Ik heb het corona topic gemute. Ik keek er echt te vaak in en aangezien ik momenteel niet naar m’n werk kan werd het echt een beetje te vaak. Ik ging me er echt naar door voelen
Disclaimer: ja ik was in de bioscoop. Die is open, volgt maatregelen op (50 mensen in de zaal) en so do I. Ik wil dit verhaal heel graag ff delen en oordelen over dat ik ‘in public’ was zojuist hebben niet zoveel zin.
Oke
Help en wtf
Was dus in de bioscoop. Er zaten maar twee anderen in de zaal. Wij zochten een plek en zei grapten ‘komen jullie niet hier zitten?’
Dus ik zei ‘nee, afstand houden he!’ En toen zei die guy mag ik dan je nummer kunnen we tijdens de film appen maar hij zag er wel leuk uit, en ik ben eeuwig single, en ik vind een beetje lef wel leuk. Dus ik gaf hem mijn nr
Appt hij dus daarna heb jij toevallig tinder? We waren een match maar je hebt niet meer op mijn laatste bericht gereageerd (niet tijdens de film. Erna)
Hahahaha gvd man awkward. Maar oke ik tinder maar sporadisch en zo gaat dat altijd bij mij.
Goed voor m’n zelfvertrouwen though dat hij mij in m’n kloffie met vet haar, afgesleten makeup en m’n bril herkende in mijn gefilterde tinder foto’s. Ben ik toch niet zo catfish als ik dacht Maar ook creepy?
Nu weet ik niet of ik met hem moet appen
Hij vraagt wat ik van de film vond haha
Interpunctie in dit verhaal is erg slecht, excuses.
Ah dat is toch leuk! Zou gewoon met hem over de film praten en wie weet verder.
@Spaarlamp oh ik ben juist heel blij dat ik niet samen woon nu, zou echt gek worden als ik 24/7 met iemand in huis opgesloten zou zitten. Ik woon dan ook in een studio, maar ook in een groter huis zou ik het vervelend vinden.
Omg ja in een studio zou ik na een dag al knettergek worden, wij hebben gelukkig 3 verdiepingen dus kan me wel afzonderen.
Ik vind dit niet creepy hoor, leuk toch! En beetje appen kan geen kwaad toch?
@Spaarlamp ja weet even niet meer wie maar hier zit ook iemand die samenwoont in een studio, waarbij haar vriend nu dus thuis de hele dag muziek moet maken terwijl zij thuis moet werken. Echt, the horror. Was jij dat, @Rozevarken ?
Drie verdiepingen is wel fijner ja!
Herkenbaar inderdaad. Kon het op een gegeven moment niet meer relativeren. Ging er teveel en te lang over door piekeren.
Ik ook. Ik ben er obsessief mee bezig waardoor ik er helemaal paniekerig van word. Ga er te veel zorgen over maken en frustreer mij aan de mensen die schijt hebben aan de sociale onthouding.
Ik ga voorlopig even dit forum ontwijken. Raak helemaal in de stress vanwege het virus en de speculaties/posts erover.
Ik kan dat misschien ook beter doen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel fijn om te lezen dat veel mensen blijkbaar wel hun best doen en niet overal schijt aan hebben. En ik leer er ook veel van. En ik voel toch een verbondenheid ofzo😄.
Maaarr ik word er ook te obsessief van.
Zijn er hier mensen met thuis een hometrainer (en dan bedoel ik een fiets, of eventueel een crosstrainer) en daar tevreden mee zijn en tips voor me hebben? Wil er misschien eentje bestellen, waar ik elke dag een uurtje op kan.
Ik heb er eentje via Decathlon, ik denk niet dat die nu nog steeds wordt verkocht, maar ik vind het wel een prima ding: https://support.decathlon.nl/support/vm130-tp_12671
@Soy.peor @HvO de workshop was superleuk (zo leuk dat vriend + ik meteen een beginnerspakketje hebben gekocht). Onze werkjes worden opgestuurd als ze zijn uitgehard dus ik zal dan foto’s maken.
misschien kun je dat topic op negeer zetten? Als ik er even geen zin meer in heb, open ik dat topic even niet haha. Kan mezelf er ook in verliezen joh
Ahh balen! Ik heb ook wel even gezocht om een goede te vinden (creatief i.p.v. technisch, niet te ver weg en met een leuke ‘docent’). Maar ik geloof dat het nu wel een trend is dus misschien komen er snel meer workshops aan?
Shit, ik heb nu echt geen eten meer in huis, dus kan een bezoek aan de supermarkt niet langer uitstellen. Zin in…
Ik sliep vannacht bij een vriendin. Inmiddels ben ik al twee uur wakker en ligt zij nog steeds te slapen. Ik heb internet wel uitgespeeld nu
4 maanden geleden is er een pakket kwijt geraakt van DHL. De tracking gaf aan dat het was geleverd, echter heb ik nooit wat gehad. Na heel veel heen en weer bellen kreeg ik mijn geld terug.
Gister was mijn moeder in de tuin werken, vond ze het pakket in ons hok met haardhout verstopt tussen het hout
Of iedereen zit nu maar thuis de hele dag op insta te scrollen