Wat je even kwijt wil #34

Oei… ik moet echt het land uit dan. Ik win nooit wat en over dat misdragen gaan we het maar niet hebben.

1 like

Ik wil iets kijken op Videoland maar heb al die 2 weken gratis gebruikt. Ik vind 8,99 echt duur :cautious:

Ik heb echt lieve collega’s maar soms erger ik me aan mijn lievelingscollega. Zij heeft 3 kinderen en ze moet te pas en te onpas vertellen hoe zij een single mom was met drie kleine kinderen (haar exman was door zijn beroep alleen in het weekend thuis) en alles zelf heeft moeten doen. En als iemand vertelt over de geboorte van zijn/haar kind dan heeft ze dat allemaal meegemaakt en vaak 10x erger. En moeders die het niet allemaal kunnen bijbenen of zich ‘overwhelmed’ voelen moeten zich niet zo aanstellen want zij was ooit een single moeder blabla. ‘Ik kon ook geen dutje doen met drie kleine kinderen, stel je niet aan met je moe zijn’…Daar komt het elke keer op neer.
Ik denk dan wel eens, nou good for you maar niet iedereen is zo’n tiger mom zoals jij. Laat anderen in hun waarde en ik persoonlijk kan mij goed voorstellen dat het allemaal niet meteen soepeltjes loopt als je net je eerste kind hebt gekregen…je moet toch ook groeien in die rol? Maar zij niet, want zij kon het toch ook meteen!!!:roll_eyes:

Sorry voor de rant maar daar erger ik me elke keer aan.
Heb ook wel een keer wat gezegd toen een mannelijke collega vertelde dat hij niet naar huis wilde naar zijn vrouw en pasgeboren baby omdat hij dan alles moest doen (boodschappen,koken,wassen, op de baby letten). Ik vond het ten eerste beetje ongepast dat hij dat zei want ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend dat tegen collega’s zou zeggen. Ten tweede begonnen mijn collega’s, nadat hij weg was, enorm over die vrouw te roddelen. 'Die doet echt niks lijkt het wel, zei een collega. ‘Ik moest het allemaal alleen doen’(die ene collega dus).
En ik zo: wow, we weten toch niet hoe het echt is bij hun? Zijn vrouw heeft een hele moeilijke geboorte gehad, dat kind huilt alleen maar en het is hun eerste kind. Geef die vrouw een break. Iedereen is anders.Toen mompelden ze : jaa je hebt gelijk,je weet het niet.

Ugh, of ze ook zo over mij zouden praten als ik ooit een kind krijg en overwhelmed raak?

1 like

Ja dat is de biecht haha. En ik vind het niet leuk want het is mijn lievelingscollega.
En iedereen luistert naar haar haha

Ergens kopje thee drinken is ook een leuk idee ja!

Pff heb morgen mijn eerst dag op mijn nieuwe werk en mort mijn hbo diploma zien te vinden… Help :sweat_smile::sweat_smile:

Staan al je diploma’s tegenwoordig niet op mijnduo? En veel succes morgen!!

Even paar maanden wachten dan krijg je een maand gratis code .

Ja klopt! Vegetarisch en een paar vegan opties, hopelijk kunnen we dat in de toekomst nog wat meer uitbreiden.

3 likes

Mijn jaarcontract van werk loopt bijna af en ik wil echt weten of ik een nieuw contract krijg met meer salaris of niet. Het wachten duurt zo lang. Heb hier geen geduld hiervoor. En ik ben op zoek naar een nieuw huis, maar zonder nieuw salaris (ivm inkomenseis) kan ik niet zoveel :pensive:

Goede tip! Mijn moede heeft hem gelukkig al gevonden, dus ga daar langs. En bedankt!

Ik wil Linda de Mol echt heel graag een keer opmaken. En Chantal Janzen ook. Heeft iemand hun telefoonnummer? Kan iemand Leco omleggen?

1 like

Oh god de dansles gaat zo akward worden omdat er achter de schermen vanalles speelt waar alleen mn dans leraar mn bff en ik wat van weten. En er gaan teveel mannen zijn vanaaf als er 2 komen die we gelokt hebben. Red mij.

3 likes

Voor de mensen die nog twijfelen: vandaag is de laatste dag om je aan te melden voor Secret Bunny!

3 likes

Ik wil ook een mondkapje!!!

Meeeeh! Voor het laatst werd gevraagd of ik mee wil doen aan iets voor jongeren waarbij je een instrument leer spelen of gaat zingen. Ik zei natuurlijk meteen dat ik niet muzikaal ben. Maar nu heb ik spijt! Misschien heb ik wel een onontdekte gave :sweat_smile:

Haha shit, nog steeds niet genoeg posts. Wat is meestal de eerstvolgende weer, Secret Santa? Tegen die tijd zou ik al wel meer dan genoeg posts moeten hebben :joy:

Herkenbaar, mijn oma heeft ook al jaren Alzheimer (wel pas sinds mijn opa is overleden) en ze blijft maar op het punt zitten dat ze weet dat ze dingen niet meer weet. Zo schrijnend, ik heb inderdaad al een soort van afscheid genomen want ze is zichzelf al lang niet meer. De dood zal voor haar als een verlossing komen.

1 like

Ik heb toch in paniek een extra pak wc papier gehaald. De winkel was echt zo leeg :persevere:

2 likes

Ik stuur je even een pb!

Ik vind het zo stressvol en stom dat ik zelf een spreker moet vragen voor op m’n diplomauitreiking? Echt niet het idee dat er iemand is die zin heeft z’n vrije avond op te geven om vijf minuten over mij te lullen? Ben echt geneigd die hele uitreiking te skippen hierdoor