Wat je even kwijt wil #34

Het is de vlag van aquafresh toch

6 likes

Ik vind dat er veel te moeilijk word nagedacht over welk nummer mensen in nederland van hun balkon willen zingen.

Binnen van Marco Borsato!

25 likes

Of bij de plaatselijke bloemist, die kan elke klant nu goed gebruiken (zeg ik uit ervaring met een vriend die bloemist is)

Ik vond het zo irritant dat Rutger begon met jaa het is geen geheim dat ik een hekel heb aan de VVD en ook links ben, maarrre wel goede toespraak

Pff hou eens op joh het is Trump niet he

4 likes

allemaal jouw schuld :mad:

1 like

Bah, mijn hond krijgt binnenkort een zware operatie en er bestaat een kans dat het misgaat. Nu mag er dan i.v.m. corona maar één persoon mee naar binnen. Diegene mag bij hem blijven tot de narcose werkt en via een raam meekijken naar de operatie. Dat ga ik dus zijn of mijn vriend
 Ik kan echt niet voor me zien hoe één van ons jankend buiten blijft wachten? Ja, het zal wel moeten, maar vind het heel eng/naar.

Ik weet dat er nu grotere dingen spelen hoor, maar ik heb die hond gekregen vlak nadat mijn ouders overleden en hij is misschien daardoor extra belangrijk voor me.

2 likes

Wat sneu zeg, hoop dat de hond er heel goed uit komt :pray:

1 like

Ahw wat een nare situatie :frowning: Kan er niet nog iemand mee gaan die dan bij degene in de wachtkamer kan blijven?
Veel sterkte, hoop dat de operatie slaagt en dat het gauw beter gaat met je hond.

1 like

Pff wat heftig. Ook dat er maar één iemand mee mag. Ik hoop dat je hondje er goed uitkomt zodat jullie hem daarna samen weer kunnen knuffelen

1 like

Bedankt allemaal. :heart:

In India drinken sommige mensen dus blijkbaar koeienurine tegen allemaal ziektes. Ga bijna over m’n nek.

Ik ga morgen lekker wandelen in een natuurgebied hier in de buurt. Bedenk me ineens joe je hebt een auto waar jij alleen in rijdt, dan maar lekker alleen een frisse neus halen.

1 like

Alle ziggoklanten hebben gratis film1 nu! Op zender 101 t/m 104 geloof ik, het werkt al. Niet dat er veel leuks op is

4 likes

Ik heb donderdag een nieuwe auto gekocht (tweedehands). Ben van de garage naar huis gereden en heb hem voor de deur gezet. Stap ik vanmiddag voor het eerst sinds donderdag weer in, twee sterren in mijn voorruit :sob: Bij de buren zijn ze bezig met het bestraten van de oprit en ze hebben stenen geslepen op de parkeerplaats naast mijn auto. Denk dat er stukjes steen afgeschoten zijn en mijn ruit geraakt hebben.
Mijn vader heeft de man er vanmiddag op aangesproken en die zei ‘er hebben vast kinderen met stenen gespeeld’. Nu gaan we hem morgen proberen aansprakelijk te stellen. Ik had hem verdorie alleen nog maar naar huis gereden :frowning:

Nou ja ik heb wel even een paar keer gescholden op mensen omdat het zo bizar druk was bij mij in de straat en er vet veel groepjes aan het chillen waren aan het water en ik me zo verbaasde. Maar ze konden me niet horen hoor haha, no worries.

En thanks voor de tips! Ik kan wel werken aan het theoretische gedeelte van m’n proefschrift, maar al m’n data is vertrouwelijk en mag alleen op een beveiligde computer worden bekeken op de uni. En ik zit nog in de codeer/opschoon fase van m’n data dus kan helaas daar niet mee verder en heb dus ook nog geen analyses gedraaid, dus zit nu een beetje vast in wat ik kan doen. Maar je hebt helemaal gelijk, ik ga gewoon goed kleine taken bedenken en daar elke keer naartoe werken. En hopelijk als de komende dagen collega’s ook gewend zijn aan het thuis werken en dat een beetje op orde hebben dat we dan wat meer contact kunnen hebben inderdaad!

2 likes

He bah
 Drie weken geleden begonnen aan een nieuwe tijdelijke baan en vandaag te horen gekregen dat ik ben ontslagen. Ik zat nog in mijn proefperiode, dus ben per direct uit dienst. Super balen natuurlijk en hopelijk kan ik in deze lastige situatie met het virus wel weer werk vinden.

1 like

Bah wat kut. Ik hoop het ook voor je!

1 like

Zou iemand mij kunnen helpen met engels? Ik ben een brief aan het schrijven en kom niet op een woord. Ik stel in de brief voor dat ik niet mijn geld terug hoef te hebben, maar dat ik toch de hoop heb dat ze mij wellicht tegemoet willen komen in de vorm van een voucher oid. Het stukje ‘tegemoet komen’ kom ik niet uit en google helpt niet echt

Meet me halfway?

Omg zo simpel! Dank!