Wat je even kwijt wil #34

Ik zou nu wel gaan, wilde vanavond tonijnpasta eten en heb het laatste pak spaghetti. :tada: Ik heb echt alleen gekocht wat ik nu nodig heb. Gezeik :joy:

Ik heb morgen een eerste date en voel bijna een soort van verplichting om hem bij mij thuis uit te nodigen vanwege Corona :sweat_smile:

Ik kan opzich wel wat uit mijn voorraadkast eten of uit de vriezer. Maar stom om gewoon niet ff chill boodschappen te kunnen doen nu. Vind boodschappen doen rond kerst al de hel en nu schijnt het nog erger te zijn. Laat maar dan. Ga het denk ik uitstellen tot maandag overdag en dan hopen dat er is bijgevuld :’)

Maandag komt er idd nieuwe voorraad hoorde ik, dus als je niet hoeft, zou ik lekker thuis blijven ja!

1 like

Ik zou vandaag naar een vriendin gaan maar die is verkouden dus dat gaat niet door, plannen morgen kunnen ook niet doorgaan en ik verveelll me :slightly_frowning_face:

Een vriendin van mij ligt al een jaar in het ziekenhuis na een hersenbloeding. Nu mogen we haar niet bezoeken door alle maatregelen tot de paasvakantie (die natuurlijk logisch zijn), echter verveelt ze zich nu vreselijk. Dus we hebben een groep aangemaakt om online bordspelletjes met haar te spelen, en het is zo gezellig! Gezellig praten, spelletjes spelen, chipjes eten.

48 likes

Mn vriend is nu in de Plus en ik vroeg of hij alvast fruit wilde kopen voor maandag, voor dochter om mee te nemen naar school. Hij zegt dat er GEEN fruit meer is… :anguished:
Toen zei ik Doe dan maar een blik ananas of perziken, doe ik wel een briefje in dr tas dat alles geplunderd was. Abnormaal…

Oh edit: hij was weer aan t overdrijven. Hij bedoelde al het normale betaalbare fruit wat wij altijd kopen was op.

6 likes

Nou blijkbaar niet dus, haha.

Maar even aan de serieuze kant zo’n briefje is toch niet nodig? Je hoeft je niet te schamen. En jezelf plaatsvervangend schamen voor al het geplunder (en zo komt het over op mij) is ook wel weer zo wat. :joy:

2 likes

Haha ja ik heb alweer een edit moeten doen… hij zei tegen mij: “geen fruit meer”
Maar hij bedoelde fruit dat wij altijd kopen…

1 like

mocht je nog spelletjes apps zoeken: plato, daarin kan je veel verschillende spelletjes spelen met elkaar. Ook heeft catan een app waarin je met vrienden kan spelen en voor monopoly moet je de app rento hebben

2 likes

Nog nooit zo blij geweest met een pak toiletpapier.

5 likes

Super, dankjewel!

1 like

Was nu ook uitgestorven maar heb me goed vermaakt met happy hour :joy:
Hahha en blijkbaar heb ik een souvenir aan de avond overgehouden.

Samenvatting

9 likes

Ik snap niet dat mensen zo lopen te hamsteren, maar alle horeca tenten en terrassen wel vol mensen zitten?!

5 likes

Ik wil het hele huis opruimen maar lig nog lekker te stinken in bed.

1 like

Kut mn handzeep is op en nu word ik dalijk aangezien voor hamster…
Gelukkig heb ik nog wel een groot blok zeep realiseer ik me nu.

1 like

Haha ja wat een tegenstelling dan hè

1 like

@Zemraluani deelde dat geloof ik

Hahaha we gingen net even naar de fietsenmaker en die vroeg ineens " Hoe oud ben jij?" En hoelang we al in onze straat wonen.
Blijkt hij tegen over ons gewoont te hebben en hij kon ons niet echt herrinneren en wij hem niet haha.

1 like

Volgens mij is het bericht nu weg… @Memoria, jij vroeg toch om het online landen spel?