Ik heb zo gelachen weer hè, love it. Vooral dat stuk dat ze op die band liggen, ben je daar al?
Ja zeker, haha!
Jezus mn vriend zit een film te kijken, uncut gems. Maar wat een geschreeuw en vooral wat een gezeik in die film zeg. Het moet een misdaadfilm voorstellen maar het heeft zo te horen meer drama dan GTST.
Ik ben de laatste tijd weer iets uitgebreider aan het koken en allemaal nieuwe dingen aan het proberen en elke keer lukt het vet goed dus ik ben er inmiddels bijna van overtuigd dat ik een restaurant wil beginnen
Ik sport ten eerste voor mijn mentale gezondheid. Ik heb erg de neiging tot somberheid en dat bestrijd ik door vier keer per week te sporten en daar heb ik vaste dagen/tijden voor. Ik weet hoe snel ik weg kan zakken als ik niet sport en mijn structuur en doelen kwijt ben. Voor mij is dit wel degelijk een reeel probleem, want het gaat niet over een kilo aankomen. En dat wil niet zeggen dat ik de maatregelen niet begrijp overigens. Ik vind het fijn voor je dat je je daar niet in kan verplaatsen.
Same voor mij hoor.
Volgens mij zo’n bord/paneel/dienblad zoals in dat filmpje dat je deelde! Ze hadden het over ‘een bijzettafeltje of wanddecoratie’ dus ik denk dat het zo’n soort ding is.
Oeeh wil je hier een foto delen van het eindresultaat?
Ik heb net terwijl ik aangeschoten was mijn lievelingsfilm aller tijden gekeken (Shrek) en (tot grote ergernis van mijn vriend) alle liedjes meegezongen. I regret nothing
Wow goed idee hier kan ik iets mee op m’n vrijdagavond!
Veel plezier!
Universiteit sportschool :’( “dicht until further notice” ook. Ik haat dit
Ik heb mijn xbox laatst weer aangesloten en net lekker uurtje star wars gespeeld, met op het einde een star wars dance battle. Alles op Kinect dus gelijk workout gehad voor vandaag haha
Ik weet nooit zo goed of ik al die zingende kids in the voice kids nou aandoenlijk of helemaal kut vindt. Ligt volgens mij ook aan waar ik zit in m’n cyclus
Dit is oprecht het enige nieuws vandaag waar ik een beetje blij van word. Zo fijn!!
Enjoy! Hopelijk kan je een beetje ontspannen!
De eerste aflevering is gelijk