Sinds mijn kaakoperatie 4,5 week geleden geen nagels meer gebeten en toen ik ze net knipte realiseerde ik me dat ik er ook geen behoefte aan heb op het moment. Zou toch zo fijn zijn als ik na al die jaren eindelijk eens van het nagelbeten afkom
Hoe deed je dat anders dan? Of heb je de draadloos oplaadbare case haha?
Ja en 8 graden
Ik zie net dat hier hier zo, ma, di gaat vriezen ook? Gewoon -2 wtf is dit??? In de winter was het nog warmer
Ik vind de reclame van Hornbach over de tuin met al die insecten zooo goor echt waarom bedenk je zoân gore reclame. Ik kan daar gewoon niet naar kijken
Ja eerst allemaal nökende beestjes en op het einde een vrouw die in de tuin bezig is. Ze blijven de plank echt mis slaan die daar op de reclame afdeling werken!
Ik heb net havermout met gegrilde ananas gemaakt en het was echt hemels
Ik denk dat ze die reclames vooral voor hun grootste doelgroep maken namelijk de ~basic~ man. Heujjj seks heujj bier heujj boren hehehehe
Ja precies. Zeer vrouwonvriendelijk dus! Vind dat echt zo niet meer van deze tijd.
Snap dat je het vervelend vindt, maar bedenk je dat het voor de monteur ook niet leuk is. Zij komen nu ook liever niet bij allemaal vreemde mensen langs. Ik vind het ook best denigrerend overkomen als je een poster gaat ophangen met hoe je handen wassen.
Ik heb gisteravond Stuk van Judith Visser gelezen. En man het is echt lang geleden dat een boek mij zoân naar gevoel heeft gegeven. Ik zat gewoon met een knoop in mijn maag te lezen en elke keer als ik het boek nu zie liggen komt dat gevoel weer even terug. Maarja betekent wel dat ze het heel goed heeft geschreven.
Mn vader gaf me net een klapje op mân hoofd, keek toen naar zân hand, toen weer naar mij en zei âshampoo is gewoon verkrijgbaar hoorâ.
Hij is echt exact ik, maar dan 40 jaar ouder en kutter.
Ja daâs waar! Je hebt gelijk, ik zal hem alleen vragen zijn handen te wassen bij binnenkomst (zonder instructie) en verder laten. Ben een beetje para voor alle andere mensen nu, liet me ff meeslepen.
Ik kan dus prima thuiswerken. Krijg zelfs meer gedaan op die manier maar nu moet ik vandaag mijn persoonlijk ontwikkelingsplan inleveren en ik krijg niks op papier. Laat me met rust zodat ik gewoon mijn werk kan doen Alsof er ook maar iets gedaan wordt met de ambities die je daar in verwerkt.
Corona is geen excuus om niet te douchen meid. Ik ruik je hier in Brabant.
Ik ben net een uur bezig geweest om op al mijn Whatsappberichten te reageren⊠Waarom moet ik dit altijd zo opsparen en kan ik niet gewoon direct reageren? Waarom ben ik zo?
Hoe is dit een goed idee? Dit is toch wel spoed? Binnen een halfuurtje is het gefixt en staat diegene weer buiten.
Brrr, ik zou denk ik aan de lijn huilen, omdat ik echt niet zelf iets aan mijn tanden durf te doen.
Snap ik! Hopelijk is het snel opgelost
Hoe kom ik zelfverzekerd aan de telefoon over?
Waaaah
Moet jij iemand bellen of andersom?
In het eerste geval weet je dus waar het over gaat en heb jij in het begin sowieso de leiding.
Wat mij helpt is om het van te voren een beetje uit te schrijven, zodat je een houvast hebt.
Veel succes in ieder geval!