Matthijs van Nieuwkerk stopt met De Wereld Draait Door - https://nos.nl/l/2322652
Hèhè
Shit door wie moet hij nu heen praten.
Yesss mijn spullen liggen inderdaad nog in de winkel dus ze zijn niet weggegooid
Ah balen zeg! Ik heb nog wel en oude Dopper liggen die je mag hebben? Gebruik ik toch niet meer.
Ik krijg al de hele week gesponsorde berichten van FvD op m’n Instagram en Facebook tijdlijn. Irritant dat ik dat steeds moet rapporteren Ben wel echt benieuwd waar ze op targetten trouwens.
Ik wil zijn baan wel graag overnemen.
De vrouw van Matthijs heeft trouwens dezelfde naam en is kleuterjuf. Dat is wel een beetje mijn leven. Ik hoop niet dat ik met een Matthijs eindig.
Ik ben echt even klaar met alles.
Een week werken, alleen maar uitkijken naar wanneer ik weekend/vrije tijd heb. En dan begint de week weer opniuew.
Werken om dan aan het einde van de maand geld binnen te krijgen. Daar naar uitkijken.
Ik vind het echt dodelijk saai. Ik begin mijn werk ook al beetje zat te raken en werk er pas 4 maanden.
En dan denk ik van haal energie uit je vrije dagen dan. Maar die zijn ook vaak saai/leeg en dan kijk ik bijna uit naar moeten werken want dan heb ik iets om handen en sociaal contact. Maar dan zit ik weer in de sleur van de werkweek en kijk ik weer uit naar weekend.
Heb echt geen zin om komende 40 jaar dit zo mee te maken. Wat een saaie ellende.
heel herkenbaar, helaas.
Nu ben ik weer aan het solliciteren, maar ik word er bijna alleen maar moedelozer van.
En pasta puttanesca is basically hoerenpasta.
Italian, from puttana ‘prostitute’ (the sauce is said to have been devised by prostitutes as one which could be cooked quickly between clients’ visits)
Pff vandaag is echt weer zo’n dag dat ik niet weet wat ik met mijzelf moet. Voel me down, ziek etc. en alles is kut en alles gaat kut en mweh klaag klaag.
Je bent ontslagen
Grtz
ah bah, dit zijn echt de momenten dat je iemand wil laten opdrukken
Ik lig nog steeds in bed en heb geen zin om op te staan.
Mijn ene pakketje zou voor 12 uur komen en is er nog steeds niet, mijn andere komt tussen 8 en 5. Genieten dit
Dit is een week geleden inmiddels en mn cravings zijn nog steeds niet weg en ik ga vanavond met diezelfde collega uit eten en waarschijnlijk ook treinreizen, sta me bij
Kunnen ze meestal ook weinig aan doen. En. Privaatrechtelijk imv met privacy maak je dan ook weinig kans. :(. Heb je de emmer ff goed richting haar deur gegooid?
Dikke knuffel voor jou❤️
Jaloers, klinkt als het levuh.
Gefeliciteerd!
Die van ons is ook eindelijk rond na 1,5 maand stress. Zei ook al dat we in dat huis blijven tot het echt niet meer kan. Wat een gedoe zeg