Wat je even kwijt wil #34

Ja klopt! Vegetarisch en een paar vegan opties, hopelijk kunnen we dat in de toekomst nog wat meer uitbreiden.

3 likes

Mijn jaarcontract van werk loopt bijna af en ik wil echt weten of ik een nieuw contract krijg met meer salaris of niet. Het wachten duurt zo lang. Heb hier geen geduld hiervoor. En ik ben op zoek naar een nieuw huis, maar zonder nieuw salaris (ivm inkomenseis) kan ik niet zoveel :pensive:

Goede tip! Mijn moede heeft hem gelukkig al gevonden, dus ga daar langs. En bedankt!

Ik wil Linda de Mol echt heel graag een keer opmaken. En Chantal Janzen ook. Heeft iemand hun telefoonnummer? Kan iemand Leco omleggen?

1 like

Oh god de dansles gaat zo akward worden omdat er achter de schermen vanalles speelt waar alleen mn dans leraar mn bff en ik wat van weten. En er gaan teveel mannen zijn vanaaf als er 2 komen die we gelokt hebben. Red mij.

3 likes

Voor de mensen die nog twijfelen: vandaag is de laatste dag om je aan te melden voor Secret Bunny!

3 likes

Ik wil ook een mondkapje!!!

Meeeeh! Voor het laatst werd gevraagd of ik mee wil doen aan iets voor jongeren waarbij je een instrument leer spelen of gaat zingen. Ik zei natuurlijk meteen dat ik niet muzikaal ben. Maar nu heb ik spijt! Misschien heb ik wel een onontdekte gave :sweat_smile:

Haha shit, nog steeds niet genoeg posts. Wat is meestal de eerstvolgende weer, Secret Santa? Tegen die tijd zou ik al wel meer dan genoeg posts moeten hebben :joy:

Herkenbaar, mijn oma heeft ook al jaren Alzheimer (wel pas sinds mijn opa is overleden) en ze blijft maar op het punt zitten dat ze weet dat ze dingen niet meer weet. Zo schrijnend, ik heb inderdaad al een soort van afscheid genomen want ze is zichzelf al lang niet meer. De dood zal voor haar als een verlossing komen.

1 like

Ik heb toch in paniek een extra pak wc papier gehaald. De winkel was echt zo leeg :persevere:

2 likes

Ik stuur je even een pb!

Ik vind het zo stressvol en stom dat ik zelf een spreker moet vragen voor op m’n diplomauitreiking? Echt niet het idee dat er iemand is die zin heeft z’n vrije avond op te geven om vijf minuten over mij te lullen? Ben echt geneigd die hele uitreiking te skippen hierdoor

iemand plaatste net deze stoelen op facebook en ben echt verliefd maar heb er geen ruimte voor😭 ga een jaar huilen nu

1 like

Is er niemand met een garage die ze voor je op wilt slaan?

1 like

haha denk 't niet, en als voorlopige student heb ik er eigenlijk ook helemaal niks aan

Aaah dat is dan wel jammer

hebben ze een naam? zodat ik er eventueel later naar kan zoeken haha

Ik wil graag even mijn excuses aanbieden voor alle eenzijdige berichten over mijn angst.

Ik probeer het te beperken, hoop dat het snel afzakt en zal niet meer zoveel erover posten

:heart:

20 likes

Dat is nergens voor nodig, als je het fijn vindt/het een beetje helpt gewoon blijven doen :heart: