutel te hebben.
Heb mijn kerstboom laten staan in de kamer omdat ik die anders weer van zolder moet halen voor het verhuizen .
In ieder geval niet te veel boeken in 1 doos - combineer het met andere spullen. Zowat al mijn verhuisdozen bestonden uit ‘boeken + …’ (kleren, keukengerief, …).
Dat is een goede.
Ik las in het verhuistopic over boeken in een big shopper. Denk dat ik die tip ook ga proberen
Ik heb een nieuwe baan en vrijdag meteen de laatste dag bij mijn huidige baan, zo blij! En nu ga ik lekker decadent naar een luxe kapper