Nee dat niet, ik stuur je even een pm!
Kan je niet ff online bestellen en deze persoon overbodig maken. U bent de zwakste schakel, tot nooit.
Niet te rigoureus doen! Ik probeerde het er een keer af te pulken en toen hield ik een gat over, deze lijm zit écht vast
Ik word helemaal GEK van die kinderen van mijn buren die buiten spelen en de hele boel bij elkaar schreeuwen, als ik dit nog 3 weken aan moet horen ga ik zelf ook mee schreeuwen
Nee heb maar weinig nodig dus kom nooit aan het bestelbedrag. En de eerstvolgende leverdatum is 27 maart dus schiet ik sowieso niks mee op, had wel al gekeken namelijk
Ik snap je helemaal. Kakkinders.
Gewoon voor €50 chips bestellen
Ik ben ook benieuwd hoever van tevoren reclames op tv worden ingekocht want met die persconferentie zondagavond waren er ook van die random reclames die waarschijnlijk geen drol kosten want het was half 6 op zondagavond en wie kijkt er dan tv? Terwijl het toen ineens ‘primetime’ was. Die toespraak van gisteren natuurlijk ook maar toch in mindere mate.
Dan heb je toch vet geluk met je goedkope reclame.
YEAHH mn danslessen gaan door via livestream!!
Ted Bundy?
Hahahaha hoppa, jaarvoorraad aanleggen. Die ik dan vervolgens in een maand wegknaag
Drie leuke sollicitatietrajecten die ik had lopen zijn on hold gezet (en kunnen helemaal worden gecanceld). Ik kan wel janken. Het begon eindelijk op gang te komen. Eindelijk leuke vacatures en gesprekken en dan loopt het alsnog stuk. Ik zit half mei gewoon zonder inkomsten.
Wat ontzettende kut dat dit zo loopt, ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat
Hopelijk betekent on hold dat er een grote kans is dat dit ook weer met voortgezet kan worden met jou als kandidaat.
Ik hoop het ook. Ze zeiden wel dat de kans ook bestaat dat de vacatures worden ingetrokken. Twee van de drie bedrijven hebben een gigantische klap gekregen door het virus, dus het zou me ook niet verbazen.
Fingers crossed en hopen op het beste
Help ik kom niet uit een berichtje.
Jullie hebben vanmiddag weer een mail ontvangen van (NAAM ORGANISATIE). De informatie in de mails van (NAAM ORGANISATIE) zijn leidend.
Klopt deze zin? Zo nee, hoe krijg ik hem wel goed?
Volgens mij wel! Alleen is het ‘is leidend’ ipv ‘zijn leidend’
Wel he, dat is wat ik al 10x gewisseld heb haha.
Jullie hebben vanmiddag weer een mail ontvangen van (NAAM ORGANISATIE). De informatie in de mails van (NAAM ORGANISATIE) is leidend.
Volgens mij klopt 'ie zo!
Ik ben afgewezen voor een supertoffe vacature nummer acht in de afgelopen tijd.
Kut met peren