Omdat je het verdient?
Love dat ik binnen een kwartier gewoon al 3 supportive berichten heb
Ben wel heel benieuwd naar de kamer/badjas! Hahah
Lijkt me echt heerlijk om hierin rond te struinen, misschien dat ik dan nog vrijwillig binnen zou blijven ook
@Kurisu ik denk dat die robe zelf nog zou kunnen werken als avondjurkje met mooie hakken en luxe oorbellen en chique haar of zo.
Heerrrlijkk en prachtig!! Lekker kopen! Tenzij je in geldproblemen komt uiteraard.
Ik zie dit helemaal voor me alleen zit ik dan alsnog op de bank met m’n PlayStation
Oke aynil is wel echt treurig zo met die 10 mensen in de studio…
Voordeel van moeten thuiswerken: ik hoef me niet druk te maken deze week of ik wel genoeg normale/kantoorkleding schoongewassen in de kast heb liggen. Dat kan nu bij wijze van spreken weken in de wasmand blijven zitten :’)
Ik eis nu wel een foto hoor met die attributen in het outfittopic.
Ik heb al heel de dag zoveel koppijn dat ik overweg een fles wijn open te trekken. Wellicht werkt het ook andersom
Eerst nog bestellen :’) maar zoals @monkeyslut me al aan herinnert, 100eu kan ik niet zomaar missen en ik heb net ook al waterschap en afval belasting moeten betalen :’( help waarom was ik niet gewoon rijk ofzo
Ik vind het ook erg veel geld voor een badjas (heb me van de week nog schuldig gevoeld om het kopen van een broek die ik niet nodig heb…)
Misschien kun je hem in je hoofd houden en dan als je hem over 2 maanden nog wilt, wel kopen?
Dat dacht ik twee maanden geleden ook al :’) ik heb zelden zulke sterke gevoelens over items, maar ik zou het niet vervelend vinden als ik sterke gevoelens zou hebben voor dingen die ik ook echt nodig heb
Bij wijze van spreken? Hahah bij mij is dit toch best aardig de realiteit vrees ik Ben deze week vaker in joggingsbroek naar de supermarkt gegaan dan niet haha.
Ik heb een boel borduurgaren van mijn tante gekregen omdat ik had laten vallen dat ik graag wilde beginnen. Heb nu heel veel mooie ontwerpen gevonden, maar weet al dat mijn talenten véél te slecht zijn voor een 3D koi-vijver
Nee je kan dit
Een deel ligt echt al weken in de wasmand en ik begin het nu te ruiken :’) dus toch maar een wasje draaien as week. Tijdens werktijd
Heb dus ook altijd mijn legging aan als ik thuiswerk en dan simpel shirt/trui. Zo relaxt ff geen bloesjes ofzo aan te moeten En misschien knapt mijn huid ook wel op na een paar weken zonder make up.
Haha oh bij mij is het over het algemeen wel gewassen en opgehangen. Maar dan heb ik opnieuw het wasrek nodig, maar geen zin om op te ruimen. Dus dan doe ik het allemaal in een andere wasmand
Ah ja lekker toch! Ik vind dat ook wel fijn. Ipv bh gewoon een topje en een lekkere chill trui
Oja bedoelde met wasmand dus de gedragen kleding. Die puilt soms nogal uit