Wat je even kwijt wil #34

Dus als ieder ander dit had gezegd dan was het blijkbaar geen probleem geweest.
Vind het zo kinderachtig dat als mensen hier worden aangesproken door leden ze het gooien op " Jij bent een mod dus nu snap ik niet hoe jij het bedoelt hoor… "
Pure bullshit als je het mij vraagt. @Nescio en @Lula zijn net zo goed leden en volwassen vrouwen met een mening.
En als je vind dat jij niks met haar post te maken hebt kun je t ook negeren en hoef je niet zon bitchie bericht te sturen.

Hoop dat ik deze vraag kan stellen zonder bestormd te worden: iemand enig idee of de winkels in Eindhoven vanavond open zijn?
Kan er op internet niets over vinden.

Ahw dank je wel <3 En geen probleem, is altijd lastig in dit topic of je nou wel/niet op heftige dingen moet ingaan of als je iets anders wil delen moet wachten tot een serieus onderwerp is overgewaaid.

Iig zijn m’n moeder en vader nu weer naar het ziekenhuis want ze gaan, zoals m’n moeder zei, ‘de stekker eruit trekken’. Er mag maar 1 iemand bij zijn i.v.m. de mogelijke coronabesmetting. Dus m’n moeder zit daar straks alleen, zo zielig.

M’n vriend en ik zijn nu het huis van m’n ouders een beetje aan het schoonmaken en opruimen en ik moet ondertussen werkdingen afmaken. Bizarre dag dit.

Ah jeetje wat ontzettend heftig zeg :slightly_frowning_face:

Heel veel sterkte!

1 like

Het is vrijdag koopavond in Eindhoven, dus ja de winkels zijn gewoon open. Waarom zouden ze dicht zijn? Vanwege Corona bedoel je?

Wat heftig en verdrietig… Fijn dat je je ouders wat kan ondersteunen. Sterkte!

1 like

Het wordt met de dag gekker. Ik word gebeld door een energiebedrijf en ik zeg: sorry, ik heb hier geen interesse in en ook geen tijd. Zegt die guy: nou nou mevrouw, dat vind ik nogal een heftige reactie, mag ik vragen waarom u zo doet? Ben je fucking gek ofzo. Heb gewoon opgehangen.

53 likes

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Haha huh dat is toch just een perfect tentamen voor deze situatie zou je denken

Heftig! Zeg het maar als het een gekke vraag is, maar heeft die vriend van je ouders geen familie die deze keuzes moeten maken over zijn situatie waardoor ze dat aan jouw vader vragen?
Dat is hoe ik het ervaar/ken in onze eigen situatie daarom ben ik benieuwd hoe dat zit.
Veel sterkte voor iedereen! Wat verdrietig en zo plots…

1 like

Ik werk thuis en ben al 2x in slaap gevallen

36 likes

Misschien hebben ze de ‘alle tentamens gaan niet door’ iets te letterlijk genomen haha.
Ik zou ook tentamens hebben, eentje van minder dan 100 man en een van veel meer dan 100. Die gaan ook beide niet door. Maar dat is natuurlijk wel heel anders dan een take home.
Bij mij stond er nog wel dat ze zouden kijken of dingen op afstand kunnen, maar voor mijn tentamens sowieso niet worden.

Ja vanwege Corona idd!

Er stond net een werver voor een goed doel aan mijn deur en toen dacht ik: ja, voor die mensen ideaal, deze Corona-crisis, bijna iedereen is thuis :smile:

8 likes

Gebruiken ze in het Frans ook de uitdrukking “wat een zak” als je het hebt over een vervelende irritante man? @Eddie jij misschien?
Ik had onder een Instagram gepost “goede zak daar op de foto” in het Frans (bon sac sur la photo), maar mijn reactie wordt als enige niet geliked en nu ben ik benieuwd of mijn reactie wordt opgevat als dat ik die kerel een zak(en dus eikel/sukkel) noem :sweat_smile:

Nee dat klopt. Hij heeft een dochter maar die woont in Amerika en hij wilde niet dat ze contact met haar opnamen toen hij ziek werd. Ik neem aan dat ze dat nu wel gaan doen maar ik heb ze niet meer gesproken.

@Damnatio en @Runnerlongs misschien moeten we toch een “help-ons-sport-ding-is-dicht” support groep starten :’) Ik heb vandaag al semi emotioneel gedag gezegd tegen mn favoriete gym instructeur die ik nu heel lang niet meer ga zien. Huilon

2 likes

Ben ik voor. Ik zat te overwegen om voor een maand een abonnement bij de basic fit te nemen, die is nog niet dicht… misschien zo eens informeren.

1 like

Vakantiepark waar ik eind maart heen zou gaan met dochtertje speciaal voor het tropisch zwembad heeft het zwembad gesloten. Viel te verwachten…

1 like

Haha ik ga hetzelfde doen als ze over een week nog niet meer weten… Dan maar een dubbel abbonement, al weet ik niet eens of ze hier open blijven

1 like