Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik ben daar dus ook veel te veel mee bezig tijdens het serie kijken
Wat verdrietig zeg heel veel sterkte!
Ah wat rot voor je
Ah nee
Knuffel
Jeetje wat rot voor je zeg,helemaal in deze tijd.Heel veel sterkte gewenst,en hopelijk kan/mag je op een waardige manier afscheid nemen
Nou ik heb alle schoonmaakspullen maar uit de kast getrokken,gister al begonnen met mijn kledingkast opruimen.Als ik alles een beetje op tempo doe kan ik vanavond later heerlijk op de bank ploffen terwijl mijn huis schoon en aantoonbaar is
Gaat nu wel iets beter, heb met mijn ouders en een vriendinnetje contact gehad. Ga zo lekker eten en er een chill avond van maken.
Maar ik hoop dat deze ongein snel weer wat rustiger wordt.
Ik heb net even gefacetimed met mijn moeder die ziek is en het is toch fijn om haar dan even te zien, het gaat gelukkig best redelijk. En ook nog even met mijn kleine neefjes die in bad zaten kan niet wachten tot ik ze weer kan knuffelen.
Ik heb door de lockdown het forummen weer een beetje herontdekt (en BZV kijken is gewoon een stuk minder leuk zonder FF). Dus hoi iedereen groetjes van mij, heb jullie gemist
Ik heb sinds vorige week weinig eetlust omdat ik ziek ben, dus ik heb niet zo veel gegeten. Vandaag heeft mijn moeder speciaal voor mij pannekoeken gebakken, ja die gingen er wel in hoor niks smaakt beter dan haar pannekoeken
Nouja ik weet niet hoor maar ik denk dat bedrijven op dit moment wel andere prioriteiten hebben
Ik zie vuurwerk???
Zeeland is best groot maar als het bij mij in de buurt is wil ik ook gerust wat coor je deur achterlaten hoor
Ik vind 1,5 week ook nog niet zo lang eerlijk gezegd. Ik zou ze morgen even bellen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Zo blij dat Disney+ sinds vandaag Frozen 2 heeft! Net gekeken, vond hem zooooo leuk
Wat heftig… veel sterkte
Dit is niet waar! Ik heb een andere studie gedaan en werk nu ook in de journalistiek. Heb werkervaring bij een bekende tv-zender (redacteur) als als opstapje gebruikt, leerde daar snel en veel en staat goed op je CV. Daarna werd ik bij enorm veel bedrijven uitgenodigd toen ik solliciteerde.
Zijn ze nog wel open?
Netwerken, netwerken, netwerken. En ergens beginnen. Ben zelf afgestudeerd journalist, en iedereen uit mijn cirkel die ook maar ergens is gekomen heeft zich naar binnen gebabbeld (Ik ben me ondertussen aan het omscholen - heb niet zo’n vlotte babbel, haha)