Ik hoor 1 iemand buiten klappen. Weet niet of ik moet lachen of huilen eigenlijk
Zou ik je mogen vragen hoe je bij die organisatie bent terechtgekomen waar je nu werkt? Kwestie van netwerken of zag je een vacature ergens?
Voor de hulpverleners denk ik? Die drie minuten
Ja hoor. Waar ik nu werk ben ik gewoon terechtgekomen door te reageren op een vacature. De baan daarvoor is via-via gegaan.
Deze persoon klapt nog steeds Dedication wel
Ah wauw ja hier ook de hele buurt opeens aan het klappen! Ik hoor nog steeds mensen joelen.
Ja ik ben ook gaan luisteren buiten en heb geklapt voor vriendinnen die ook in de zorg werken.
Ja ik had het even niet door en hoorde keihard getoeter de hele tijd, ik dacht ‘wat irritant zeg’. Maar toen deed ik mijn raam open en waren er inderdaad mensen aan het klappen enzo. Wel leuk zo’n actie op zich
Ik wil ook details nu
Dankje, lief van je Ik hoop het ook
Random vraag, maar weet iemand hoe laat de bezorgslots voor Picnic beschikbaar komen?
Dikke virtuele knuffel voor jou
Ik wist overigens niet dat we 3min moesten klappen, ik heb er geloof ik wel 10min gestaan
Schat waar. Alles is dicht
Klokkenluider???
Schouwen!
Oh my god Donna bij Greys Anatomy wat een avond
@Evenveel @Lentex @Effy @macaron @August @Ruby (hoop niet dat ik verder nog iemand vergeet) : bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed
Ik wil hem ook kijken, maar ik heb geen Disney+