Wat je even kwijt wil #34

Moet het per se in de supermarkt verkocht worden?

2 likes

Waarom koop ik toch altijd weer courgette als groente. Ik denk altijd ‘ohja chill, is goedkoop’, maar god wat is dit toch een smakeloos groen geheel.

10 likes

Slim, goede tip :blush:

En nee @Luzarl het is ook wel een beetje een non-probleem en ze hebben vast nog wel bij de drogist iets (ga ik van uit?), alleen is dat een stuk omfietsen en ik werk telkens tot laat en dan heb ik daar geen zin in

1 like

O wat een leuk feitje! Dat verklaart veel inderdaad! Ze was altijd significant blijer als mijn vader thuis kwam van werk dan van de supermarkt en in zo’n kennel is het natuurlijk allemaal vreemd.

Ik heb sushi gehaald maar vind het eigenlijk alleen lekker als ik het samen met iemand eet… heel raar. Kan er niet van genieten nu

1 like

Haha ik heb echt zo’n chille dag met mn broertje, hij is morgen jarig maar weet niet of ik hem nog zie morgen, dus daarom hadden we vandaag afgesproken. Hij moest nog wat dingen halen in de stad en hij kwam met het idee dat hij mocht kiezen wat we gingen eten vandaag (en ik alles betalen :+1:t2:), het begon met broodje rookworst bij de Hema, daarna gingen we een taartje eten, vervolgens kibbeling en visfriet bij de visboer, toen liepen we toevallig langs de mac en wilde hij frietjes + een milkshake, daarna even sashimi en oesters in een visrestaurant, na dit gingen we even langs de bakker voor taart (als dessert zo) en nu wachten we bij hem thuis op sushi. Prima dagje dit, nog nooit zoveel gegeten

30 likes

Ik ben ook binnenkort jarig, kom je gezellig een dagje stad doen met mij? :heart_eyes_cat:

2 likes

Zal ik een coronavlog maken? Dan word ik een influencer

38 likes

Gegarandeerd views!

Dan morgen een livestream bij RTL boulevard en DWDD met een echte coronapatient. Kan je je ook eens misdragen live in de uitzending :stuck_out_tongue_winking_eye:

OH YES! Buitenkansje. Dan moet ik even hier tequila laten bezorgen en ga ik live op tv shotten

beter doe je gewoon corona. NEE IK MAAK TOTAAL GEEN RECLAME HOOR DIT IS ‘STOM’ TOEVAL.

3 likes

Mijn kapster deed het verkeerd en ik heb in plaats van curtain bangs eerder tralies voor mijn hoofd hangen. Kan niet wachten tot het enkele centimeters langer is. :joy:

Met een wattenstaafje in mn oor vind ik bijna net zo lekker als klaarkomen. Wat een zalig gevoel is dat toch.

34 likes

Allemaal mega kloterig de Corona crisis enzo. Maar stiekem denk ik dat het ook wel eens goed is dat de mensheid voelt dat we niet groter zijn dan de natuur. Dat alles weer even in perspectief wordt geplaatst en mensen allemaal even een bewuster en lokaler leven krijgen. Dat we maar heel blij mogen zijn met wat we hebben, zo direct om ons heen. Want niks is vanzelfsprekend.

Ik zag twee weken geleden For Sama, holy shit dat was ook wel even een check met hoe het leven ook kan zijn in deze wereld. Wij zijn echt “gezegend” en het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld

7 likes

Wattenstaafjes: ook wel bekend als oordildo :fire:

5 likes

Echt fantastisch.

1 like

Lief dat jullie het vragen! Na een half uur kwamen we op het woord rijbewijs. Maar dit heb ik dus niet (stond ook niet in vacature dat je dat moest hebben) ‘ik vind dit echt heel jammer want je hebt echt de goede motivatie en zou je dolgraag naar 2e ronde willen doorlaten maar het is echt een vereiste’

Oké. Mvg trenchoat lurkend aan haar Corona die morgen weer terug naar haar strafkamp werk kan
(Sorry beetje chaga)

1 like

De ouders van een goede vriend vinden het schijnbaar gezellig wanneer goede vrienden van hun zoon mee eten waardoor je jezelf gewoon kunt uitnodigen maar voelt toch gek haha… “Hey kan ik morgen mee naar je ouders om te eten?” maar zo gezegd zo gedaan dus ga morgen voor 3de keer daar eten.

Super lieve mensen wel. Was daar met kerstavond de eerste keer en toen mocht ik mee doen met gourmetten omdat ik anders alleen thuis zat. :heart:

26 likes

Ah wat balen zeg!
Ik hoop dat je snel iets vindt dat bij je past :heart:

1 like