Ik vind het een goed idee!
Sorry meit mag me provincie nie uitâ:woman_shrugging:t4:
Ik was gisteren op tijd naar bed want toch geen flikker te doen en ik zet mân wekker nooit omdat ik toch om kwart over 9 altijd wakker word van de kerkklokken omdat de mis begint. Maar hebber niet over nagedacht dat de mis niet door zou gaan en nu ben ik veel te laat wakker, bleh
Hier heb je een rad dat voor jou bepaalt wat je kan gaan doen :
Ik moet komende week ongesteld worden. Toch bijkomend voordeel dat ik thuis moet werken
Ik baal een klein beetje want NS heeft tijdelijk de verkoop van goedkope treinkaartjes stopgezet, ik begrijp helemaal waarom enz maar toch baal ik stiekem een beetje.
Echt he, gelukkig inmiddels lekker op de bank met netflix en snacks
Ik vind het soms irritant als je op een website naar kleding kijkt en iets op de ene foto er heel mooi uitziet en luxe en op de tweede foto juist cheapo etc. Hoe dan???
Ik ben op zoek naar een nieuwe huurwoning/appt maar al die websites moet je voor betalen
wat vinden jullie nou handige websites/zoekmanieren om een betaalbaar appt te vinden?
Ik heb net een 2u lange home workout gedaan en ik ben kapot?? Veel erger dan wanneer ik naar de gym ben gegaan. Ik lig nu op de grond uit te rusten, denk dat ik hier maar in hibernation ga. Zweet ook echt veel meer dan normaal
Even op de koffie bij mijn schoonmoeder.
Schoonmoeder:
âZullen we samen een stuk gaan wandelen?â
âZullen we anders samen even boodschappen doen?â
âJullie zijn van harte welkom om deze week een keer hier te eten hoorâ
Ook mijn schoonmoeder:
âHeerlijk dat social distancing, ik kan me prima alleen vermakenâ
Www.pararius.nl is gratis! Vaak staat onderaan via welke makelaar het is. Ik belde dan altijd rechtstreeks naar de makelaar en werd dan vaak direct uitgenodigd voor een bezichtiging. De betaalde sites zijn vaak een verzameling van al het aanbod via makelaars en werken als tussenpartij. Vaak googelde ik ook naar: makelaar âplaatsâ en dan ging ik de sites zelf af. Omdat je dan direct contact legt ipv via een tussensite word je ook sneller geholpen.
Ik zie dat @Pepernoot hem ook net noemt, maar ik heb mijn appartement ook via Pararius gevonden!
2 uur is ook wel bizar lang toch
Wow. Ik had net âCoronaâ grappenmakers bij de tram.
Stel stond met mondkapjes aan het einde van het perron.
Vrouw komt naast mij zitten en wordt gebeld. Telefoon stond op luidspreker en ze zou gebeld zijn door een dokter van het Erasmus ziekenhuis dat ze positief getest is op Corona en dat ze nu naar het ziekenhuis moet.
En nu zit ze weer samen met die man in de tram en lachen ze zich kapot.
Mijn vader wou vandaag naar de ikea gaan en begreep eerst niet waarom ik dat niet wil hebben.
Geen idee hoe dat zit maar ik vind al jouw fotoâs super mooi
Niet langer dan ik normaal doe eigenlijk! Zit ook wel rusten/afgeleid zijn in haha
Ik lees dat er meer mensen zijn die gaan opruimen en poetsen nu je meer thuis moet blijven. Mijn huis is nog nooit zo opgeruimd geweest
Mijn bovenburen gebruiken deze periode om flink te feesten en mensen uit te nodigen en ik denk echt dat ik ga breken. Ik kan het psychisch even niet aan. Al dagenlang de hele dag stampen/wietgeur/harde muziek/allerlei onbekenden in onze gezamenlijke ruimtes zonder mogelijkheid om eraan te ontsnappen. In een gewoon huis zou ik veel rustiger zijn maar dat is nu absoluut geen optie