Ik ging net een praatje geven op een studievoorlichting en ik vond het wel weer even spannend, maar ging goed gelukkig!
Ik kan echt nuet wachten om weer te dansen is het al vrijdag?
Ik was vanmiddag met mijn moeder bij een sanitairwinkel (?) om te bespreken hoe hun badkamer en wc er uit moet komen te zien en ze hadden er zoân luxe wc! Toen ik de deur open maakte ging de bril automatisch omhoog, werden Mn billetjes verwarmd!!! en ze hadden zoân toiletdouche die ik heel enthousiast heb uitgeprobeerd het werd zelfs droog geföhnd!
Nu wil ik ook zoân toilet. Hahaha
In Japan heb je dit overal, zelf in metro station en het is zo chill !!!
Brandje blussen was onderdeel van de training.
Was binnen in een hok waar ze ook veel rook konden simuleren.
Had een smoke hood op en dat was niet relaxt.
Lees, ben iemand die bij scheikunde nooit de gasbrander aan durfde te steken.
Ik ben op dit moment door mijn activiteiten-logboek op Facebook aan het scrollen om oude antwoorden op tags te verwijderen. Af en toe lach ik iets te hard om mijn eigen grapjes
Ik bedenk me net ineens dat ik vroeger uit ging en dan in de winter gwn een heel stuk fietste met blote benen⊠en dan ook een of ander sexy topje en dan alleen winterjas en sjaal om haha.
En nu wil ik dit weekend ook blote benen maar zit ik te bedenken welke 700 lagen ik aan doe.
Ik vind een alinea wel heel mooi. En dat is het alinea waarin hij zegt : Nee.
Want dat is zeg maar mijn gevoel bij al zijn woordenkots.
Jij mag deze neerlandica wel vervangen.
Ik moet volgende week als scrum master gaan fungeren. Wat is mijn leven.
Haha ik zit samen met mijn broertje op een Netflix-account. Ik klikte net per ongeluk op zijn hoofd dus ik zat in zijn account. Werd nieuwsgierig naar wat hij dan allemaal kijkt, zie ik dat hij bezig is met Peppa Pig lol
Ik snap al die cirkeltjes niet en nu ga ik me diep schamen
Ik werd net niet goed in de sportschool, werd heel lief geholpen gelukkig door de fysio maar voelde me wel een beetje 'n kleuter toen mijn ouders me op moesten komen halen. Maar goed #gezondheid #veiligheid voor alles natuurlijk
Mijn baan overnemen . Sommige fouten zag ik niet direct staan in die tekst.
Gelijk zin om naar mn nest te gaan zo
Ik heb trek en zin in chips maar tegelijkertijd een vol gevoel omdat ik naar de wc moet maar het lukt niet
Ik kijk net ff anders op npo3 en het is zo lief
Ik zit ergens mee en ik vraag me af of ik me aanstel of dat sommige mensen het herkennen. Ik ga het sowieso eens aankaarten bij mân therapeut.
Ik word echt overdreven geĂŻrriteerd als iemand zijn/haar partner overal moet bij betrekken. Kan het beter beschrijven met een aantal voorbeelden.
Over een paar weken doen we met het gezin een etentje voor mân moeders verjaardag. Normaal was dat dus altijd moeder + vader + zusje + ik. Mân zusje heeft nu 2 jaar een vriend en die gaat nu dus mee naar dat etentje. Ik vind dat zo vervelend want de hele dynamiek is dan anders en er is niks mis met die jongen maar het hoeft gewoon echt niet voor mij?
Bv ook een goede vriendin van mij neemt haar vriend overal mee naar toe. Vaak bij werkdingetjes: naar de kerstmarkt met collegaâs, nu naar een show vanavond is hij ook mee terwijl ik zoiets heb van ?? dat hoeft toch niet? Zou ik als medecollega echt geen behoefte aan hebben.
Of bv ik had een goede vriend al lang niet meer gesproken en hij heeft een nieuwe vriendin. Vraagt hij of ze er bij mag zijn op onze afspraak. Dan denk ik, eh? nee? Die dynamiek is dan toch helemaal anders? Ik wil bepaalde privé dingen bespreken en dat hoeft zij niet direct allemaal te weten. Gelukkig begreep hij dat wel.
Het ding is, dat ik bij al deze dingen, gewoon echt énorme irritatie voel en me echt moet inhouden om er niks van te zeggen. Maar aan de andere kant denk ik⊠jezus wat ben ik aso en onverdraagzaam dat ik zó tegen het partner meebrengen ben?
Kleine kanttekening maar het is sinds een 2tal maand uit met mijn vriend/date en daar heb ik nog natuurlijk wel veel last en verdriet van. Dus ik gok dat het onbewust ook jaloezie is van zij die wel een partner hebben en ik weer niet. Maar zelfs toen ik nog met hem had, had ik écht niet de behoefte hem overal mee te sleuren.
Maar goed, ik weet zeker dat als ik dit bv aankaart bij mân ouders, dat ze absoluut vinden dat ik overdrijf en me maar moet aanpassen.
Ik weet gewoon niet zo goed wat er mee aan te vangen.
Morgen beginnen ze (eindelijk!) aan het vervangen van mân keuken zoân 2 maanden nadat ik de sleutel kreeg. Kijk er dus aan de ene kant naar uit, maar aan de andere kant zie ik er zo tegenop om 3 dagen lang klusjeslui over de vloer te hebben (ook voor nog wat andere dingen). Mede door een hele vervelende ervaring met de kerel die mân vloer kwam leggen. En dan ook al iedere keer vanaf 7.30. Voel me ook helemaal niet fit, afgelopen nacht ook een onwijs beroerde nacht gehad en meh. Mgoed, als het goed is heb ik dit weekend dan eindelijk een nieuwe (schone!) keuken! Alleen zo nog de afwas doen
Met collegaâs zou ik het wel apart vinden maar dat je zusje haar vriend meeneemt als je moeder jarig is vind ik wel heel normaal.