Ik heb echt precies hetzelfde. Misschien ook door het continue nieuws en alles eromheen? Volgens mij hebben meer mensen dit nu!
Je kan je prima opwerken denk ik! Ik heb zonder enige ervaring voor M.arie Clai.re geschreven, vooral digitaal maar ook een paar artikels voor het magazine. Natuurlijk zijn dat vrij âsimpeleâ dingen (ik was zelf beautyredactrice), geen exposĂ©s over femicide in Zuid-Amerika bijvoorbeeld haha.
Daarna heb ik een tijdje als copywriter gewerkt en dat wil ik nu weer opnieuw gaan doen maar dan bij een leuker bedrijf haha.
Ik heb trouwens alleen een middelbare schooldiploma.
Wow cool!
Vind je het oké als ik je PB voor wat meer details?
Natuurlijk!
Misschien heb ik heel veel geluk gehad maar ik had absoluut geen connecties binnen het wereldje haha.
Pfff ik voel me echt een Sim poppetje waarbij het balkje sociaal helemaal op rood staat. Ben blij als mân vriend weer thuis is, ik wil praten!
Mijn yogalerares geeft vanaf nu de lessen online en live. Echt zo zo zo fijn en een top oplossing! Vriend stelde gelijk voor om de beamer te installeren op zolder haha.
Er wordt bij mij echt veel minder geappt dan normaal??? Blijkbaar vermaakt iedereen zich thuis een stuk beter
Mijn vriend en ik hebben het voorbeeld van onze kat gevolgd en hebben net ruim een half uur op de grond in het midden van onze woonkamer in de zon gelegen, wat heerlijk!
De kat vond het maar vreemd.
Misschien humble brag dit maar ik liep net voor de eerste keer ooit hard en ik deed gewoon 6 km met 10 km/u En ik voel me helemaal prima? Had nog wel verder gekund maar ik heb nu een online meeting.
Wow, ben ik gewoon⊠fit???
Ik moet nog een uur werken maar het is zooo verleidelijk om lekker op bank te gaan liggen
Haha ja ik ook
Ik werk als freelance redacteur/corrector in de boekenwereld; als je vragen hebt mag je altijd een berichtje sturen! Wat redigeren en corrigeren betreft kan je (in mijn ervaring) vaak gewoon jezelf aanbieden en vragen om een proefopdracht. Chinouk Thijssen geeft trouwens cursussen tekstcorrectie, misschien is dat wat?
Ik vind de opzet prima, alleen val ik een beetje over die titels (maar zo te zien ben ik niet de enige hier die deze mening heeft). Kan ze beter gebruiken: âsoms eet je wat de pot schaft en soms wat je nog thuis op voorraad hebtâ, âkoken is ook een vorm van ontspanning tijdens rumoerige tijdenâ.
Kakzooi. Ik zit ziek in quarantaine en heb echt onmogelijk veel zin in chips. Diegen die boodschappen doet voor me weigert dat echter te kopen want âDat is niet goed voor jeâ
PLEURT OP EN GEEF ME CHIPS
Als je vlakbij Utrecht zou wonen (of daar zou wonen) zou ik zo zakken chips een open raam ingooien. Chips is toch wel een levensbehoefte en chips en corona beginnen beide met een C en dat is geen toeval.
In Breda? Dan kom ik het brengen hahah. Of althans leg het voor je deur neer.
Liefde voor jullie, jullie snappen tenminste dat dit een eerste levensbehoefte is atm! Maar helaas, beiden voor geen meter in de buurt, ik zit in Zeeland!