Wat je even kwijt wil #34

Oh je mag hier van mij best posten dat je dat jammer vindt voor je vriend, wat je gisteren daar schreef. Vind het alleen kinderachtig en vooral onnodig om in een ander topic te benoemen dat je werd aangevallen. Laten we de discussies gewoon houden waar ze zich voordeden.

1 like

Ik heb daar ook aan gedacht, was alleen bang dat mensen dan weer zouden zeggen: dat heb je al gezegd in het corona topic en nu weer hier, heb je aandacht nodig?
En ik wilde gewoon even kwijt dat ik het corona topic nu dus vervelend vind om te lezen. En de reden daarvoor moet ik dan wel even benoemen anders snapt niemand waarom. Het zal wel…

8 likes

Hmmm ja, geen idee. Mijn geval is niet dringend en het is voor een thuisafspraak dus misschien stellen ze dat nu uit?
Ik ga over vijf minuten maar even bellen :sweat_smile:

Omdat de ongeschreven regel is dat we niet klagen over discussies in bepaalde topics in andere topics. Als je iets te zeggen hebt, doe dat dan in het topic waar zich de discussie voordoet. Kan me best voorstellen dat iemand zich een keer aangesproken voelt maar waarom die negativiteit uit zo’n topic dan verder verspreiden met de kans op weer een discussie. Het was sowieso al uren geleden, laat gaan!

2 likes

Net gebeld en ze zei net dat het sowieso lang duurt voordat ik aan de beurt ben :sweat_smile: Weer een zorg minder

Anders val je even van de trap. Zeker vrijdag de 13e. Kut man :pensive:

3 likes

Ik werk bij een gemeente. En primaire en wettelijke taken gaan bij ons sowieso door (bijv verstrekken van paspoorten). Wel wordt er gekeken naar wat de minimumbezetting is voor ieder team. Het KCC (klant contact centrum) blijft in ieder geval open en als de situatie het toelaat het gemeentehuis ook.

Het hangt misschien af van welke gemeente je zit (hier zijn nog geen besmettingen) en wat voor afspraak het is. Hoe urgent het is. Maar even bellen kan altijd! Misschien staat er ook wel informatie op de website.

Edit: zie dat je al gebeld hebt. Negeer mijn bericht haha

Van m’n schoonmoeder hebben we voor de geboorte van ons dochtertje een slaapzakje gekregen. Die is heel erg fijn, dus ik ging online kijken of ik die alvast een maatje groter kon kopen. Nu zie ik dat die slaapzak bijna €50,- kost. En nu breekt m’n hart een beetje, want zij heeft het echt niet breed. Eet de hele week rijst met vis en broccoli, woont in een oud huis met oude meuk, gaat nooit uit eten, is al 15 jaar niet op vakantie geweest…Ze gunt zichzelf niets maar koopt dan wel zo’n dure slaapzak. Mijn hart breekt.

50 likes

Wat is handig om te hamsteren

Ach lief van d’r! Dat herken ik van mn moeder, altijd te weinig geld maar het liefst geeft ze dr laatste cent om toch een cadeautje te kopen voor kleinkinderen, dan maar zelf op ouwe schoenen blijven lopen.

2 likes

Hahha chill out ze geeft gewoon antwoord op mijn vraag.

3 likes

Alsof ze zegt koop 200 pakken toiletpapier?

Ik heb nu 2 vakanties geannuleerd en ik baal zo :frowning: Krijg wel steeds 40% terug van Airbnb maar vliegtickets weet ik nog niet wat er gaat gebeuren. Wellicht nog mogelijk om te boeken naar andere data maar tot nu toe alleen met honderden euro wijzigingskosten. Ja er zijn ergere dingen op de wereld maar was echt toe aan deze reisjes (een daarvan familiebezoek 50 jarig huwelijk familie)

Thanks! Spanje en Zweden, op zich zou het kunnen maar ik durf het risico niet te lopen om vast te zitten in het buitenland. Over een tijdje halen we de reisjes en sociale activiteiten wel weer in met z’n allen :smile::smile:

1 like

Ik ben dit weekend bij mijn ouders om op het huisdier te passen maar mijn ouders maken zich echt nergens druk om. Mijn moeder heeft alleen wat dingen in huis gehaald die ik lekker vind en verder zouden ze met de boodschappen in de voorraadkast nog geen week doorkomen :joy:. Toch wel anders dan al die hamsterende generatiegenoten.

2 likes

Bluh, veel pijn? :frowning:

Haha ik ga naar de supermarkt, mijn vriend: ā€œKoop veel rode wijn!!!ā€
Onze grootste angst is zonder wijn zitten :thumbsup:

26 likes

Mijn nek en elleboog. Die zal morgen wel goed blauw zijn :pensive:

Aww er is een groepje mensen in mijn flat die aanbieden om zwakke/angstige buren te helpen bij het doen van boodschappen enzo
echt lief

8 likes

Das niet fijn… :frowning: Van hoog gevallen? Jij werkte thuis nu toch? Misschien is dat nu wel even fijn? Kun je het jezelf iig een beetje comfortabel maken…

1 like

Omg ik liet net mn tas met boodschappen op straat vallen. Gelukkig hielp iemand me.

En ik maak me zorgen om m’n buurvrouwtje die al bijna 90 is. Ben even langsgegaan of ze nog wat boodschappen nodig had maar die had ze gelukkig al, alleen ze is wel ziek… dus ze wil afstand houden terwijl ze eenzaam is. Arme oudjes :frowning:

2 likes