Ik heb stoffen gekocht en net al twee scruncies gemaakt en een half rokje. Ik dacht dan heb ik wat te doen komende tijd binnen in plaats van alleen maar tv kijken enzo
Ik weet niet of je samen kan spelen, maar in tijden van verveling vind ik sporcle.com wel leuk. Misschien heb je er iets aanâŠ
Of je speelt never have i ever de omgekeerde manier. Ben je zo dronkie
Dit klinkt echt heel leuk! Via welke app doen jullie dit?
Zijn er misschien meerdere forummers die dit zouden willen doen tegen de verveling en ter afleiding?
We zouden ook een potje Card Against Humanity met zijn allen online kunnen doen op: https://pyx-1.pretendyoure.xyz/ en dan gewoon een wachtwoord voor de groep gebruiken zodat er geen buitenstaanders inkomen.
Als je daar random inlogt met een naam, probeer is naar de group met âhelvegennâ te gaan. password is âellegirlâ. (Ik wil het uitproberen.)
Ik krijg invalid game ofzo, ik kan je groep wel zien maar er niet in
Ja het is vrij makkelijk om te begrijpen. Iemand kiest een kaart uit bijvoorbeeld _____ is een eikel en dan moet je uit je kaarten een opties kiezen en dan later kiest de czar (die aan zet is) welke kaartenoptie hij/zij het beste vind. Die persoon krijgt dan een punt en is dan aan de beurt.
Ik ga er zelf nog een keer opnieuw in en uit.
Ik zit er in maar met ene daddyâŠnogwat. Ben jij dat dan?
Nee er is iets verkeerd gegaan je moet naar de helvegeNN groep gaan. Andere bleef hangen.
Ah oke hahaha
Ik wil zooo graag dat mn date wakker wordt, we zijn beide in slaap gevallen en hij lijkt echt nog lekker in diepe slaap te zijn dus ik moet hem gewoon met rust laten. Maar we kunnen elkaar vaak alleen maar in het weekend of nog minder dan dat zien maar hij slaapt zo diep. Meh. Hij slaapt ook nog eens op zn rug met zn hoofd naar mij toe met zn armen achter zn hoofd waardoor ik automatisch dacht dat hij gewoon wakker was eerst. Ik wil hem bijna wakker maken. Hij heeft gelukkig, vraag me niet waarom, een koelkast in zn slaapkamer gezet met echt alleen maar drinken en appels erin. Dus ik ga daar maar iets uit halen
Ik zie je staan zal ik hem aanzetten zodat andere zich er gewoon aan toe kunnen voegen? (chat voor groepjes is disabled tegenwoordig zie ik.) O je hebt denk ik minstens 3 mensen nodig. Ik laat het wel gewoon even open staan die tab
Edit: ik heb de game gestart iedereen kan de hele tijd gewoon joinen.
Stiekem beetje luidruchtig de koelkast open en dicht gooien
Het lukt mij niet op mobiel, dus ik join de volgende keer!
Ik ben nu wel blij dat ik altijd een voorraad eten in huis heb. Ik was pas vandaag weer in de gelegenheid om boodschappen te doen. Alle groenten waren op maar met wat dingen uit blik en de vriezer kan ik nog wel wat gezonds in elkaar flanzen.
Ik ben er ook. Volgens mij werkt het
Je moet nu twee losse kaarten insturen en ze omstebeurrt insturen. Ligt het daaraan?
Pm even je adres, dan stuur ik hem op!