Wat je even kwijt wil #34

Ik had deze week ook een mail! Maar ging om bestelling van november dus mss iets verder terugkijken in je bestelhistorie?
Bij mij was dat pre-klarna en ik had idd vergeten te betalen (verdoeme)

1 like

Ik vind het niet netjes om niet te reageren op wat je zegt maar ik weet het ook niet meer. Ik ben slecht in dit soort gedoe, waarschijnlijk heb ik al van alles verkeerd gedaan waardoor dit nu een heel ding is geworden maar dat was nooit mijn bedoeling. Ik postte alleen iets over corona aflasting en kreeg daar een gemene meme op, en zie verder in dat topic non stop posts over balen dat iets afgelast is of mensen last hebben met werk en dat trok ik mij aan ja. Ik voel dat als aangevallen worden en dat zal wel aan mij liggen. Ik ben dat niet gewend en ik post eigenlijk ook nooit een comment op ig of fb omdat zoiets soms zo’n heel ding kan worden. Ik heb jou en de anderen niet getagd want mij leek dat eerder maar kinderachtig, zo van Nou die en die waren gemeen tegen mij. Ik hield het hier algemeen. Het spijt me dat ik ooit iets gezegd heb over dat ik het zielig vond voor mijn vriend en dat ik de ongeschreven forumregels niet ken en nu ben ik er wel klaar mee. Voel je vrij hier nog op te reageren mocht je dat willen maar ik zal dat niet meer doen.

9 likes

Ik voel dit extreem :heart:

1 like

Even zeiken hoor, ik zit al ruim twee weken thuis en nu voel ik me ineens verkouden worden. Dacht eindelijk weer productief aan het werk te kunnen en nu dit. Ik voel me al zolang nutteloos, dat is mentaal ook gewoon klote. En ik ben nooit ziek :sweat: kan me niet eens herinneren wanneer de laatste keer was. Had het wel enigszins verwacht vanwege een lage weerstand maar toch. Echt klote.

1 like

We wachten nu af of onze school dichtgaat.
Maar dan mogen we in de zorg wel door blijven werken
:face_with_monocle:

Je kan toch gewoon werken als je verkouden bent.

Voor mij zijn werk en sportschool ook voor een groot deel sociale contacten. Ben echt bang ongelukkig en somber te worden als ik niet kan sporten en veel alleen thuis zit. Ben nu echt weinig thuis, spreek veel af met vrienden en vaak in de stad.

3 likes

Dat vind ik normaal ook ja, maar in de horeca branch kan ik me zo voorstellen dat gasten het niet fijn vinden als je snotterend door de zaak loopt op dit moment. Daarnaast vind ik het ook niet verantwoord.

3 likes

Ik reageerde niet als mod. Dat bericht was niet geel gemarkeerd. Bovendien werd ze niet naar wjekw doorverwezen om te klagen over de reacties in het coronatopic maar om haar boodschap daar te delen, al dan niet terecht.

1 like

Persoonlijke ergernis wanneer mensen in andere topics gaan klagen. Alsof dat leuk is voor de sfeer. Houd het gezeik lekker op één plek en dan waait het vanzelf weer over.

2 likes

Het gaat ineens helemaal niet goed met een vriend van mijn ouders. Hij ligt op de ic met een longontsteking en/of corona en we wachten nu op een belletje van m’n vader over hoe het met hem is. M’n vader werd om ± 12.00 gebeld met de mededeling dat hij meteen moest komen omdat er ‘beslissingen moesten worden genomen’. Mijn moeder is helemaal in paniek, het is zo naar allemaal. En we weten dus nog niks.

2 likes

Dank je wel. Hebben net gehoord dat hij in coma ligt en dat ze zijn behandeling stop willen gaan zetten. Horen vanavond of hij corona heeft. M’n vader komt zo hierheen. Bleh.

2 likes

als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik heb zien gebeuren dat forummers het niet tof vinden als iemand over een discussie die zich in een bepaald topic heeft afgespeeld in een ander topic doorpost, zeker wanneer de mensen die daarbij niet betrokken waren niet worden getagd
 nou ja, dan had ik best een paar euro’s.
dat wordt gewoon door menigeen als vervelend ervaren. kun je niet van op de hoogte zijn, niet goed aanvoelen, kun je expres doen. kun je ook verwachten op gewezen te worden.
en waar ik dan weer een beetje flauw van word is elke keer dat ‘als mod’ gedoe.
als ik daar nou elke keer een euro

zo ingewikkeld is het niet, als wij als forummer posten ziet de post er normaal uit, doen wij een dienstmededeling, geven we de post een kleurtje.

1 like

Thanks jongens <3

Hij was al wat langer ziek hoor maar het ging nu wel heel snel mis ineens. :frown:

Vind het fijn om het hier een beetje van me af te schrijven, dan kan ik me thuis wat makkelijker groothouden en m’n ouders helpen. Of misschien stort ik alsnog in zo geen idee.

7 likes

@Briseis wat vreselijk, sterkte.

Oh nee wat heftig! Veel sterkte.

@Briseis wat heftig
 Sterkte!

Sterkte :heart:

Huh jij hebt het toch over dat onderwerp
 omdat jij niks met de discussie zelf te maken hebt mag zij dr frustratie niet uiten? Vgm was het ook niet doel gericht naar jou.

Het buurjongetje van mijn oma heeft koekjes in de vorm van zonnetjes voor haar gebakken zodat ze niet ziek wordt :pleading_face:. Ik wil hem hierbij nomineren voor liefste peuter van Nederland.

89 likes