Ik woon tegenover een supermarkt en altijd als ik mensen met een pak wc-papier zie lopen denk ik “veel poep plezier” of als het van dat schuurpapier is heb ik medelijden met hun billen.
Ik snap echt niet waarom mensen bezuinigen op toiletpapier en van dat schuurpapier kopen. Het zijn toch de kleine dingen die het leven beter maken.
Helemaal tha bomb
Whatsapp komt met een donkere modus!!!
Omg er is binnenkort een bootcamp op mn dansschool. Waar je dan even goed de basis leert en een aantal combinaties. En ik zit iedereen uit te nodigen. Maar dan moet ik zelf dus ook gaan. Wat dus betekend 2.5 uur bootcamp een uur rust en dan weer een uur les…
Eerste twee keer ongesteld zijn vond ik mijn cup ook drama, inmiddels ben ik pro Het went!
Mijn huis is echt een leugen: er hangt een hoepel aan de muur, ik heb een ukelele (kan dr niets mee) en ik heb een stoel die geen kussen meer over heeft, maar wel leuke staat.
Oeeee waar luister je die verhalen?
Spotify staan er wat op! Volgens mij sowieso het hele boek van Jip en Janneke. Floddertje weet ik niet zeker.
Staan ook sprookjes op maar damn die stem daarvan is zo eng :’) (Sprookjes van de Efteling en dan De wolf en de zeven geitjes bijvoorbeeld.)
Godver, ben onderweg naar Brussel voor iets van werk, iemand heeft treintickets voor me gekocht en bedenk me net dat ze dat met mijn paspoort heeft gedaan en dat ik nu alleen mijn Id kaart (met een ander documentnummer dan op de tickets) bij me heb… Heb wel een foto van mijn paspoort op mijn mobiel. Zou dit heel erg zijn bij een controle??
Wat leuk!!! Waar is dit?
Arnhem! Mocht je het interessant vinden kan ik je wel een link sturen.
Toen ik vorige maand naar Brussel ging keken ze amper naar mijn ID, laat staan dat ze het documentnummer gingen checken. Denk dat het wel goed komt!
Dit is geweldig!
Meteen aangenomen
oh, wat flauw! waarom zou ze daar niet mee gaan stoppen?
Hmm helaas niet heel erg in de buurt, maar ik ben toch wel benieuwd. Dus als je de link wilt sturen, graag!
Dank!! Zit ik net wat chiller in de trein. Ben echt zo’n kneusje dat altijd alles precies volges de regels doet en zenuwachtig wordt als dat niet het geval is🙃
Hoi! Ja ik denk dat je mij bedoelt! Maar dat was alleen in januari. Heb er hier iets over geschreven en ik merk wel dat de challenge veel invloed heeft gehad. Ik forum nu bijvoorbeeld veel minder, haha.