M’n sportschool is in ieder geval tot 31 maart dicht en ik ben hier echt een beetje in paniek over. Wat nu.
Hier hadden meer forummers last van, misschien moeten we een online sportsupportgroep oprichten.
Ik ben zo moe door al het nieuws vandaag dat ik maar ga slapen.
Ik ben gaan boksen! Was heel leuk, ben echt trots op mezelf
Mijn brein maakt echt overuren op het moment.
Ik hoop dat ik zo kan slapen want mijn wekker gaat gewoon om half zeven.
Hier ook de hondenopvang afgezegd. Mijn oppas baalde ook als een stekker. Vind jouw idee een goede! Ze is ook nog eens alleenstaande moeder met 3 kinderen dus ze kan het geld goed gebruiken. Zo sneu…
Sterkte
Ik werd aangevallen in het corona topic omdat ik iets postte over mijn vriends in het water gevallen vrijgezellenfeest. Mensen vonden dat maar zeiken omdat “er doden vallen!11!!!1”. En nu kan ik dat topic niet meer normaal lezen want steeds meer mensen postten iets over dingen die niet doorgaan en worden niet aangevallen en ben nu echt zo’n kind dat denkt “Niet eerlijk” haha! (Dit moet ik gewoon even kwijt, niet om zielig doen)
Herkenbaar ik heb dat met onderwerpen waarbij hard op mij gereageerd werd dn als dat onderwerp dan een half jaar later door iemamd anders wordt aangesneden(nog een ergenis) en er hele andere reacties komen
Maar ik denk dat iedereen nu wel;wat heeft wat die gaat missen:(
Ja wanneer zou je babyshower zijn? Echt verdrietig dat dat soort dingen nu allemaal lastiger worden!
Hehe mijn vriend weet stiekem de datum ook wel. En had laatst ook per ongeluk verklapt wat ze gingen doen (ardennen) maar dat gaat nu dus niet door.
Ah ja indd als er zwangeren komen is dat ook een dingetje, alhoewel ik had gelezen dat zij geen risicogroep zijn? Maar ja beter voorkomen dan genezen indd.
Dus ga je erover klagen in een ander topic? Je kunt toch gewoon in dat topic posten dat je baalt van de reacties. Zie hier het nut niet van in, om er in een ander topic op door te gaan.
Ik baal ook dat mijn verjaardags etentje waarschijnlijk niet doorgaat eind maart. hopelijk bezorgen ze nog sushi
Same. Ik had dat toen met het datetopic op egf waar ik ‘niet’ meer mocht posten toen ik een vriend kreeg. De persoon die daar het meest over zeurde deed het nota bene later zelf. Voelde toen wel een beetje wrang ofzo?
Dus ik snap @Croky wel tbh.
Dat vind ik echt heel lief van je blush:! Mijn ouders zijn ook op vakantie en wil hun niet storen met mijn ‘ellende’ omdat ik zoiets heb van laat hun maar even genieten.
@Blush
Ik beantwoord je vraagt straks eventjes! Sportles begint nu
Zo vreemd om Utrecht centraal zo rustig te zien op het journaal. Hoevaak heb ik daar wel niet in de teringdrukte gelopen in het verleden.
Heb ik ook gedaan daar, was een hele discussie. En daar zei iemand dat ik in het Wjekw topic moet zijn. Nu ben ik hier en is het weer niet goed? Ik wil dat corona topic niet bevuilen met discussie. Word hier een beetje moe van.
Ik heb gisteren iets online besteld bij Xenos omdat ze het in de winkel niet hadden. Maar ik zat niet aan het minimale bestelbedrag dus nog twee dingetjes erbij gedaan. En nu zie ik in de app dat er drie verschillende pakketjes komen. Waarom kan dat niet gewoon in één doos? Het zijn niet eens grote dingen.
Ik hoop dat alle patiënten afzeggen en ik thuis kan werken.
Zou het nog nut hebben om een afspraak bij de gemeente te maken?