Wat je even kwijt wil #34

Nee, un sac is gewoon een tas, geen kloot-zak in het Frans :stuck_out_tongue: un con is een mogelijke vertaling van klootzak

1 like

Oja duh zak komt van klootzak. Maar ok dan ben ik om een andere reden als enige niet geliked hahah. Thanks voor opheldering.

1 like

Hmm, volgens mij enkel in de combinatie “sac à merde”, maar dat soort woorden zijn niet m’n sterkste kant, moet ik zeggen :stuck_out_tongue_winking_eye:, dus ik kan mis zijn.

@Eddie

2 likes

Jezus om 5 voor 4 kreeg ik een appje van mijn vriend dat ik hem zo snel mogelijk moest bellen, er was het een en ander gebeurd. Heb hem nu al 6x gebeld in het afgelopen uur maar hij neemt niet op :roll_eyes:. Ik hoef me denk ik geen zorgen te maken maar irritant vind ik het wel…

Nu ken ik de context niet, maar ‘bon sac sur la photo’ klinkt mij een beetje raar in de oren als het gaat over bv. een foto van een mooie tas?

Lig momenteel in bed met de dekens over me heen verstopt. Omdat mijn schoonfamilie op visite is. Man heeft gezegd dat ik er niet ben. Had een snackje mee moeten nemen.

58 likes

Hahah ja het is mijn moedertaal ook niet.
Ik bedoelde te zeggen: “mooie zak/tas daar in beeld” (foto ging niet om de tas).
Hoe had ik het beter kunnen zeggen?

@Ladybug App hem met de vraag iets lekkers naar boven te brengen en dan laat je hem zeggen dat je de stijltang aan hebt laten staan

3 likes

Waar sport jij dan! Volgens mij zijn de meeste grote ketens open toch?

Basic fit telt wel het aantal leden die aanwezig zijn zodat dat niet over de 100 gaat

1 like

Beter liggen er nog frikandellen en curry in de supermarkt. Heb echt trek in een frikandel speciaal

Are you kidding me? Er staan pakken toiletpapier op marktplaats voor 40 euro. Mensen zijn verschrikkelijk.

4 likes

Misschien ‘quel joli sac sur ta photo !’ :thinking: Maar dat is ook maar een suggestie uit de losse pols :nerd_face:

1 like

Haha merci voor de tip, ik laat het wel ff nu :’) Ik hoor hem nog wel. Of niet :rofl:

1 like

Ik zag laatst zon setje waarmee je oorbellen kan maken. Heb nu een sexy oorbel verslaving dus wou het bijna kopen maar ken mezelf dan zit ALLES onder de resin.

1 like

Ik ben in de sportschool door m’n rug gegaan en ga echt kapot van de pijn :flushed: Nu lig ik al een paar uur in een positie die goed is voor de rug maar nu kom ik dus niet meer rechtop. Hoop echt dat dit heeel snel voorbij is

Ik ben juist komende week alleen thuis door het virus. Huisgenoot heeft geen reden om in de stad te blijven. Lekker egoïstisch ook: maar voor mij nu even wel fijn :see_no_evil::see_no_evil: Niet gestoord worden door jonge studenten. Moet ik alleen nog met mijn luid seksende en schreeuwende buur dealen maar ok.

3 likes

Ik heb vandaag echt zo belachelijk veel (ongezond) gegeten en de dag is nog niet eens voorbij.

Is iemand bekend met basic fit? Zat dus te kijken om voor een maand een abonnement te nemen omdat mijn eigen sportschool dicht is, maar kan dat alleen online? Ik was naar de basic fit in mijn buurt gelopen, maar ik zag nergens een receptie oid en kan online nergens een telefoonnummer vinden. Ik zou graag gewoon even overleggen over de mogelijkheden, maar ik kon zonder pas niet eens echt de sportschool in? Kreeg er een beetje een vervelend gevoel van, maar ik weet niet of dat standaard is om bijvoorbeeld de kosten laag te houden. Ergens heb ik het idee dat er toch wel iemand moet zijn die als een soort receptioniste fungeert. Dacht dat ik de verkeerde ingang had, maar ik kon ook geen andere vinden.

Ik kijk de Belgische Mol, waarom heeft een land dat kleiner is dan Nederland een zoveel betere productie? Echt elk jaar vind ik die van onze zuiderburen beter.

12 likes

Ik ga morgen naar een epoxy/resinworkshop! Maar volgens mij is het best lastig om als beginner iets moois te maken. :stuck_out_tongue:

4 likes