Ik zag iemand een clip posten en weer weghalen. Hahaha
JA IK! Hij laadde niet voor mân gevoel hahaha, dus zat te kijken hoe ik âm weer moest posten. Het was iig meet me halfway van de Black eyed peas haha
Binnen in me hart binnen in me ziel je bent BINNEN
As a means of compensation I would like to suggest a gift voucher?
Heb vandaag echt een ziek productieve thuiswerkdag gehad. Heb âs middags echt 4 uur aan 1 stuk door gewerkt (dat lukt me normaal dus nooit ). Benieuwd of ik dit morgen kan volhouden
Ik zag vanmiddag een meisje dat werd gefotografeerd op zoân influencer manier dus ik ging kijken op Insta onder diverse hashtags en nu heb ik haar gevonden.
Ik kan niks met deze informatie maar ik voel me wel een detective.
Ik heb net heel erg geflirt met de boi van een klantenservice. Want ja, wat moeten we anders in deze tijden.
Edit: hij heeft mn nr en nu hoop ik eigenijk dat hij gaat appen? Maar dat kan natuurlijk echt niet.
Ik meld me maar even af van het Corona topic. Maakt me zo onrustig! Ik mag één keer per dag nieuws lezen / kijken en dan weer stoppen. Ik weet wat ik moet doen: zoveel mogelijk binnen blijven, vrienden en familie appen om te checken of iedereen oké is en werken vanuit huis. Meer hoef ik even niet te weten.
Hopelijk krijg ik zo wat rust.
& @Evenveel dankjulliewelâ„ïž Mijn moeder is vanmiddag even bij hem langs geweest maar hij sliep. Ze kunnen nog niet met zekerheid zeggen of het een maagbloeding is of niet. Misschien is het minder erg, misschien ook erger.
Ik wil hem juist nu zo graag even knuffelen en een koek met hem eten en zeggen dat ik van hem houd. Zit alweer te janken nu ik dit type want ik besef me maar al te goed dat dat misschien helemaal nooit meer kan als hij zieker wordt. Afscheid nemen zal, als het ĂŒberhaupt zover komt, waarschijnlijk ook niet gaan omdat ik de afdeling niet op mag (ik hoest etc)
Ik heb gestudeerd en vandaag ook een document opgestuurd met een ontzettend slordige spelfout. Ik denk dat door de druk etc en vermoeidheid je atm vaker dingen over het hoofd ziet. Ze zullen je daar echt nu niet op afrekenen.
Ik zag hem hoor!
Iedereen is opdit moment wel met iets anders bezig dan spel/typfouten
En goedddd bezig!!!
Een dystopie waarbij de mensheid moet strijden tegen een dodelijk virus.
Woensdag 17 graden
Dat mensen alleen nog bejaarden kunnen baren in plaats van babies die nog een leven voor zich hebben.
Of iemand die verliefd wordt op een digital influencer - een digitaal gecreerd personage dat niet bestaat en daarmee wilt trouwen.
Vleesetende konijnen die mensen opeten. Dit komt doordat bepaalde slablaadjes genetisch gemodificeerd waren.
Het geheime leven van een politicus die 's nachts een dominatrix is (voor de kick) en ooit wordt herkend en daardoor in de problemen dreigt te raken. Tenzij de politicus die persoon voordraagt voor een hoge positie.
Wil je anders ook mee doen aan de cursusâŠ
Vergeet mijn naam niet te noemen bij de oscars
Mijn leven is op dit moment al 1 grote drama met de hoofdrol weggelegd voor mij.
Love dat laatste idee!
Ik weet klagen is nu beetje shit omdat merendeel thuis zit zonder werk, maar het is zĂł druk bij ons echt niet normaal. Ben net 3 kwartier thuis en moet morgen weer om 8.30 beginnen.
Hahaha ik moet hier zo hard om lachen