Mijn dorpsgenoten vinden chips iig een eerste levensbehoefte. De schappen zijn volledig leeg.
Plek waar ik dus bezig ben overdag heeft besloten dicht te gaan, helemaal te begrijpen maar omg ik verveel mij nu al. Wat te doen komende week (misschien weken?).
Echt kut maar ik heb een zak chips gejat/opgegeten van mijn huisgenoot die er niet is. Eergisteren al met de gedachten: ach koop ik wel weer voor ze terug is. Maar nu zijn alle schappen dus zo goed als leeg. Fuck :ā)
Ik heb dit ook. Knuffel voor jou
En dan mislukt net mn avondeten ook nog, mn fysio en psycholoog afspraken gaan morgen niet door (die eigenlijk nu extra hard nodig zijn), ik moet verhuizen binnen korte tijd en ik word steeds banger om zelf ziek te worden.
Is het afgezegd door de instellingen? Ik ga fysio denk ik maar zelf afzeggen, het is ook in een gezondheidscentrum met huisartsen bloedprikken ed en iemand zat vorige keer al ranzig in zijn handen te hoesten en daarna aan de deurklink.
Kun je je eten nog redden?
Edit; twijfel dus wel want mān fysio is ook gewoon zzpāer die zijn eigen inkomsten moet genererenā¦
Hier ook al alle chips weg?!
Nu niet zeggen dat ik jullie niet heb gewaarschuwd. Als je hamsterd moet je niet alleen pasta en tomaten saus inslaan. Want wat als je lekkere trek krijgt?!!?
Oh wacht⦠misschien hebben mensen nu wel goed naar me geluisterdā¦
Ik zoek voor morgen om 12.00 en om 14.00 mensen die met mij online zangles willen proberen. (Kan geen les geven voorlopig natuurlijk ivm corona.)
Is gratis. Als iemand hier interesse heeft, stuur even een DM!
Lijkt me wel heel leuk!!!
@SpeedOfSound
Soep is niet te redden, heb maar een broodje ei een smoothie gemaakt.
Tandarts zou je kunnen bellen om te overleggen wat ze adviserenā¦
Fysio is in overleg afgezegd (maar heb al een nieuwe afspraak later deze week), psycholoog door mezelf, die kan ik wel mailen in principe, dus misschien doe ik dat wel.
Moeilijk dit. Onzekerheid is voor niemand goed en fijn
Oo lijkt me leuk!
Wat voor workout was het? Heb net 30 min full body workout gedaan van gymra en 20 min booty isolation en 5 min abs van blogilates maar ik voel er niet zo erg veel van. Denk omdat het allemaal met lichaamsgewicht was. Dus ben super benieuwd wat jij hebt gedaan.
Ik werk in een tuincentrum en het was zo druk vandaagš¤¬
Heh? Hoezo? Allemaal tomatenplantjes verkocht of zo?
Nee, gewoon achterlijke klanten die een dagje uit gaan
Aah toch iets minder doomsday prepper
haha heel herkenbaar. Bij mijn vriend gaat het van muts-dikke winterjas-dikke handschoenen en het dan nog koud hebben naar het is boven x-graden dus nu doe ik een korte broek aan. En als die eenmaal aan is, gaat hij ook pas weer uit als het oktober is. (Hij heeft nu wel nog geen korte broek aan gehad maar het zal niet lang meer duren).
Jij om 12.00?
@Luzarl om 14.00?
DM me even jullie telefoonnummer en of jullie liever WhatsApp-video-bellen of facetimen!
Wat leuk! Krijg wat mensen binnen via insta die ook willen maar zou het extra tof vinden als het met mensen van hier kan!