Ik ga morgen m’n idool zien op m’n werk en collega heeft beloofd dat ze samen met hem op de foto wil want ik wil geen loner fan girl zijn.
Wie??
Ahh een vriendin / collega is net weg en we hebben twee flessen wijn gehad en het de hele avond over werk / collega’s gehad. Niemand anders dan haar waarmee ik dat kan doen, vind dat zo fijn
En nu heb ik zin in chocola maar geen zin naar de nacht winkel hier 300m verderop te lopen
Morgen auto ophalen van de apk, gelukkig niks raars/duurs gevonden.
Daarna misschien 15 min heen en 15 min terug rijden naar ikea alleen maar om een gordijnroede te halen voor €13. Maar ik heb echt mn gedachtes op die roede gezet… en ze zijn veel duurder bij andere winkels.
Ja dat zegt mij wat. Voor het eerst iemand die ik buiten werk “tegenkom” die ook in de letselwereld werkt. Succes morgen! En net wat je zegt, als dit je werk is, dan us dat examen prima te doen!
Werk je als belangenbehartiger? (Als je dat kwijt wil)
Ik heb net een spraakbericht naar mijn man gestuurd…van zijn eigen gesnurk
Ik word er gek van.
Nadat ik gisteren dus bij de huisarts ben geweest, ben ik ook 's middags bij de oogarts geweest, en heb ik dus vandaag m’n eerste behandeling. Heb er echt geen zin in, maar het moet wel.
Ja wat zei de HA?
Mijn vriend en ik hebben alle financiën op een rijtje gezet en de plannen voor de komende zes maanden voor ons huis en een van de opmerkingen die hij maakte was of ik alsjeblieft wat minder spullen wou kopen van de Bijenkorf.
Niet dat ik de hele dure items koop, maar ze verzenden best snel en hebben een fijne klantenservice, dus als ik iets moet kopen en er is nergens korting, check ik altijd even of zij het hebben en dan koop ik het daar.
Maarja, ik zei dus tegen mijn vriend dat hij gelijk had.
Neemt niet weg dat er vandaag alsnog pakketten worden geleverd van de Bijenkorf.
Ooh de huisarts vond het ernstig genoeg om door te verwijzen, dus ze heeft gisteren meteen gebeld, en gisteren zat ik dus met spoed bij de oogarts.
Ik heb een behoorlijk hoge bijziendheid (-16) en zag sinds maandagavond een wazige vlek in het centrum van m’n blikveld (met m’n linkeroog)
Omdat ik bijziend ben worden m’n ogen dus steeds groter door m’n leven heen, en omdat ik een hoge sterkte heb heb versterkt dat het. Er kan dus een zuurstoftekort ontstaan in je oog, en je hersenen creëren dan nieuwe bloedvaten, maar die bloedvaten zijn slecht en kunnen veel gevolgen hebben.
Vandaag heb ik dus m’n eerste behandeling, en volgende maand m’n tweede, en krijg ik een injectie om dat bloedvat te remmen en te laten verdwijnen. Eind april heb ik dan een nacontrole.
Omdat ik er zo vroeg bij was, is het goed te behandelen zei de oogarts.
Heftig! Wel fijn dat je er optijd bij was. Succes vandaag!
Dankjewel!
Nieuwe tandenborstel en tandpasta kopen onderweg en op werk tandenpoetsen? Niet ideaal maar dit heeft mij wel eens gered in deze situatie
Heel veel succes aan iedereen die het vandaag nodig heeft Als ik het zo lees is het een spannende dag voor een aantal.
Ik start de dag rustig met koffie en kat. Straks misschien een verrassingsbezoekje aan m’n ouders brengen.
Goed dat je direct naar de huisarts bent gestapt en ze er direct werk van hebben gemaakt. Hopelijk komt het allemaal goed.
En @hvo veel succes.
Pohhhh ik slik al meer dan de helft van m’n leven visolie en heb eigenlijk nooit last van zo’n typische walgelijke levertraan smaak als je een soort van boert. Nu heb ik vanochtend er per ongeluk 2 genomen en die smaak als dat omhoog komt . Geen idee of dat komt omdat ik er 2 nam maargoed. Heb medelijden met de kinderen die vroeger een lepel pure levertraan moesten slikken.
Dankje! Dat hoop ik ook.
Ik lag 2230 al op bed en toen heb ik lekker Floddertje en Jip en Janneke geluisterd en ging 23u al slapen. Ik dacht van dan word ik waarschijnlijk voor mijn wekker wel wakker na een slaapcyclus. Maar was alsnog diep in slaap om 08u. Ik kan echt nog uren slapen nu.
Heb je Jip met de staart geluisterd