Wat je even kwijt wil #34

Oh dit is wel een goede tip. Thanks!
Ik heb juist weer van alles toegevoegd gister, maar nog niks verwijderd van wat ik niet meer kijk/luister.
Ik doe ook elke dag max 1 ding, dus ene dag onder m’n bed opruimen, andere dag oven grondig schoonmaken.
Heb wel de neiging alles op 1 dag te doen, maar dan heb ik de overige dagen niks meer te doen.
Op de dagen dat ik moet werken doe ik daarom ook expres al niks.
Ellendeee

Jaaa lekker thuis zitten in m’n eentje, hihaho!

Nou ik heb maar de doos met uitgescheurde recepten uit de kast gehaald en ga een eigen kookboek maken met mijn favoriete recepten.Ondertussen Netflix aan om Gossip Girl weer van begin tot eind terug te kijken met een zak chips :+1:t2:

8 likes

Moest net nog even werken en had een call. Begint een van mijn katten te kosten. Timing on point

8 likes

bedankt ik ben nu hc

Lekker spreiden die handel! Een grote schoonmaak voelt nu ook nutteloos, dus de ene dag was ik een paar ramen, de andere dag sta ik te strijken. Voelt dan tenminste wel alsof je wat gedaan hebt :sunglasses:

1 like

Ligt aan het ziekenhuis waarmee je een contract sluit, het AMC dekt de gezichten niet af op de snijzaal bijv.

1 like
Over begrafenis

Ik had vandaag een begrafenis (van die vriend van m’n ouders die vorige week is overleden, ik heb daar toen wat dingen over gepost). Het was een ‘doorloop’, een uitvaart zonder dienst, en er waren in eerste instantie wat onduidelijkheden over wat er moest gebeuren (welke medewerker leidt de stoet etc.). Uiteindelijk stonden we klaar om met de kist op de baar naar het graf te gaan zeiden de mensen van de begraafplaats ineens dat er iets mis was met de papieren; er ontbrak een document of zo, en ze zeiden dat we de kist wel naar het graf zouden kunnen brengen, maar hem niet zouden kunnen laten zakken. Er kon namelijk niet met zekerheid gezegd worden of het juiste lichaam wel in de kist zat.

De conclusie was: óf jullie moeten wachten tot deze administratieve fout is opgelost, óf de kist moet open en twee mensen moeten het lichaam identificeren. Het voelt een beetje cru om het zo op te schrijven, maar het was zo bizar dat we er allemaal om moesten lachen; het was net alsof we in een slechte film zaten (en we wisten dat de overledene deze hele situatie ook grappig zou hebben gevonden).

Maar het was inderdaad het juiste lichaam en verder verliep alles heel mooi en soepel. Heb nog geholpen met de kist dragen, dat was wel bijzonder. Maar pff wat een rare situatie.

43 likes

Haha denk dat je per ongeluk op mij reageert maar ben wel blij dat ik dit lees want die wil ik ook heeeel graag zien!

1 like

in mijn navel en onder mijn oksel is het dezelfde temperatuur. Goed om te weten

23 likes

Jaa precies zo ging het dus echt! Ik stond met mijn tante + oom buiten en m’n moeder kwam met m’n vader + kist het gebouw uit en riep zo superenthousiast: 'HET IS ‘M!’

24 likes

Serieus al zo vaak deze vraag gehad. Vriend, wat denk je zelf???

Ik antwoordde 1 keer: ja ga lekker terrasje pakken ofzo jwz
Hij: huh hier is volgens mij alles gesloten is er bij jou wel nog wat open???

:woman_facepalming: seriously

24 likes

Hahahahaaa mannen zijn zulke simpele wezens.

5 likes

Ja ik moest meteen aan Marbella denken, al kan het natuurlijk iedereen zijn. Echt jammer nog steeds dat ze er niet meer is.

4 likes

Nou jij vermaakt je wel in quarantaine zo te merken.

Ja super. Mijn voorhoofd en linkerwang zijn ook even warm. Mijn rechterwang daarentegen is iets warmer. Volgens mijn decolleté ben ik onderkoeld, volgens mijn tong heb ik verhoging. Mijn anus zegt niks, want daar heb ik niks ingestoken

37 likes

:joy: voor als je hem na die vraag nog het voordeel van de twijfel wilde geven. Na dit antwoord weet je het echt zeker

1 like

Wat had je anus gezegd als je er wel wat ingestoken had?

4 likes

HOU AFSTAND!

37 likes

Ik denk dat ze had gegild

4 likes