Ik heb al 4 weken niet gedronken, en ik had risotto op het menu staan waar natuurlijk witte wijn doorheen gaat. En nu heb ik alvast 1 glas op en ben nogal aangeschoten. Dus nu wil ik heel graag chinees bestellen maar dat vind ik eigenlijk niet kunnen, maar weet ook niet zo goed waarom ik dat vind aangezien ze ook aan contactloos afleveren doen
Ah jammer! Juist als je niet lekker bemt is zout altijd chill! Hopelijk bedenkt die persoon zich of kan iemand anders het brengen.
Zo ver kan ik helaas niet gooien. Als ik de volgende keer bij een coronacrisis echt vrij heb en een cursus kogelstoten of discuswerpen kan volgen (via Instagram), zal ik nog een poging wagenā¦
Ik heb die cursus gezien en ik ben nog steeds aan het twijfelen om me in te schrijven! Dit is de laatste x en hij zat eigenlijk vol maar ivm Corona nu weer open. Maar ik kan eigenlijk nu geen 500 euro missen, zeker niet in de huidige situatie ⦠heb jij die cursus gedaan?
Jouw beroep lijkt me dus echt heel erg leuk.
Ik heb een youtubekanaal (waar ik niks mee doe) en daar staat bij de āoverā pagina een link naar mijn instagram, ik wil dat verwijderen maar ik kan dus nergens vinden hoe ik dat via mijn telefoon kan doen, weet iemand dit???
Haha Zeeland is best groot he, als jij in Terneuzen zit is het ietwat te ver
Ja gemeen he
Nee er is dus maar 1 iemand die boodschappen voor me kan doen en die weigert dingen te kopen waar ik potentieel dik van kan worden.
Waarom is deze persoon nog in je leven
Frienemy.
Ik zou voor kogelstoten gaan
Ik zit aan de andere kant van de brug. Beetje overdreven ver voor een zak chips he
Ik hoorde net iemand kuchen in Elite en ik dacht: corona
Wel een leuk seizoen
Hahaha vandaag ben ik niet in de buurt helaas
Ik was net aan het āknutselenā thuis voor werk en nu heb ik 1 seconde lijm op mijn duim
Voelt zo irritant en geen aceton in huis
Wanneer ik nu een serie of film kijk denk ik steeds ājongens afstand houdenā. Zo raar! Ik vind het ook surreĆ«el dat er allemaal reclames langskomen over gezellig samen dingen doen of dat je nieuwe gordijnen moet nemen of zo. Daar zijn we allemaal zo niet mee bezig right now.
Ook geen nagellakremover?
Nee⦠lees net wel dat je het ook met boter of wasmiddel kan proberen. Dus zo even dat proberen. Zit er nu de hele tijd aan te pulken
Ja inderdaad! Ben blij dat ik niet de enige ben haha