Werkte je nou al zolang in de f2f marketing? Want ik dacht dat je hetnal heel lang niks vond!
Ja nog steeds! Een jaar. Ik vond het niet altijd leuk, maar het verdient prima en is gezellig. @tuula ik ga op kantoor werken bij de grote clubactie!
Ik hoop het! De werktijden zijn beter en het salaris stabieler, dus kom maar op
Mijn vriend klaagt wel eens dat ik teveel kleren heb. Ik heb vandaag een witte was gedraaid met 21 identieke witte t-shirts van hem. Mijn kledingstukken zijn tenminste nog verschillend.
Als nou iets wat roods had afgegeven had hij iig nu ook roze kledingstukken of met tie dus effect.
Goed dat je de namen er ff bijzet. Dan weet iedereen meteen wie er vanaf nu voorgetrokken gaan worden #kliekjesgedrag #transparanteaanpak #moderatorlife
Verdorie, vergeet ik de hashtag #nofriendsallowed
Nou dit is heel herkenbaar. Er komt geen einde aan die witte shirts? Hij blijft ze kopen ook.
Lol mijn vriend vindt dat ik zo veel paar schoenen heb.
⊠Ik heb er drie.
Ja dat ook! Meestal is dat omdat er dan een deel in de wasmand ligt. En nieuwe kopen is sneller dan even de machine aanzetten.
@LeviOHsa is jouw vriend zoân persoon die één paar schoenen heeft en pas nieuwe koopt als ze versleten zijn? Drie paar vind ik zelfs weinig .
Haha ja precies hij heeft twee paar. Nette en normale. :â)
Hij zegt er verder nooit wat over tegen mij hoor ik hoorde hem alleen tegen een vriend zeggen dat vrouwen altijd zo veel schoenen hebben en mij als voorbeeld geven. Bless.
Gefeliciteerd!! Super goed!!
Ik vind het zoooo leuk als ik in dit soort berichtjes wordt getagd
dus kom maar door met alle succesvolle FFâers met nieuwe banen en goeie opslag en onderhandelingen!
Haha wat leuk! Je bent spirit animal voor iedere ~girlboss~ op dit forum.
Wat fijn! Gefeliciteerd!
Ik had net een training en moest een brandje blussen tijdens die training. Pfff vond dat toch wel even eng.
Haha kut, voor het eerst in anderhalf jaar toch een keer in de verkeerde metro gestapt. Kwam er ook precies één halte te laat achter
Ik ben vandaag uit de verkeerde bushalte gestapt omdat altijd 2 oude landhuizen op elkaar lijken en dan denk ik al âthuisâ te zijn. Al pakte dat wel goed uit want tussen die halte en de volgende, de juiste, was file. Volgens mij ben ik daardoor eerder thuis dan normaal.
Nice, doe je beter dan ik. Ik dacht nog net een trein later te kunnen pakken maar die zag ik wegrijden toen ik aankwam en nu heeft de volgende 10 minuten vertraging
Woah kans dat de lynx weer in NL komt?! In mijn hoofd is dat echt een dierentuindier (dat is natuurlijk sowieso slecht) maar niet in het wild hahaha
Cougars, wolven, lynxen. We hoeven alleen niet te wachten op poolvossen