Ik doe er ook aan mee samen met mijn moeder! Ik heb altijd al gebaren willen leren en vind het echt top.
@Bill is €30 per jaar, maar dat is het dik waard. Al kan je je voor dit jaar niet meer inschrijven.
En we gaann nog niet maar huid
Bij de Basic Fit waar ik sport zit wel een receptie. Zat er bij de draaideuren geen belletje? Van de week zat er namelijk ook niemand bij de receptie en toen ik op een zilveren knopje bij de draaideur drukte, ging er keihard een bel door heel de BF af . Neem aan dat daar wel medewerkers werken die je verder kunnen/willen helpen!
Het is van een commerciële zender + sponsoren (veel productplacement, denk aan de auto’s waarin ze rijden bijvoorbeeld) dus het team heeft het hele jaar door de tijd om opdrachten te verzinnen en te testen. Aldus een Belgische oud-collega van mij. Scheelt dat we de reclames gelukkig niet tussendoor zien als we terugkijken
Misschien dat het productieteam in NL meer op projectbasis werken en daarom minder tijd hebben om echt uit te pakken. Ik vind het in de BE versie zo tof dat alle opdrachten worden uitgelegd (in de zin van hoe je tot een oplossing komt).
Edit: hebben wij in NL het idee niet overgenomen van BE?
Dat laatste weet ik niet, maar in NL is het inderdaad niet op de commerciële omroep. Dat zal wel het verschil zijn!
Ja ‘de mol’ was eerder dan ‘wie is de mol’.
Ik vraag mij nog steeds af waarom ik het geluid van een doedelzak zo leuk vind.
Ik voel me echt ongemakkelijk als ik nies. Zo bewust van jezelf en dat anderen denken dat je mogelijk corona hebt. (Ik moet vaak niezen, het hele jaar door). Ben nu echt aan het hopen dat mijn neus zich straks rustig houdt…
Jaaaa @Twijfelaar ik doe ook mee ik merk nu dat ik vier weken achterloop omdat ik op het laatste moment ben begonnen ipv aan het begin van februari. Gelukkig de komende tijd genoeg tijd.
Word er ook helemaal enthousiast van, echt tof om zoiets te leren!
Een vriendin, niet ziek, niet in doelgroep, en ik ook niet, wil niet meer afspreken komende tijd nohh. Eerst vroeg ze of ik bleef eten vanavond en toen toch maar van zullen we het een tijdje afwachten/uitstellen.
In het kader van zoek een hobby heb ik gisteren schilderen op nummer besteld (want ik ben niet creatief genoeg om dat uit de losse pols te doen ) en nu zie ik dat het een brievenbuspakketje is terwijl het formaat 40x50 is? Zo groot is mijn brievenbus niet hoor haha. Iemand ervaring mee of enig idee hoe dat geleverd wordt? Opgerold ofzo?
Ik snap niet goed waarom iedereen wc papier wil. Ik zou me eerder zorgen maken over niet genoeg tandpasta of tandenborstel. Ik kan nog wel leven met keukenpapier en tissues als wc papier, maar zonder tandenborstel? Lijkt me zo kut
Ja klopt, een paar Belgische tv-makers hebben het concept bedacht en daarna verkocht aan een 50 tal landen!
Hopelijk kan ik zo weer toiletpapier kopen.
Hier in Zaandam was het druk maar kon wel normaal boodschappen doen.
En nu eten want ik heb honger als een paard.
Ik zag net voor het eerst mensen elkaar een elleboog geven
Hehe;) een collega en ik gaven elkaar altijd een hand, gisteren ook maar een elleboog gegeven
Appie hier in Amsterdam was echt wel prima te doen eigenlijk. Pasta, bloem, rijst en blikvoer was op maar werd aangevuld waar ik bij stond. Ik heb nog genoeg wc papier dus lekker alles laten staan.
Ik zag dus echt mensen met van die boodschappenkarretjes en opvouwbare bolderwagens richting een supermarkt vertrekken🤣
Ik wil gewoon mijn normale boodschappen doen maar ik heb geen idee wanneer het beste tijdstip is? Brood is ook bijna op. En ik wil kwark halen en avondeten voor vanavond… maar ga toch geen half uur in de rij staan met allemaal panikerende mensen. Bovendien al die mensen op elkaar is ook niet zo best voor de virussenoverdracht…