Even een shoutout naar iedereen die ziek thuis zit, niet kan en mag werken, extra moet werken in de zorg, iedereen in het onderwijs en jullie allemaal omdat iedereen elkaar zo goed mogelijk probeert te helpen.
Haha nouja zn koelkast staat echt meters van het bed af. Is nogal een grote slaapkamer, maar hij praatte net heel druk in zn slaap dus ik heb daarop maar gereageerd en toen werd hij wakker. Voel me echt een bitch maar het heeft wel geholpen.
Dit is leuk!
Ik vind het alleen jammer dat je zelf geen kaarten meer kan maken / packs inzetten. Dus heb maar het period/food/nostalgia en standaard pakket aangevinkt.
Coolblue heeft een tijdje geleden alles omhoog gegooid (volgens mij als voorbereiding op corona), maar ik weet niet of zij alleen zijn of iedereen dat nu doet?
Hey ik zie nu pas dat je jarig bent, gefeliciteerd!
Ik ga uit de game van Cards against Humanity omdat ik wat moet koken. Maar mochten andere nog willen spelen https://pyx-1.pretendyoure.xyz/ post dan altijd even de naam van de persoon die de game heeft opgestart en de pass in deze thead
Hahahaha ik was het vergeten en de eerste meteen raak YES
Haha thanks
Ik moet hier echt te hard om lachen hoe droog is dit hahaha
Alle Harry Potter films staan op Amazon Prime ik kom er vandaag achter en vraag me af hoe lang dit al is. Komende tijd alles weer kijken
Al twee weken volgens internet inderdaad en ik kijk dagelijks Amazon maar het komt nu pas naar boven bij aanbevolen. Thankss!
Bijna een jaar geleden heb ik een heftig auto-ongeluk gehad waar ik EMDR voor heb gekregen. Het gaat al een hele tijd goed met me weer. Vanmiddag ging ik voor het eerst met mijn auto door de wasstraat en ik heb een hele erge paniekaanval gekregen. De sponzen die over de auto heen gingen en het sop over de ruiten waardoor het helemaal donker werd in de auto triggerden mijn angsten. Ik voel me nu echt heel raar, want het was zo’n alledaagse gebeurtenis die me zo in paniek maakte en wat ik absoluut niet zag aankomen. Nu vraag ik me af of ik mijn hele leven dit soort onverwachtse dingen mee zal maken…
Ik kan niet voor jouw situatie spreken, maar toen ik iets heel heftigs had meegemaakt en de eerste keer in een soortgelijke toestand verkeerde althans wat betreft locatie + tijdstip, raakte ik ook behoorlijk in paniek. Maar dat werd de keren daarna werd het steeds minder. Misschien kan je je (ex)behandelaar contacteren of die persoon nog raad heeft.
Ik heb wel een sterke kinderwens en misschien groei je er wel in maar ik vind kinderen na 5/6 jaar eigenlijk helemaal niet leuk.
Ja, misschien moet het slijten inderdaad. Ik dacht alleen dat het al veel meer verwerkt was dan dat het blijkbaar is. Ik heb mijn therapie in mei afgesloten, dus ik vraag me af of zij überhaupt nog weet wie ik ben, maar misschien toch even mailen. Bedankt voor de tip!
Ik denk dat veel mensen deze gedachte hebben. Hoe iets in ons hoofd zit, die voorstelling, en hoe we in de praktijk met dingen omgaan, blijven toch twee verschillende dingen. Ik begin daarom ook steeds beter te begrijpen waarom mensen in allerlei velden tegenwoordig meer uitgaan van de vooruitgang die je hebt geboekt ten opzichte van een ander moment dan een zeker eindpunt/uitkomst. Mindere kans op teleurstelling en een grotere kans op een positieve kijk naar wat verder (nog) mogelijk is.
Wat is een goede reden om een kamer/badjas van 94eu te kopen Ik vind het absurd veel geld en kan het ook niet zomaar missen, maar ik wil m wel extreem graag
- 2 weken thuiswerken vanwege het corona-virus en daardoor ‘gekleed’ conference calls bijwonen.
Als je hem 94 keer draagt is het maar een euro per keer. Koopje!