Jij ook!!
Collega komt zo bij mij thuis om naar haar studieopdrachten te kijken en ik vind het spannend.
Mijn huis is opzich netjes (en ze is niet de eerste collega die thuis komt) maar ik heb ook geen zin om me echt netjes aan te kleden en vooral geen zin in make up.
Sterker nog, hij geeft aan nee te hebben gezegd.
Mijn kind (14 maanden) ging gisteravond om 19:00u slapen en slaapt nog steeds! Ik weet niet wat me overkomt. Normaal heb ik zeker 3 onderbroken slaapjes in de nacht.
Ik ben aangekleed, opgemaakt ,heb koffie op en 3 wassen gedraaid. Ongelooflijk.
Uh is dit überhaupt een discussie? Waarom moesten zoveel mensen hem naakt zien? Waarom niet met een doekje even snel geholpen ipv alles uit en dan in bad. Als iemand op zichzelf kotst dan is de boxer gewoon schoon. Zou dit echt afschuwelijk vinden als mijn man en zijn vrienden me in bad zouden doen als ik dronken was geweest.
Het is sowieso al rustig in de kapsalon op het moment. Mede afzeggingen wegens Corona/verkoudheid. En nu ligt ook al vanaf 8:30 onze telefonie en internet er uit. Mensen kunnen dus niet bellen voor een afspraak en ook niet om af te bellen of verzetten… Gevolg is dat het al rustig was en nu ook nog mensen niet op komen dagen.
Hier is het nog even grauw als dat het de afgelopen tijd was
Noo, heb je gekeken?
Ik heb om 2 uur een Skype sollicitatie voor een hele leuke vacature. Ben zenuwachtig . Vindt Skype interviews altijd zo akward?
Ik moest net serieus een beetje huilen van geluk toen ik de weersvoorspelling zag, EINDELIJK zon
Als ik later groot ben wil ik Connie Witteman zijn. Dat huis en die tuin ik wil het!!
Nee, ik had even geen zin om me gek te laten maken
Mijn moeder zei trouwens dat het wsl een hele goedkope ‘doomsday’ achtige film is… want ik vond het zo gek dat hij op een commerciële zender werd uitgezonden. Maar zou er best mee te maken kunnen hebben?!
Het is een christelijke film, die zijn altijd slecht en goedkoop.
Ik heb ze laatst weer gezien, en het is echt zoveel minder erg dan ik me herinnerde. Slechte theologie ook vooral. En sowieso echt slechte films. Ik snap ook niet wat het idee erachter is, misschien om mensen bang te maken? Maar dan maken ze alleen christenen bang, want de rest denkt WTF. En terecht.
Maar die worden niet heel vaak op tv uitgezonden toch?
Ik weet dat ik echt in paniek raakte van nieuwsberichten over chips waarmee je kon betalen en wie de antichrist kon zijn etc…
Ik heb per ongeluk bijna alles van zn vrijgezellenweekend verklapt aan mn verloofde… nu moet hij net doen of hij niks weet als ze hem komen halen. Aww…
Jaa idd. En als er niemand thuis was, dacht ik dat iedereen naar de hemel was en dat ik was achtergelaten. Vooral daar heb ik echt nog lang last van gehad.
Ik ga het niet allemaal lezen sorry maar jij vindt 19 en 20 heel jong? Ik vind dat helemaal niet zo jong voor zo’n onderwerp. Even met de meiden het vriendje uitkleden…
Ik zou dus aangifte doen als ik de jongen was.
Eens met het stukje dat het grensoverschrijdend gedrag is. Echter met goede intentie én zonder (voor zover ik zie) nare gevolgen in de zin van verkrachting of misbruik. Ik zou in zijn geval zeker duidelijk maken aan die vriendin en hasr vriendinnen dat het niet oké is. Maar op het moment zelf is er gehandeld vanuit een juistheidsgevoel.
Ik vind het ook lastig hoe serieus je een ‘nee’ moet nemen als je handelt in de bescherming van iemand.
In dronken staat heb ik ook wel eens heftig geprotesteerd als mensen (bekend en onbekend) me naar huis hebben gebracht. Maar achteraf was ik intens blij dat ze niet naar mij geluisterd hebben. En dat is voor mij het verschil. Bij seks is nee altijd nee hoe dronken iemand ook is, maar als iemand nee zegt maar jij ervan overtuigd bent dat ja doen diegene juist helpt vind ik het toch anders. (En dan niet met het argument komen dat verkrachters ook denken dat ze iemand helpen want dat gaat er echt niet in). Die vriendin moet zich zeker verontschuldigen want blijkbaar heeft ze die nee verkeerd geïnterpreteerd en niet netjes gehandeld, maar het alternatief was ook niet ideaal geweest (iemand in zijn kots laten liggen met alle mogelijke gevolgen van dien).
Ja maar dat weet je niet op het moment dat je handelt. Dat kun je ook niet weten op dat moment. Daarom doet de intentie er wat mij betreft wel toe