Halleluja eindelijk weer een lekker zonnetje buiten!
Ja echt genieten
Doet mn humeur gelijk zo goed!
Ik heb een discussie met mijn annuleringsverzekering, maar ik weet niet eens zeker of ik gelijk heb. Toch blijf ik volhouden
Oh ik ga dit zo ook doen!!
Ik kan echt niet wachten tot we weer weekboodschappen doen en ik zegeltjes kan sparen voor de bakjes actie van ah. Love het burgerlijke leven.
Als je ze via de app gaat sparen, mag je ook mijn zegeltjes best hebben!
Ja wil ze inderdaad via de app gaan sparen! Wat super lief van je
Mân vriend heeft laatst vlak voordat hij met vrienden wat ging eten zijn handen ingesmeerd met te veel handcrème en vervolgens kreeg hij de voordeur van het restaurant niet meer in zân eentje open
Daar had ik ZO graag bij willen zijn, gemiste kans weer
Ik heb net mijn badkamer en keuken echt gedeepcleaned en drink nu koffie met de voordeur wagenwijd open, het is zo lekker zonnig
Ik was net in de stad en ik paste een broek, die in 1x helemaal goed zat, dat is een klein wonder te noemen met mijn ass. Kom ik thuis en hang vervolgens een was op, merk ik op dat een broek, die ik onlangs besteld had, wel heel erg lijkt op de broek die ik net gekocht heb. En na alles te controleren is dit dus ook zo? Maar ik vind het zo raar want die nieuwe broek zit echt perfect, en bij die andere broek was ik aan het twijfelen, maar uiteindelijk toch gehouden omdat ik echt een broek nodig had. Ga hem als ie droog is maar passen om te vergelijken
Ik heb een behoorlijke voedselvergiftiging en merk daardoor pas hoe vaak eten hier voorbij komt op het forum hahaha. Ik probeerde al het topic over nieuwe producten in de supermarkt te vermijden, maar klik het toch steeds automatisch aan.
Dat kan best kloppen. Ik heb eens gehoord/gelezen dat dezelfde maar broeken in een keer met grote hoeveelheden worden gesneden. Dus de broek die bovenop lag zit veel strakker dan die bijvoorbeeld onderop lag, terwijl ze wel dezelfde label met dezelfde maat krijgen. Twee dezelfde maten wil dus niet zeggen dat ze hetzelfde zitten helaas.
ik wil graag meer vooraf zelf gemaakt eten meenemen naar de uni maar ben zĂł bang dat het over mân boeken/laptop gaat lekken en ben ook weer te lui om een extra tas ervoor mee te nemen
dus als iemand De Tip⢠voor goed materiaal heeft pls let me know
In een plastic tas en dan in je eigen tas?
Dat van de maat wist ik inderdaad wel, maar ik dacht dat dat vooral om de breedte ging en niet de lengte. En het materiaal voelt ook anders aan. Kan dus nooit precies dezelfde broek nog een keer bestellen want het is 9/10 anders
Ik had net een solliciatie en ik was helemaal niet zenuwachtig, maar die jongen was zo knap. Normaal ben ik daar helemaal niet door afgeleid of denk ik er verder niks bij. Maar hij keek ook alleen mij de hele tijd heel intens aan. Ik durfde hem niet meer aan te kijken. (Was een gesprek met meerdere kandidaten en meerder mensen die de solliciatie leidden). Ik werd er helemaal zenuwachtig van hahaha kut zooi.
Jaa ik vind dat echt zo vaag! Ik had ook een keer dezelfde broek en zelfde maat gekocht en die scheelde ook 15 cm in lengte en de breedte klopt ook niet. Je kan hem wel nog een keer bestellen maar of die dan ook zo lekker zit kom je pas achter als je hem past.
De bakjes die je nu bij Appie kan sparen zijn heel veilig! En ik heb glazen tupperware van IKEA, iets zwaarder maar volledig lekproof.
oh top! dan ga ik even mân netwerk inschakelen om voor me te sparen haha
Ik heb gister vet veel zegeltjes meegekregen dus heb al 4 boekjes vol, veel meer heb ik niet nodig denk ik dus help me over een paar weken even herinneren, dan mag je de rest van me hebben!