Wat je even kwijt wil #34

4 likes

Ahwww mijn hart maakt een sprongetje. Wat cute.

1 like

Yes!!! Ahhhhh zo blij om dit te zien

Ze gaat vast naar een geweldig huis waar er goed voor haar wordt gezorgd

Ik hoop dat ze volgend jaar een fantastisch verjaardagsfeestje heeft :partying_face: Ik zou er serieus heengaan haha

4 likes

Ze moeten er gewoon een digitale feestdag voor maken waarin asieldieren extra in het zonnetje worden gestoken.

2 likes

Ik zou morgen met een vriendin afspreken maar volgens mij gaat ze afzeggen. Baal er wel een beetje van.

Jammer. Had wel een paar tientjes over voor een gebruikte rol.

2 likes

Vind dat zo fascinerend dat dat nummer juist on the voice kids nog zo vaak langs komt

Heb je al gezien hoe Van Gerwen haast een oorbelgaatje geschoten kreeg door Price? Weet nooit of ik die fragmenten zelf of de interviews met dramatische slo-mo herhalingen achteraf beter vind

2 likes

Ik pakte vandaag (zonder erbij na te denken) met mn blote vingers een kunstgebit vast en toen schrok ik daarvan en toen liet ik het vallen op de grond :flushed: nu heeft er dus iemand twee dagen geen ondergebit dankzij mij :cry:

34 likes

whatisee

10 likes

Hier de herhaling

Is eigenlijk altijd wel een show met Price, aan de ene kant erger ik me rot maar het is ook vermakelijk om te zien door hoeveel emoties hij op zo’n avond wisselt haha

1 like

Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe jouw gemaakte en opgeslagen afbeeldingen van het afgelopen jaar eruit zien haha

2 likes

Mijn oma zag er echt uit als karbonkel zonder tanden maar dat komt ook door haar neus en omdat ze dus geen tanden meer had

2 likes

Ik bewaar niks langers dan een dag dus ik kan helaas geen online museum openen. (Denk dat mijn studenten ook veel vraagtekens zouden plaatsen bij wat soms op mijn bureaublad staat)

1 like

Voornemen: rustige vrijdagavond
Realiteit: nu al na de kut en we gaan nog niet naar huis :beer::beer::beer::beer:

7 likes

Oh ja goed idee! Meteen even alle Shrek films in mijn Netflix-lijst gezet :smile: Perfect voor zaterdag- en zondagmiddag!

Gadverdamme

Ik heb make-up remover doekjes gekocht bij Primark. Ben bekend met de roze en groene en die werken best prima op een luie dag.
Heb ik nu de blauwe. Ruiken deze EXACT NAAR DE FLUORIDE DIE IK VROEGER BIJ DE TANDARTS KOOS :triumph: Echt trauma’s aan die geur, zat altijd kokhalzend met kaakpijn en slijm omdat ik niet wilde slikken met die stroperige shit om mijn tanden.

Gad-ver

4 likes

Ja vond ik ook
Weet niet wie er nu aan het woord is, maar ga hem denk ik uitzetten met zijn nuchterheid :roll_eyes:

1 like

Precies, zo vermoeiend

Ik ben dronken :sob:

2 likes