Wat je even kwijt wil #34

Wauw ik heb een mail van Pathe dat ze i.v.m. de nieuwe maatregelen door Corona het een en ander aanpassen in het aantal personen in 1 zaal, maár ter compensatie een eigen prive code gekregen om de films thuis te kunnen zien! (Ik heb een unlimited pasje). Vind ik super attent!

34 likes

Ik heb net eetbaar koekjesdeeg gemaakt volgens dit recept. Ik ben nu echt gelukkig.

4 likes

Stiekem zo balen dat theater niet door gaat, was zo blij dat ik die kaarten voor mn vriend had kunnen kopen.

Echt hé. Ik zou naar Major Lazer gaan eind deze maand, en ik keek er echt zo naar uit :slightly_frowning_face:

Snap het allemaal volledig! Maar mn vriend wilt al 2 jaar naar deze cabaretier… afwachten of het gecanceld wordt of later een nieuwe datum. Is dat bij jou al bekend?

Ah dat is zo shit, soms is het ook zo lastig om kaartjes te krijgen. ‘Er wordt gezocht naar nieuwe data’, maar weet niet of dat snel gaat lukken, er wordt natuurlijk best ver vooruit gepland. Je kan ook je geld terug krijgen, dus dat is wel netjes.

Kan ik mij goed voorstellen! Als je al die gecancelde shows zag die voorbij kwamen bij Boulevard besef je ook pas over hoeveel evenementen het wel niet gaat.

1 like

Dit vind ik echt mega lief en zo goed over nagedacht! :two_hearts: de rest van je bericht ook overigens.

5 likes

Ja eens! @mores Dat is echt super lief van je!

Ik heb op werk ook zo veel annuleringen ontvangen en iedereen reageert zo boos als we aangeven dat we niet alles kosteloos kunnen afzeggen, maar niemand lijkt te begrijpen dat wij failliet gaan als we iedereen maar niets in rekening brengen. Mijn collega en ik zijn er echt naar van hoe gemeen mensen kunnen zijn.

1 like

We zouden naar Patrick Laureij gaan, echt al in mei kaarten gekocht. Hoop echt idd op nieuwe data :pray:

1 like

Fuck jongens, ik zit er echt even doorheen. Kreeg net bericht dat de opdrachtgever die m’n voornaamste inkomstenbron is op dit moment, ook alles moet stilleggen. Ik heb me begin dit jaar in duizend bochten gewrongen om financiele risico’s juist te spreiden met 3 opdrachtgevers en eigenlijk meer uren dan ik aan kan, en nu klapt alles in elkaar.
M’n jaarlijkse huilbui kwam bijzonder vroeg dit jaar.

Ik ging mijn ov chip kaart opladen en toen had iemand op het scherm een kaartje gelegd waarmee je nog 2 uur kon reizen! En ik kon hem nog gebruiken. Echt leuk dat mensen daar aan denken om hem dan op zo’n plek neer te zetten zodat iemand anders hem nog kan gebruiken.

32 likes

hahaha, ik word morgen geïnterviewd over het leven in quarantaine. Ik vrees dat het saai gaat worden

36 likes

:heart:

We mogen geen contact met elkaar hebben helaas. Omdat we iets andere symptomen hebben en ze bang zijn dat we toch wat anders hebben en elkaar aansteken. Er is wel een redelijk grote kans dat we hier schijt aan gaan hebben, want onze kamers zitten ook naast elkaar. We praten nu door de muur heen.

1 like

Met microfoon door de brievenbus of staat er iemand met van de grote blaadjes met vragen voor je raam en moet jij die dan op dezelfde manier beantwoorden.

3 likes

Gewoon telefonisch. Sorry Soy, het is niet zó spannend

1 like

4 likes

Ik hoop echt dat we elkaar gewoon kunnen helpen op wat voor manier dan ook. Al is het maar door wat extra boodschappen te doen voor iemand die het nodig heeft.

Het spookt ook al de hele dag door mijn hoofd dat er mensen en meisjes van hier hier echt financieel door geraakt worden. Nu loopt het bij mij allemaal wel los maar wordt echt best wel verdrietig van het idee dat dit voor anderen zo onzeker is. Des te bijzonderder vind ik jullie keuze om wel door te betalem.

1 like

Ja, ik was iets te enthousiast. :frowning: Al heb ik wel een glimp van haar kunnen opvangen toen we allebei ons eten voor onze deur weghaalden.

3 likes