Wat je even kwijt wil #34

En het is pas net na 12’en. Heerlijk vroeg gepiekt!

5 likes

Nee nog nooit geweest, maar ik ga dan sowieso naar den haag omdat een vriend van me daar woont dus dan wil ik dat combineren.

1 like

Omg ik heb vandaag mijn favo drag queen een hand gegeven en verteld dat ze m’n absolute number one is en ze was mega aardig :heart: echt love alle drag queens en het zelfvertrouwen dat ze uitstralen wat zo aanstekelijk is. #fangirl

27 likes

ik schrok wakker door de brandweer en nu kan ik niet meer slapen door de adrenaline want dacht weer eens dat ze voor mijn huis kwamen.

L o l die paastaart op de nieuwe Allerhande, ziet er mega mooi uit. Eerste ingrediënt: 775 gram boter :cautious:

1 like

Ze is Brits! Daar mag het nog

2 likes

Pfff mijn nieuwe vriend is nu op stedentrip met een vriend en gisteravond gingen ze uit en waren ze mega bezopen. Heb ik vannacht blijkbaar allemaal appjes ontvangen dat die vriend is opgepakt door de politie en nu komen mijn eigen appjes ook niet meer aan. Maak me niet snel zorgen maar vind dit echt niet chill…

Ik kan echt niet wachten tot het warmer wordt. Ik wil gewoon weer overal naar toe kunnen fietsen zonder dat m’n handen eraf vriezen. Nu zit ik steeds in de tram en er zijn zoveel vieze geurtjes overal.

4 likes

Kut ik ben gisteren veel te laat naar bed gegaan en nu ga ik bijna 10 uur werken op 5 uur slaap :upside_down_face:

Yumm :drooling_face:

Oh dit zou ook niet chill vinden! Hoop dat ze gewoon aan t slapen zijn met lege telefoons!

Waarschijnlijk is er inderdaad zoiets aan de hand! Maar blijf me toch druk maken dus hoop dat ie snel zijn telefoon aanzet en reageert haha.

1 like

Een heerlijke 3 uur geslapen, weer gezeik op het spoor en nu in de frisse wind wachten op m’n trein oooh echt love it

Ik zit een pannenkoek met jam voor ontbijt te eten en het leven is goed!!!

11 likes

Oké mijn vriend appt net én hij heeft zijn vriend in het hostel weer teruggevonden. Paniek om niets dus, sorry! Ben alleen wel mega benieuwd wat er nu gebeurd is, maar vriend heeft ook geen idee en die heeft zijn vriend nog niet gesproken…

17 likes

Ik droomde inhoudelijk over werk weer maar ook dat een collega corona had en niet in quarantaine was gegaan. Nou mijn dromen laten lekker zien waar ik over nadenk.
Edit; en wanneer verdwijnt die klote wind eens. Echt zooo klaar mee.

Mijn werk neemt vanaf nu extra coronamaatregelen en ik zit gewoon te wachten tot/hopen dat ik naar huis gestuurd word

1 like

Ik zit op werk en ik heb het helemaal warm, maar mijn handen zijn ijskoud. Heb ook een licht hoestje sinds ik binnen ben maar denk dat dat door droge lucht komt. Bah ga gelijk andere dingen denken

Ik krijg zoooveeeel eten. Denk dat ik tonnetje rond uit quarantaine kom straks

22 likes

Hier was het meer beuken tegen de wind in, maar het zonnetje was heerlijk.

1 like