Ja! Maar had m weer verwijderd omdat ik het zelf al gevonden had. Iafisher.com voor degenen die zich ook vervelen. Ik had er 140 in 15 minuten, iemand die de uitdaging aan wilt gaan?
Ik denk dat ik gek word. Ik zit al sinds woensdag in een kamertje van 12m2 waar ik niet uit mag, zonder sociaal contact. Ik ga zo denk ik uit het raam gillen ofzoiets
Snap ik!
Hoe voel je je eigenlijk verder? Veel klachten?
Wat er over is, is vooral hoesten, keelpijn en verkoudheid. Verder gewoon moe en lamlendig. Maar ik wil nu dingen doen, ik voel me wel goed genoeg om naar buiten te gaan en een rondje te lopen. Maar ja
We gingen net even wandelen maar ik had al een middagwijntje op dus ik was een beetje ~melig~ en we liepen langs de AH waar een vrouw met een heel klein bescheiden tasje boodschappen uitliep, en ik zo voor de grap tegen mijn vriend āKijk nou die vrouw heeft helemaal lopen HAMSTEREN wat ASOCIAALā (ze had dus juist heel weinig spullen dus echt een goede grap) maar ik zei het per ongeluk een beetje hard en die vrouw hoorde me en toen keek ze helemaal geschrokken en boos en we kwamen ook nog Lodewijk Asscher tegen
Geen zorgen we hielden gepaste afstand
Was hij ook aan t hamsteren?
Ik heb echt een vreselijke dag gehad. Ik zou eigenlijk een Louis Vuitton tas krijgen vandaag maar uiteindelijk is het een oor thermometer geworden. En ongeveer de hele dag binnen gezeten.
Nee hij zat gewoon een beetje buiten op zijn telefoon te typen
Warme chocolademelk is mijn nieuwe lievelingswoord
Kunnen we helpen? Misschien iets online samen ofzo
Yesss mn dansles gaat morgen gewoon door. Anders had ik echt iets in de fik gestoken.
Als iemand iets samen online wil ondernemen, ergens hulp bij nodig heeft, even wil bellen, een leesclub wil beginnen, sportchallenge wil doen, hit me up!
In dat kader: ik heb Damn Honey vandaag uitgelezen, is er iemand die hem wil lezen? Dan stuur ik hem naar je door.
Ik vind dit zo kut. Mijn vriend en ik hebben dit ooit gehad met āpaspoppenā. Het werd ook gefilmd dus heb nog gegoogeld of ik niet ergens voor lul stond. Ik kwam dit met die struik tegen op YouTube (ze zaten blijkbaar ook ooit bij Bijenkorf Rotterdam.)
Zijn er makkelijke spelletjes die je online samen kan spelen?
Lijkt mij ook leuk!
Ik ben er niet zo in thuis maar we kunnen wel googelen? Waar hou je van?
Ik heb net cards against humanity gedaan via internet. Dat soort dingen. Wilde dingen. Maar niet never have I ever of zoiets, want mijn hoofd is wild, maar mijn leven niet.
Ja of Draw Something? Ik geloof dat je ook met een groepje Uno kunt spelen icm een chat