Gister van mijn werk 2 champagneflessen meegenomen. Joe omdat ik het verdien
Ah nee, wat verschrikkelijk om te lezen. Misschien kun je haar een paar keer bellen komende tijd zodat ze misschien wat minder eenzaam is? Of soms briefjes of wat lekkers door de brievenbus gooien?
Aw zo zielig
Zal ik nu juist dingen bestellen bij webshops (geen hamstervoorraad dingen) om de economie te stimuleren of juist niet om Postnl een beetje te ontzien? Al gaat het bij Postnl sowieso wel vaak fout, weet niet of het zin heeft haha. Ze zullen wel makkelijker kunnen bezorgen nu iedereen veel meer thuis is!
Lief van jou en wat sneu voor haar
Ik heb keelontsteking. Dat heb ik elke 2 maanden ofzo. Maar nu heb ik in de supermarkt m’n keel continue lopen schrapen en m’n hoest ingehouden omdat mensen echt boos naar me keken als ik moest hoesten
Ik had honger en heb een zak snoepjes leeggegeten dom dom en toen koffie gedronken dom dom en nu heb ik hartkloppingen van de suiker en de cafeïne en kan ik kleuren ruiken
Ah zo sneu. Vind het echt niet leuk voor al die eenzame mensjes Ik wil ook niet echt langs m’n opa, maar die heeft alzheimer dus ik troost me maar dat hij nu toch niet doorheeft dat ik er niet ben.
Misschien kan je inderdaad je buurvrouw af en toe bellen? Of een puzzelboekje door de brievenbus doen ofzo zodat ze toch iets te doen heeft?
Is er iemand die veel van SPSS weet en ik een vraag mag stellen? Ben voor scriptie bezig, wil 2 dingen vergelijken (maar 1 van die dingen bestaat weer uit 2 dingen) en kom er even niet uit!
Huh ik word ineens gesmst en gebeld door infoscore omdat ik ergens een rekening heb van 92 euro doe betaald moet worden. In de sms stond van hm maar daar is mn rekening veel hoger en bovendien via klarna. Weet iemand hier iets van?
Wat een bizarre situatie eigenlijk. Ik moet echt studeren voor m’n examen volgende week, maar ik kan me onmogelijk concentreren.
Ik werk thuis vandaag en hebben tot nu toe 3 mailtjes gestuurd, naar de huisarts geweest en boodschappen gedaan . Totaal geen discipline.
Ik maak me ook zorgen om mijn opa hij is al 92 en woont nog zelfstandig in een rijtjeshuis maar t gaat allemaal niet zo soepel meer natuurlijk. Normaal komen m’n ouders vaak langs maar die zijn momenteel op vakantie, ik woon niet om de hoek (maar ben ook verkouden dus wil t risico niet nemen). Gelukkig wonen m’n andere opa en oma ernaast, zij kijken wel vaak bij hem, ik ga ze meteen een berichtje sturen. En m’n zus, hopelijk is zij wel fit en kan ze ff wat doen ofzo
Ik kan je wellicht helpen! Maar wat bedoel je precies met dat het ene uit 2 dingen bestaat? 2 groepen?
Twijfel of ik nog bijpassende glazen mee neem. Staan ook mooi bij mijn drankkar
Jaaa fijn, ik stuur je even een dm als je dat goedvindt!
same!
Het is triest natuurlijk voor de ouderen maar zelfs al zou mijn oma dat liever willen zou ik niet gaan. Het advies is heel duidelijk toch, ik zou haar gezondheid niet willen riskeren ook al heeft ze daar zelf lak aan. En zeker als ze in een bejaardentehuis zit breng je dan ook alle andere mensen die daar wonen in gevaar, ik vind dat echt onverantwoord. Voor iedereen die daar woont en ook voor de mogelijke druk op de gezondheidszorg die je er mogelijk mee creeert.
Ja prima!
Mijn vriend zit best hard muziek te spelen en werd er een beetje knetter van, dus ik vroeg wat het voor muziek was. ‘Wat vind je ervan?’ ‘IRRITANT!’ Toen zei ie dat hij dat gister had gemaakt met zijn bandgenoot. Hahaha oepsssss sorry schat, mooi hoor