Wat je even kwijt wil #34

Shit te laat. Morgen weer n dag haha
Ik heb nu soep, 1 croissantje en lasagne. En koekjes. En mango. Prima uitgebalanceerde maaltijd lijkt me :v:t2:

2 likes

Vlammetjes en een of andere mexicaanse burger. Vlammetjes kende ik al wel dat mexicaanse ding was nieuw maar die vond ik mwa haha.

Ohja en een frietje speciaal om nog een beetje bij mezelf te blijven.

3 likes

Lekker, noedels met diarree :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heujj ik krijg 93 eu terug van de belasting. Rijke tatta

1 like

Mijn kat gooit een lamp kapot die ik van mijn ex heb gekregen. Niet blij :rage:

1 like

Maak van je kat ook gauw een ex.

Kan je je titel eindelijk eens laten veranderen in ‘Had een kat?’ of ‘Ex-kattenbezitter’.

2 likes

Ik ben weer zo moe. Mijn b12 is nu wel op peil maar damn. Zit psychisch ook niet lekker hoor, maar dat uitgeput zijn is hels. Lig al de hele dag in bed, en ugh. Ik haat het. Ik help mezelf ook niet, en krijg mezelf ook het bed niet uitgeschopt. I

Ja ze staat al op Marktplaats. Draak te koop, anyone???

1 like

Ja graag als je daarmee ook korte metten kan maken met de ongedierte van deze samenleving.

1 like

:heart::heart:

1 like

Was jij nou ook creatief met haken etc? Bij mij in de ESkliniek zat iemand die repen stof knipte van te kleine pyjamabroeken etc en er dingen van haakte…
Maar het is ook heel goed om het weg te doen. Om in je hoofd afscheid te nemen van die periode, anders blijf je er stiekem toch mee bezig is mijn ervaring. In ieder geval dapper! :heart:

1 like

Dappere stap! <3

1 like

Ik werk bij de overheid en een vriendin gaat op whatsapp opeens helemaal loco, omdat ze denkt dat ik ‘meer weet’. Ze stuurt steeds linkjes over het coronavirus: ‘is dit waar?’. Eerst antwoordde ik nog met een linkje naar het RIVM. Later stuurde ze een random tabel over 1 miljoen besmette mensen?!? En ik: ‘ik zie geen bron, iedereen kan deze tabel maken’. Het lijkt wel alsof ze bezeten is? Zo is ze normaal helemaal niet.

13 likes

Ik vind mijn werk leuk en heb het idee dat ik de hele dag maar dankbaar moet zitten wezen omdat ik dus leuk werk heb.

Maar eigenlijk heb ik geen zin meer en wil ik naar huis en gewoon hele avond tv kijken en gebak eten.

3 likes

@Hatsmetflats toen ik dit filmpje zag moest ik direct aan jou denken.

Jezus,wat een klotekuttyfus-week is dit zeg.Vannacht kreeg ik ineens van mijn moeder allerlei berichten via Facebook,en ze valt mijn oma en haar man ook lastig.Ik heb mijn ouders + broertje niet meer gezien of gesproken sinds mijn 18e.Dit kan er ook nog wel bij.Echt weer typisch dit,alles in één keer.Rot op zeg.Aan het eind van de middag ook nog net niet een collega verrot gescholden maar gelukkig kon ik me inhouden en heb gewoon netjes gedaan wat ze voorstelde.Terwijl ik normaal echt heel goed met die collega kan.Het is gewoon even teveel.Máár ik ben nu wel vrij onverwacht een citytrip naar Kopenhagen aan het plannen met een andere collega.Ze vroeg om tips voor leuke steden en toen vroeg ze spontaan of ik niet mee wou want haar vriend wil toch niet mee.Echt zo leuk,ook al zit ik vaak te zeiken op mijn collega’s: ik ga ze zo missen straks.En terwijl ik dit typ hoor ik de vogeltjes nog fluiten buiten,daar kan ik echt van worden :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik seks had met de vriend van een goede vriendin van mij en ik werd zo naar wakker :pensive: Heb me ook echt nog heel de dag raar en schuldig gevoeld terwijl het maar een droom was. Daarnaast vind ik die vriend ook helemaal niet aantrekkelijk dus geen idee waar deze droom vandaan kwam

Vanavond ben ik gekleed als een hotter then my daughter moeder van 4 verschillende kinderen van 4 verschillende vader. Al hun namen beginnen met Djay.

23 likes

Ja tof! Zo gaat het leven van één van mijn beste vriendinnen er dus ook uitzien over anderhalve maand :scream: Op haar 22e

2 likes

Heb even geen lange spiegel. Mmaar ik draag een panterprint top met van die touwtjes bij mn boobs. Heb blauwe glitter nagellak. Een hoge zwarte mom jeans. Hoge hakken en grote opvallende goude oorbellen. Ik wou bijna rode lippenstift opdoen maar wil ook weer niet over de top gaan.

2 likes