Hahah ja het vlees. En de aardappelkroketjes (want die wil hij drie keer per week). Oh zijn groentes meestal ook. Eh eigenlijk gwn alles. Want stel je voor dat hij meer dan alleen een vork moet gebruiken!
Wij hebben alle kinderen huiswerk meegegeven wat ze thuis moeten doen, als ouders thuis ook nog moeten werken is dat zeker lastig. Kreeg ik vandaag ook te horen, ouders begrijpen het volkomen, maar gaan dit wel heel moeilijk vinden. Laat staan als ze meerdere kinderen hebben⊠laat staan als ze meerdere, moeilijk te motiveren kinderen hebben.
Heftig voor iedereen
Gaan jullie vanavond ook klappen of zingen voor de zorg?
- Ja
- Nee
- Koningslied
0 stemmers
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen er mee gaan doen namelijk :â)
En dit soort pareltjes kom ik dus tegen op Tinder
Jaaa hij is toevallig ook nog vrijgezel! Wil je zijn nummer? Hij slaapt wel elke dag tot een uur of vier dus soms moet je wat langer wachten op reactie.
DRIE MINUTEN KLAPPEN. Halloo⊠het is de bedoeling om zo veilig mogelijk thuis te blijven. Als ik DRIE minuten moet klappen krijg ik kramp
Ik moest vandaag naar mân werk om mijn contract te bespreken. En mijn vermoeden klopte: door Corona heb ik straks geen werk meer. Ze benadrukten dat het niet aan mij lag en dat ik helaas niet de enige ben, maar het is wel zuur.
Misschien moet ik maar even gaan kogelstoten met de nietchipskopenverkoper.
Ik geef liever mensen in de zorg een lekkere zak chips
Oh nee. Zo snel ook ⊠heel heftig.
De crisis is al begonnen.
Werk je in de evenementenbranche of zo?
Ik duim voor je mee dat alles op zân pootjes terecht komt.
Ja, echt heel snel. Ik werk (of naja, werkte) als receptioniste in een hotel. Maar ja, geen restaurant, geen zaalverhuur, amper hotelkamers zorgt voor geen inkomsten. Dankjewel, heel lief van je
Twee dagen thuis gewerkt en ben al helemaal gaar. Ik kan werk zoveel minder goed van me af zetten nu. Normaal trok ik de deur achter me dicht en was het doeiii. En mân leidinggevende collega was er niet waardoor ik allerlei beslissingen moest nemen en hoop zo dat ik okĂ© heb gehandeld. Voel me opeens zo incompetent. Maar goed, nu lekker met een biertje op de bank
Ik zit er een beetje doorheen vandaag. Durf niet zo goed te posten ivm herkenbaarheid maar heb vanmiddag al een jankbui gehad.
Wat kut zeg, ik hoop dat je op korte termijn iets anders vindt
Shitzooi mijn opa ligt op sterven. Kan enkele weken tot maanden duren. Hij heeft een mooie leeftijd maar het blijft moeilijk. Hij moest zelf ook huilen en dat brak mn hart echt mijn arme opaatje. En alles is nu extra onzeker door het corona virus, is ook in het gebouw waar hij woont en ik hoop met heel mn hart dat ik daar nog wel in mag
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik ben daar dus ook veel te veel mee bezig tijdens het serie kijken
Wat verdrietig zeg heel veel sterkte!
Ah wat rot voor je
Ah nee