Met dat thuiswerken heb ik maar een scherm gekocht, maar ajooo €150. En een muis en toetsenbord vond ik ook wel handig dus nog eens €22. Ik dacht dat dit misschien juist wel weken van besparen zouden worden, maar ik had het mis :’)
Wel een scherm gekocht die ik ook voor series/films kan gebruiken (heb geen tv) dus ben benieuwd! #treatyoself (doch jammer dat de baas niks bijdraagt omdat ik gedetacheerd ben)
Ja voor jullie branche mag ook wel wat meer aandacht komen vind ik… helemaal nu met die verscherpte regels omtrent een uitvaart. Heel lastig
Als je een printer altijd aan laat staan gaat hij ook af en toe zichzelf schoonmaken volgens mij. Weet niet of ze dat allemaal doen. Is wel goed voor je printer, maar wel kut als het uit zichzelf midden in de nacht is haha. Mijne staat 3 meter van mijn bed af, dus ik zet hem altijd uit.
Moet nu wel ineens weer denken aan dit verhaal
https://kdvr.com/news/trending/man-pulls-off-prank-on-neighbor-using-wireless-printer/
Volgens mij gaat dit weer een slapeloze nacht worden ik heb zo’n behoefte aan een nacht waarin ik gewoon goed kan doorslapen
Al paar nachten dat ik s nachts een paar uur wakker lig, zo vervelend ik wil slapenn
https://www.reddit.com/r/WritingPrompts
Is dit al genoemd?
Minder origineel dan vleesetende konijnen maar misschien wel handig!
Eens!
@geez sowieso had ik al respect voor jou, in deze tijd nog meer!!
Je doet het supergoed
Oh wat lief, dankjewel @Karl_Lagerfeld ja ik weet het, gelukkig krijgen we vanuit de “grote baas” wel de juiste aandacht en respect waardoor we weer door kunnen.
Het is nu zo lastig om te werken, we mogen totaal geen enige vorm van horeca meer aanbieden (ook geen kopje koffie meer tijdens het rouwbezoek) nog maar 30 personen in een aula. Geen familieverzorgingen meer, geen invoer met familie, rouwbezoeken zwaar beperkt.
Het gaat nu zou tegen mijn “regels en gevoel” van een mooi afscheid in, enja ik snap de regels vanuit het RIVM daar sta ik zeker achter maar het is zó dubbel. Je doet een afscheid maar 1 keer en kan heel veel betekenen voor de rest van je leven.
Heftig ja. Dat gaat zo tegen al je gevoel in, dan werk je keihard, maar sta je er niet volledig achter (wel achter het besluit natuurlijk, maar niet wat je eigenlijk het liefst wil). Moeilijk.
Succes komende tijd nog
Dankjewel
Mega veel succes @GEEZ, heb bewondering voor jou(w werk)!
Mag ik even een persoonlijke positieve noot inbrengen? Mijn broers zitten allebei aan de andere kant van de wereld en 1 broer komt onverwachts morgen thuis <3 <3. Hij zat in het land van een oranje gek en zijn stad gaat op slot. Als ik 'm morgen ophaal op Schiphol is het wel bizar, na zo’n tijd kan ik 'm niet eens knuffelen maar gewoon ‘hoi’ hahaha jezus
3 x raden wie er km 6 uur wakker was en niet meer kan slapen… 3x raden wie er pas om half 9 op werk hoeft te zijn…
Oh nee wat zuur! Stomme reactie van die man ook, dat ie wat beter oplet…
Mijn kat heeft steeds vaker dat ze 1 drolletje achterlaat in mijn slaapkamer(op mijn tapijt). Gisteren weer 2! Aan 1 zat een lang sliert haar dus wrs krijgt ze hem er dan niet uit mijn drukken en gaat dan hard rennen, maar wel heel vies.
Thanks zit aan mn ontbijt
Vind best (juist!) dat je je beste vriendin alleen voor chips kan laten gaan.
Ik heb maandag nog een tentamen staan waar nog steeds geen besluit over genomen is of ie door kan gaan. 7 dagen geleden kregen we de mededeling dat er geen fysiek onderwijs meer is ivm voorkomen van verspreiding van het virus onder personeel in het ziekenhuis. En nu wordt de opleidingscoördinator boos als we een mail sturen met de vraag hoe of wat. “Ja, de situatie verandert voortdurend. Het heeft geen zin om mailtjes te blijven sturen”. Oke
Zat ik ook
Ik heb echt heel veel zin om op een terrasje te gaan zitten. Sowieso een raar tijdstip waarop ik dit gevoel heb en al was de horeca open dan had ik dit niet gedaan Sowieso ga ik nu ook niet in een park drinken. Maar het gevoel is er, dus het is toch al lente in mijn hoofd.
Ik wil ook wel!