Dit is geweldig!
Meteen aangenomen
oh, wat flauw! waarom zou ze daar niet mee gaan stoppen?
Hmm helaas niet heel erg in de buurt, maar ik ben toch wel benieuwd. Dus als je de link wilt sturen, graag!
Dank!! Zit ik net wat chiller in de trein. Ben echt zo’n kneusje dat altijd alles precies volges de regels doet en zenuwachtig wordt als dat niet het geval is🙃
Hoi! Ja ik denk dat je mij bedoelt! Maar dat was alleen in januari. Heb er hier iets over geschreven en ik merk wel dat de challenge veel invloed heeft gehad. Ik forum nu bijvoorbeeld veel minder, haha.
Belachelijk hè, dat je lichaam dat blijkbaar nodig vindt. Alsof je straks niet genoeg gebroken nachten hebt…
Snap ik, zo ben ik zelf ook heel erg! Gaat waarschijnlijk gewoon allemaal goed, succes met werken vandaag!
Amazeballs
@Briseis leuk! Ik wil ook minder online zijn dus vind het inspirerend
@Evert heb je geen hoofdpijn doordat je zo lang hebt geslapen?
Oh wat spannend! Weet je wel een klein beetje wat je kansen zijn of niet? Ik duim alvast voor je ookal duurt het nog lang voordat je het weet. Wat irritant dat ze daar zo’n tijd over doen!
Ik ben weer gezakt voor mijn rij examen. Deze keer had ik er echt vertrouwen in, want het ging zo goed. Maar ik was zo nerveus dat ik letterlijk alles fout deed en van elke fout raakte ik nog nerveuzer en heb uiteindelijk maar gevraagd of ik terug mocht. Ik ben echt zo wanhopig op het moment, heb al zo veel lessen gehad en moet ik nu weer 1000 euro weg gaan gooien? Ik wilde in april op vakantie, maar ga dat nu opzij zetten voor nog meer lessen en een examen en het voelt gewoon als weggegooid geld, want als het nu niet ging terwijl het verder zo goed ging, waarom zou het dan de volgende keer anders zijn? Zie t echt even niet meer zitten.
Wat ontzettend kut! Ik snap dat de moed je nu even in de schoenen zakt en dat je het even niet meer ziet zitten!
Ik weet niet of je hierop zit te wachten, maar heb je al eens gedacht aan faalangst lessen/examen gedacht?
In ieder geval wil ik je even een hart onder de riem steken
ah balen zeg. ik heb ooit een rijlessen topic geopend en daar toen best veel aan de tips enzo gehad toen ik mijn examen moest doen!
en je zegt zelf dat het goed gaat maar dat je zo nerveus was, daarom kan het zeker de volgende keer wel anders/goed gaan. het ligt vast niet aan je rijvaardigheden (je mag al op examen bijv) maar eerder aan de spanning waardoor je dus door de zenuwen zo onzeker wordt…
Lief!
De lessen gaan goed, dat is geen probleem. Mijn instructeur was ook echt verbaasd dat ik zo’n Black-out kreeg, hij had gedacht dat ik het zou halen. Vreemd genoeg maakt dat me alleen nog verdrietiger omdat er niet echt iets is waar dan nog aan kan werken - en dat het dan wel lukt- zeg maar. Eerder ben ik gezakt en kon ik me erin vinden omdat ik wel vond dat ik representatief reed, dus dat ik de fouten die ik maakte ook wel in de les gemaakt kon hebben. Nu was het echt pure paniek niet eens de juiste versnelling begrijpen, richtingaanwijzers vergeten, auto af laten slaan, bijna spookrijden zelfs… en dat doe ik echt nooit in de les. Mijn instructeur raadde me idd ook een faalangstexamen aan na deze keer omdat hij geen andere dingen wist om aan te werken, maar dat maakt me eigenlijk nog banger.
Aah wat ontzettend kut! Maar snap da they dan nog ellendiger is omdat het niet iets ‘duidelijks’ is waar aan gewerkt kan worden. Snap dat je nu dan ook even in een dilemma zit over hoe nu verder…
Roskilde staat (zover ik weet) vooral bekend om hun project en groepswerk - wat volgens sommige KU studenten dan weer ten koste gaat van de (theoretische) inhoud . Maar dit is denk ik net wat je voorkeur heeft. In Denemarken kan je überhaupt niet cum laude afstuderen dus ja haha.
Ik heb op mijn nieuwe werk maar een half uur pauze en ik ben drie kwartier gewend. Dus ik vind een half uur zo kort. Maar ik kan hier tussendoor wel eten en thee drinken en op mijn oude werk mocht dat niet. Maar dat doe ik nu nog niet echt omdat ik het niet gewend ben. Komt vast nog wel
Ik zakte de eerste x door zenuwen, daar was ik het mee eens. Reed gewoon niet zeker, keek niet in de straatjes en spiegel, twijfelde vaak tussen stoppen, gas los of doorrijden.
De tweede x reed ik mega goed. Ook nog een goeie inhaalmanoeuvre op de snelweg, ter bevordering van de doorstroom. Er reed alleen een fietser links op een 30 km weg en die zag ik wel, maar ik kon verder niets doen. Reed gewoon heel traag. Was ik gezakt omdat ik ‘niet had laten zien dat ik de fietser had gezien’. Toen moest ik echt janken thuis, want als DIT niet goed genoeg was, hoe ging ik dan ooit mijn rijbewijs halen?!?!
Derde x reed ik redelijk, tussen de eerste x en de tweede x in. Was bijna klaar en dacht hm ja misschien dit keer wel … moest ik stoppen naast de weg. Ging grandioos fout, stond na tien x proberen nog half op de stoep en scheef enzovoorts.
En toen was ik geslaagd!!!
Veel minder goed dan poging 2, een dikke blunder, maar de examinator zei: je kan rijden.
Dus hou hoop!
Nou hij is lang genoeg maar hij zit nét te strak rond m’n heupen waardoor ik niet lekker kan zitten. Maar hij is zo leuk