Wat je even kwijt wil #34

Dat is lief! Ben ze nog niet nodig, maar mocht het toch nodig zijn dan laat ik het weten.

Ik wou lekkere dingen halen (haha what else is new) en zag een doosje mini donuts met een foute prijssticker dus heb ik die maar meegenomen haha. :see_no_evil: Dus nu heb ik er 6 voor de prijs van 2.

3 likes

Maar echt ja, zit zak chips weg te stouwen.

Same. En IKEA en Xenos staan deze week voor de deur, eindelijk de klusjes in huis aanpakken die nog moeten gebeuren.

1 like

Ja sowieso over een paar weken / maanden wel wat nieuwe, ongepaste sportschool / dieet reclames. ‘Ook zo lekker gesnoept in quarantaine? Wil jij ook af van je overtollige coronakilo’s?’

7 likes

Komt het programma “weet ik veel” vanavond gewoon op tv?

Een week gezond gegeten, net een 3/4e reep Tony’s op :ok_hand:t3:

Ik verheug me echt op boer zoekt vrouw met het forum vanavond :orange_heart:

3 likes

Mochten jullie jezelf nog vervelen (jij houdt wel van voetbal toch?) dan kun je ook nog alle voetballogo’s uit de eredivisie natekenen en kijken wie de meeste logo’s kent. Heb ik vanochtend met m’n vriend gedaan nav een redditpost en we vonden de uitkomsten echt hilarisch

1 like

Oh dat klinkt heel leuk! Thanks voor de tip :blush:

1 like

Ik heb op Facebook vaak van die chicks met hele verhalen dat je ook shit moet gaan verkopen. Laatst had ik dus een heel bericht van een meisje over beautyspullen kopen en verkopen blabla. In d’r profiel staat ook van die shit als: bossbabe enz. Ik had er niet op gereageerd en daarna kreeg ik wel vier keer een: hee, had je mijn berichtje al gelezen? Samen kunnen we er echt voor gaan :sparkles::muscle:t2::four_leaf_clover:. Ik werd d’r helemaal gek van, dus heb teruggestuurd: “als je iets wil verkopen of iemand wil recruiten zou ik eerst zorgen dat je teksten foutloos zijn. Zo is vind ik, niet met dt en zo staan er wel meer foutjes in de tekst. Ik ben verder niet geïnteresseerd maar wellicht een tip”. En toen werd ze boos haha. Nu is ze me aan ‘t uitschelden… wát een bossbabe!

16 likes

Ik weet niet wanneer het is opgenomen maar zijn met veel personen in een zaal. Als alles al is opgenomen is er natuurlijk geen probleem. Haha

Sms van school dat mijn lessen niet doorgaan komende week.

Heeft iemand hier verstand van regels rondom arbeidscontracten? Ik zou een vast contract voor 16 uur krijgen bij mijn horecabaan, waar ik nu een 0-urencontract heb. Dit hebben we afgelopen maand besproken, ik zou nog van de accountant horen wat ik zou gaan verdienen en daarna zouden we het contract tekenen, wat per 1 april in zou gaan. Nu lijkt het er op dat we ivm covid-19 dicht moeten, en de afspraken rondom het contract zijn alleen mondeling gemaakt. Weet iemand of mijn werkgever nu kan zeggen dat dat contract pas later in zal gaan, of mag dat niet?

Waar kun je dat online kijken?

Ik ben de komende dagen oppas voor vijf neefjes en nichtjes dus nu moet ik toch nog half gaan hamsteren bij de supermarkt. Niet genoeg eten in huis voor vijf veelvraatjes. Oh en wat spelletjes gaan verzinnen om te kunnen spelen.

3 likes

Kun je ergens een rol behangpapier kopen, kun je op de grond leggen en dan elkaars lichaam erop tekenen en inkleuren en versieren. Vonden mijn oopaskindjes altijd een feest!

6 likes

Oooh goeie! Er liggen nog wat rollen op zolder.

Ik voel me echt heel gaar door alle drank van gisteren. Nu heb ik sinds een paar uur slijm met bloed als ik hoest vind dat echt zo naar en vies.

Vriendin die net na de nieuwe aangekondige regels in de groepsapp vraagt of mensen zin hebben om samen te eten en daarna bank te hangen. Ja dan begrijp je het dus echt ff niet hè.

1 like