Nee heb maar weinig nodig dus kom nooit aan het bestelbedrag. En de eerstvolgende leverdatum is 27 maart dus schiet ik sowieso niks mee op, had wel al gekeken namelijk
Ik snap je helemaal. Kakkinders.
Gewoon voor ā¬50 chips bestellen
Ik ben ook benieuwd hoever van tevoren reclames op tv worden ingekocht want met die persconferentie zondagavond waren er ook van die random reclames die waarschijnlijk geen drol kosten want het was half 6 op zondagavond en wie kijkt er dan tv? Terwijl het toen ineens āprimetimeā was. Die toespraak van gisteren natuurlijk ook maar toch in mindere mate.
Dan heb je toch vet geluk met je goedkope reclame.
YEAHH mn danslessen gaan door via livestream!!
Ted Bundy?
Hahahaha hoppa, jaarvoorraad aanleggen. Die ik dan vervolgens in een maand wegknaag
Drie leuke sollicitatietrajecten die ik had lopen zijn on hold gezet (en kunnen helemaal worden gecanceld). Ik kan wel janken. Het begon eindelijk op gang te komen. Eindelijk leuke vacatures en gesprekken en dan loopt het alsnog stuk. Ik zit half mei gewoon zonder inkomsten.
Wat ontzettende kut dat dit zo loopt, ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat
Hopelijk betekent on hold dat er een grote kans is dat dit ook weer met voortgezet kan worden met jou als kandidaat.
Ik hoop het ook. Ze zeiden wel dat de kans ook bestaat dat de vacatures worden ingetrokken. Twee van de drie bedrijven hebben een gigantische klap gekregen door het virus, dus het zou me ook niet verbazen.
Fingers crossed en hopen op het beste
Help ik kom niet uit een berichtje.
Jullie hebben vanmiddag weer een mail ontvangen van (NAAM ORGANISATIE). De informatie in de mails van (NAAM ORGANISATIE) zijn leidend.
Klopt deze zin? Zo nee, hoe krijg ik hem wel goed?
Volgens mij wel! Alleen is het āis leidendā ipv āzijn leidendā
Wel he, dat is wat ik al 10x gewisseld heb haha.
Jullie hebben vanmiddag weer een mail ontvangen van (NAAM ORGANISATIE). De informatie in de mails van (NAAM ORGANISATIE) is leidend.
Volgens mij klopt 'ie zo!
Ik ben afgewezen voor een supertoffe vacature nummer acht in de afgelopen tijd.
Kut met peren
Ik ben tekstschrijver/redacteur zonder relevante vooropleiding. Ik heb hiervoor lang voor een lesmethode Nederlands (als je nog taalfouten maakte, werden ze er daar wel uitgeramd) gewerkt. Daar deed ik communicatie en ben ik echt meegegroeid met het bedrijf. Daarnaast ben ik wat freelance schrijf- en redactieklussen gaan doen. Eerst via-via en op een gegeven moment heb je wel een netwerkje. Als je goed bent in je werk, gaan mensen je vanzelf weer aanbevelen in hun eigen netwerk. En af en toe een training volgen is ook goed voor je kennis, cv en netwerk! De Redactie heeft een goed en leuk aanbod bijvoorbeeld.
Inmiddels werk ik voor een grote organisatie in de publieke sector als tekstschrijver/redacteur. Ik vind het echt heel leuk en ben er stiekem ook heel trots op dat me dit gelukt is, terwijl mijn andere collegaās allemaal Journalistiek, Nederlands of Communicatie hebben gestudeerd. Ik heb overigens wel een hbo-opleiding, maar in een andere richting.
Hoe je in de tijdschriftenwereld terechtkomt, weet ik niet. Ik heb zelf altijd het idee dat je het dan toch van handige stages en een netwerk moet hebben, maar @VickyViolence kan daar misschien meer over vertellen? Ik zou zelf op een dag ook nog wel de overstap willen maken naar andersoortige content: interviews/achtergronden/human interest.
Mijn schoonmoeder is een schat hoor. Maar ze moet echt stoppen met pamperen. Mijn schoonbroer is the 26 en woont op zichzelf. Je zou dan toch enige zelfstandigheid verwachten. Maar nee. Hij komt elke avond bij zijn moeder eten. Zij schept het op zijn bord en snijdt het in stukjes. Ze doet zijn was en zelfs zijn boodschappen. Het is mij een raadsel waarom deze man überhaupt zijn eigen woonruimte heeft.
Snijdt het in stukjes?
Het is maar goed dat dit niet in het biechttopic staat, want OMG!