Ik heb al een tijdje een concept in mijn hoofd wat ik wil uitwerken en ik heb eindelijk inspiratie genoeg om de eerste stappen te zetten.Aaah zo blij maar ook zo spannend.Ben echt heel benieuwd of dit goed gaat uitpakken en of ik mezelf eindelijk eens kan motiveren om dingen af te maken.Maar de eerste stapjes zijn gezet!
Is ook herkenbaar hoor overigens haha
Heb wel een was gedaan net dus met “saaie” kleding (shirts en ondergoed etc) dat had ik ook al veel te lang uitgesteld en zit nu het ophangen uit te stellen. Altijd lui.
Ben serieus angstig om morgen de wekelijkse boodschappen te gaan doen bij Lidl. Dat alles op is, het superdruk wordt en dat mensen mij gaan aankijken voor graaiers omdat wij altijd een volle kar halen. Lees ook dat er vandaag nog volop gehamsterd werd en lege vakken waren. Al die nieuwsberichten helpen niet.
Heel herkenbaar.Ik was vandaag in de Coop voor een aanbieding en ik wilde dus even inslaan (lees: 9 pakjes Vivera).Maar ik heb de helft dus weer uit mijn mandje gehaald omdat ik bang was dat mensen zouden denken dat ik aan het hamsteren ben… Nu ga ik dus morgen terug om de rest wat ik vandaag niet mee heb durven nemen alsnog te halen.Echt idioot van mezelf eigenlijk.
Dat is toch ook een beetje hamsteren?
Mega herkenbaar hahah
Hehe dat is indd ook wel hamsteren… maar ja soms heb je weleens veel nodig. Wij doen dus 1x pw boodschappen en dochter eet heel veel chococroissantjes en crackers en dan pakken wij meerdere pakken daarvan. (Geen 9 hoor ) maar dat is voor ons normaal, maar nu kunnen mensen denken dat we hamsteren. Achja, weet dat ik schijt moet hebben, maar je voelt je toch wat raar eronder nu.
Ik voel me al illegaal bezig als ik uberhaubt al buiten kom haha. Maar gewoon schijt hebben hoor of gewoon echt doen alsof je aan het hamsteren bent en er nog een extra pak crackers bij pakken.
Ja klopt helemaal hoor haha (ben sowieso al van de voorraden aanleggen altijd wel) maar niet met de gedachte van ‘als ik zometeen in quarantaine moet’.Maar toch voelt het alsof mensen me dan aankijken met een blik van ‘oh weer zo iemand die gaat inslaan omdat ze bang is dat ze straks twee weken in huis moet blijven’.Ook al moet je daar gewoon schijt aan hebben.
Hahaha ja 9 pakjes in één keer is ook veel,ik geef het toe Maar ik vind het een fijn idee dat ik dan een hele tijd vooruit kan en het was een goede aanbieding.Maar nu heb ik 5 pakjes gekocht en daar kan ik ook al een hele tijd mee vooruit.En die lege schappen zijn ook zo confronterend op de een of andere manier? Hier in de stad was echt al het brood weg en geen cracker meer te bekennen,alles om zelf brood te bakken was ook allemaal weg.En die drukte inderdaad,de parkeerplekken staan hier helemaal vol.
Maar voor deze periode hsb ik wel eens 6 pakken alpro gekocht of 8 pakjes kipfilet wanneer het goedkoop was. Ik heb een klein budget en het schap was door mij niet leeg. Ook keek niemand me raar aan.
@Croky ik was vandaag in de Lidl en vond het qua lege schappen meevallen. Gister was ik er om 16.30 en toen was het erger. Nu stonden er bij ons extra pallets met pasta, crackers, afbakbroodjes en wc papier. Daarvan was dus meer dan genoeg. Vriezer was wel vrij leeg, maar daar hadden wij gelukkig niks uit nodig. Wij hebben gewoon weekboodschappen kunnen doen zoals altijd
Vorige week toen de nieuwe vega lijn er was bij de lidl hebben wij ook 5 pakjes gehaald ofzo, verschillende burgers om te proberen. En nu willen we alle andere proberen dus gaan we er weer een zooitje halen als ze er nog zijn. Je moet indd gewoon doen wat jij wilt. Zolang het er geen kratten vol zijn, maar een weekvoorraadje is toch normaal? Zoveel mensen doen bijv. wekelijks boodschappen.
Fijn! Hoop bij ons ook dan
Ik was eigenlijk best wel verbaasd over hoeveel mensen zich al vervelen na een paar dagen minder naar buiten gaan. Ik verveel me echt nooit. Maar goed, sluit mijn internet af en ik ben na 24 uur ook de wanhoop nabij denk ik.
Dus waar andere mensen behoefte hebben aan sociaal contact, heb ik vooral behoefte aan internet. Best triest eigenlijk. Maar wel handig in tijden als deze! Zolang het internet blijft werken dan.
Een vriendin van me postte vanmorgen op insta dat ze verdrietig werd van het hele corona gedoe, leek me vrij normaal want zo voel ik me ook wel een beetje, maar nu post ze insta filmpjes van zichzelf dansend in een café… Oké meid
Ik denk dat het bij veel mensen nu een kwestie is van thuis MOETEN blijven en zich daardoor vervelen/onrustig worden? Ik kan normaal echt dagen op de bank liggen niksen (wel met internet idd) en me niet vervelen, maar nu word ik er onrustig van en ga ik morgen maar in de tuin werken. Ik haat in de tuin werken. Van de week heb ik van ellende de badkamer geschrobd met een tandenborstel en ik ben nu alweer aan het bedenken wat het volgende klusje kan worden.
Ik zou willen dat ik dat had haha, mijn was hangt al een week op het wasrek en zelfs dat opruimen vind ik teveel moeite. Ik verveel me ook niet omdat ik altijd alles uitstel, en als ik aan het uitstellen ben is er altijd wel iets leukers te verzinnen dan wat ik eigenlijk zou moeten doen. Maar ja dat is ook niet ideaal natuurlijk haha. Ik denk inderdaad dat het verplichte vooral vervelend is. Als ik eraan denk dat iemand mij juist zou verplichten elke dag naar buiten te gaan zou ik ook onrustig worden😅
Ja ik ben ook blij dat ik samenwoon, al moeten we geen 24/7 op elkaars lip zitten want dan vechten we elkaar de kiet uit haha. Doet me wel beseffen dat ik mijn zus wat vaker moet bellen, zij woont wel alleen en wil niet dat ze zich (nog) eenzaam(er) voelt nu.