Wat je even kwijt wil #34

Ik denk ook dat veel mensen die nog geen abonnement hadden op een streamingdienst, dit nu wel afsluiten. Netflix is de enige die iets verdient aan deze situatie dan. :sob:

1 like

23 likes

Ik heb dit ook, maar probeer toch andere dingen te doen. Net gegamed met mn vriend een paar uurtjes.

2 likes

Omg ik krijg net extra freelance klussen binnen en ik ben ZO BLIJ. Ik kan (waarschijnlijk) nergens solliciteren de komende tijd en ik heb het geld hard nodig!

33 likes

Ik had gehoopt dat een fantasyboek mij op zou slokken maar helaas. Ik bevind mij nog steeds in de realiteit aka coronaland.

2 likes

Same…

Ik heb ook een beetje concentratieproblemen maar probeer alles een beetje af te wisselen, voel ik me toch beter dan heel de dag netflixen. Gister zelfs in een boek begonnen en zo nog maar even verder lezen. Huis redelijk netjes gekregen… maar er moet wel heel veel gebeuren wil ik de badkamer echt grondig schoonmaken :roll_eyes:.
Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt

1 like

Door de hele situatie heb ik nu gemiddeld 5 a 6 keer per dag een paniekaanval en ben ik veel aan het huilen. Ik durf niet naar buiten en wil het liefst gewoon 2 weken in vrijwillige isolatie. Op dit moment ben ik ziek thuis omdat ik hoest, maar ik werk in de ggz en mag eigenlijk dus alleen bij koorts thuisblijven. Morgen moet ik bellen om te overleggen hoe en wat, en eigenlijk wil ik hier in aangeven dat werken mij nu ook gewoon echt niet lukt door mijn psychische gezondheid. Hoe moet ik bewoners rustig houden terwijl ik zelf continu in paniek ben? Maar het voelt ook ā€˜zwak’ en oneerlijk om dit te doen. Ik weet dus eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen.

Ik zal ook maar beginnen met het opruimen en schoonmaken van mijn huis… eigenlijk geen zin in maar ja.

Dikke knuffel! Hopelijk heeft je werk een beetje begrip voor de situatie!

1 like

Heb de IKEA online maar geplunderd, tijd om mn makeup kamer / kantoortje af te maken. Heb nu toch elke dag 1,5u extra omdat mn reistijd nu vervalt.

2 likes

Net helemaal zelf de router in mijn nieuwe studio geĆÆnstalleerd. Voel me nu enorm strong independent woman :muscle:
Om me daarna weer druk te maken over het feit dat mijn vriend zo komt en ik niet mijn hele lichaam geschoren heb :woman_facepalming:

4 likes

Knuffel :heart::heart::heart:

1 like

Ik heb deze week vakantie, voelt raar omdat ik in de zorg werk.
Ik weet nog niet goed wat ik ga doen deze week, ook omdat ik niet wil winkelen of dergelijke.
Lastig.

Edit: in theorie kan ik genoeg doen thuis qua schoonmaken enzo, maar of ik dat perse wil in mijn vakantie is de vraag.

Ik heb nog wel 2 Kruidvat treinkaartjes liggen die je mag overkopen? Ik wilde ermee naar een concert maar dat is toch afgelast.

3 likes

Bijna de sleutel overdracht van het huis!
Nog een paar nachtjes!

10 likes

Ik verkocht ineens iets via United Wardrobe en moest een ups punt gaan zoeken haha ellende. Gelukkig wel gelukt en nu het maar even op slot gezet (ā€˜op vakantie’) tot sociale onthouding e.d. weer voorbij is.

Als je iets wil doen laat maar weten! Zit nog steeds thuis :sweat_smile:

1 like

Ah ik las heel even ā€˜chips en patatjes’ en dacht wow een Belg die patat zegt ipv friet, eindelijk, the tide is turning in our favor!!! Maar toen zag ik dat er pizzatjes stond. Ook een goede keus natuurlijk. Denk dat in het forumoverzicht van 2020 friet het nog steeds wint van patat helaasā˜¹ļø

2 likes

Corona is a) slecht voor je dieet en b) slecht voor je portemonnee

21 likes