Mijn vader doet dat ook! Dan kleedt ie zich na werk wel om van werkkleding naar normale outfit, en dan zit ie de hele avond in zn spijkerbroek. Hij heeft ook gewoon geen chillpak ofzo. Kan me daar echt niks bij voorstellen
Oh lieverd
Weet niet of er al op gereageerd was, maar dit is helaas wel zo groot nadeel van ook bv al die ring deurbellen dat de stoep wordt gefilmd en iig de overheid kan daar niets tot echt heel weinig aan doenâŠ
Ik vind het juist zoân gek iets, een chillpak. Het eerste wat mn moeder doet als ze thuis is is een driekwartlegging aan. Ik doe hooguit mn broek uit, maar mijn bovenkleding zit gewoon prima
Wij gebruiken op werk ReMark! om communicatiemiddelen te testen. Fijne tool die je zelf helemaal kunt inrichten en toespitsen op waar je 'm voor gebruikt. De mensen in het panel worden beloond via Euroclix of iets dergelijks.
Heel veel sterkte je bent geliefd en gewenst op deze aarde. De keuzes van andere mensen in het verleden laat een spoor zien van hun verleden. Het is zwaar waar je nu doorheen gaat en vroeger doorheen ging maar je bent nu al zover en dapper dat je dit aandurft en doorpakt. Heel veel sterkte nogmaals, er zijn genoeg mensen trots op wat je nu al bereikt hebt, waaronder wij hier!
Haha mijne ook, zân spijkerbroek met gewoon een shirt of trui is zân chill outfit. Maar hij heeft ook echt een hekel aan huispakken. nu ik al lange tijd op mezelf woon loop ik wel eens rond in mân sportlegging. Maar heb dus ook geen chill pak, niet meegekregen van huis uit en mis het normaal eigenlijk ook echt niet.
SHIT ik ben zo dom. Kan iemand me even geruststellen? Ik heb gister bij de hema een half uur voor sluitingstijd een regenjas teruggebracht want de rits ervan liet los. Nu kom ik er achter dat ik nog allemaal dingen in die zakken heb laten zitten⊠ik ga gelijk bellen als ze straks open zijn maar die dingen die in de zakken zitten heb ik echt nodig. Zou de jas nog ergens in dat filiaal zijn?
Zo lekker geslapen vannacht en ik voel me na 2 weken ziek zijn eindelijk een stuk beter en meer uitgerust. Zo eindelijk weer naar de sportschool, kan niet wachten
Sterkte vandaag
Ik zorg er gewoon voor dat mijn kleding voor overdag zo comfortabel is dat ik niet hoef te wisselen en ik draag nooit joggingbroeken of leggings.
@Totoro heeft veel sterkte.
@MakeFezHappen ik heb bij de worstenwinkel gewerkt maar hoe daar mee werd omgegaan verschilde vaak. Soms werden dingen afgeschreven en gewoon direct weggegooid. Een andere keer bleef iets langer liggen in het magazijn voordat er wat mee werd gedaan. Een enkele keer moest het dan retour.
En als het grootste deel dat gefilmd wordt stoep/fietspad/aan de weg grenzende parkeerplaatsen zijn?
Ik ben zo klaar met die wind. En nu hoor ik dat de volgende storm alweer onderweg is.
Ik hoop inderdaad heel erg dat het daar nog in het magazijn ligt, ze gaan over een half uur open dus ga maar gelijk bellen denk ik of die jas er nog ligt en ze even voor me willen kijken fingers crossed
Wat lief dat je het vraagt. Het gaat ontzettend wisselend: zo lang ik afleiding heb, gaat het wel. Niet super, maar het gaat. Maar zodra ik te veel na kan denken en dat ook ga doen, kan ik mezelf daar helemaal in verliezen en eindig ik in tranen en wil ik mijn relatie terug.
Ik kan het me helemaal voorstellen. Veel sterkte!
Maar maak jezelf niet te moe door te veel afleiding te hebben.
Ik heb sinds tijden weer eens een jurkje aan naar mijn werk. Kom ik op mân werk zit er een grote ladder in mân panty, precies op mân bovenbeen. Zo frustrerend heb hem nog geen uur aan.
Iemand waar ik een hele tijd geleden mee gewerkt heb blijft me eens in de zoveel tijd een berichtje sturen om te ânetwerkenâ denk ik ofzo. Ik dacht dat na twee keer netjes reageren met âik denk niet dat we nog iets voor elkaar kunnen betekenenâ het wel zou stoppen maar twee jaar later krijg ik weer zoân bericht. En heeft het halve bedrijf op mân linkedin gekeken. Ik ga gewoon niet meer reageren denk ik, wtf is dit voor wanhopige poging, laat me met rust?
Ik kijk nu Max Geheugentrainer en als ooit nog iemand zegt dat onze generatie niet kan hoofdrekenen dan verwijs ik ze naar dit programma. Sjezus wat is dat mens sloom